Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) si na Úrade priemyselného vlastníctva SR dala zaregistrovať logotypy ako súčasť procesu komplexného riešenia značky a identity RTVS. Ako informuje hovorca RTVS Richard Šümeghy, nejde o finálne podoby loga, ani názvov televíznych či rozhlasových programových služieb. „V súčasnosti ešte nie je známy finálny tvar, ani farebnosť loga,“ uviedol. Zatiaľ nie je podľa neho známe, či sa s nimi bude ďalej pracovať alebo sa vyberú iné. Ako povedal, v hre je ešte niekoľko návrhov, ktoré RTVS nebude zatiaľ zverejňovať. Všetky sú vytvárané v internom prostredí, a nie v reklamných agentúrach ani externých grafických štúdiách.
Na vytváraní stratégie a identity novej značky pracuje Centrum kreatívy a Sekcia komunikácie RTVS. Finálne logo, celý koncept a stratégiu predstaví RTVS pri oficiálnom uvedení značky. „Dovtedy je RTVS len subjektom, verejnoprávnou inštitúciou, nie značkou,“ dodal Šümeghy. K novému logu, či názvom sa RTVS zatiaľ nebude vyjadrovať.
Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.