Nová značka sa prvýkrát ozvala o polnoci z 2. na 3. septembra. V prvých hodinách to bol len hudobný mix s novou zvukovou grafikou. Moderátori prvýkrát pozdravili, až keď poslucháči začali vstávať do školy a do práce. „A sme tu! Vaša nová stanica Anténa hitrádio. Začali sme presne o polnoci pesničkou Ôsmy svetadiel od Elánu. A budeme hrať najväčšie svetové a slovenské hity 80-tych a 90-tych rokov a nového milénia,“ zneli prvé slová ráno o šiestej z úst správára Martina Strižinca. Doplnil ho moderátor Oliver Hain, ktorý sprevádzal prvou reláciou nového rádia: „Počúvate historicky prvú reláciu Café ráno.“
Prvý dojem z novej stanice je dobrý. Playlist je obsadený len známymi melodickými hitmi. Prevažujú 80-te a 90-te roky, trochu pomenej je najnovších skladieb a 70-tych rokov. Príjemná je aj zvuková grafika. Tá pripomína „pokojnejšie“ západoeurópske rádiá. Práve z toho teritória zrejme pochádza aj názov stanice. Slovo „Anténa“ je značkou viacerých rádií v Nemecku a Rakúsku.
Ranný program Café anténa v pondelok ráno nebola a zrejme ani nebude typickou rannou show, ktorá má zabaviť. Ide skôr o pokojný program s najdôležitejšími informáciami, ktoré človek potrebuje na ráno – správy – tie Anténa hitrádio promuje ako „výhradne slovenské“. Okrem toho dopravný servis a počasie. To všetko o pól a o celej. V bežnej programovej hodine potom moderátor 2x prinesie nejakú zaujímavosť zo života. V pondelok to bolo napríklad o novom školskom roku alebo rarita o medveďovi, ktorý sa objavil pri Bratislave. Takýto programový prvok je „naclockovaný“ vždy o štvrť a o trištvrte. Okrem toho programovú „plochu“ zapĺňa už iba promo na to, čo bude o chvíľu. Každý z denných štvorhodinových programových blokov má svoju produkčnú, ktorá pripravuje obsah do vysielania.
Program novej stanice je podľa predstaviteľov rádia pripravený v spolupráci s konzultačnou spoločnosťou BCI. A vo vysielaní to aj veľmi počuť. Celá vysielacia „plocha“ je čistá a jasne čitateľná. Moderátorské vstupy, selfpromo a všetky ďalšie programové prvky sú jasne naclockované a všetko vrámci hodiny má svoje jasné miesto. Na moderátoroch počuť, že majú za sebou tréning s konzultantmi. BCI priniesla na Slovensko prvýkrát formát – úspešne nastavila program dnešného lídra, Rádia Expres. Konzultanti BCI sa zrejme držia osvedčených programových prvkov. Vysielanie Antény hitrádio totiž hudbou aj celkovým vysielaním veľmi pripomína práve Expres z roku 2001.
Súpermi takto nastavenej „antény“ budú všetci veľkí hráči. S programom, akým dnes vyšla, má potenciál ukrojiť si aspoň trochu z každého koláča. Niečo z Expresu, niečo z Fun, niečo z Jemných melódií a niečo aj z Vivy. Stanica spustila aj svoj web www.antenahitradio.sk – ten nabehol krátko pred polnočným relaunchom. Farebne vyzerá podobne ako web nemeckej Antenne Bayern www.antenne.de v modro-žltých farbách.