Rádio Expres je už sedem rokov najpočúvanejším rádiom na Slovensku. Tento fakt komunikuje ako prvé slovenské rádio v 3D B2B kampani, kde inzercii dodáva ďalší rozmer využitím augmented reality.
„Graf v inzercii sám o sebe nie je veľmi zábavný, dovolíme si dokonca tvrdiť, že vôbec a preto sme sa ho rozhodli oživiť v 3D", vysvetlil PR manažér Rádia Expres, Igor Guttler. Kampaň bola pripravená v spolupráci s agentúrou Istropolitana Ogilvy a odštartuje 19.11. v relevantných periodikách.
Pre zobrazenie inzercie v 3D ju stačí nasnímať so smartfónom prostredníctvom aplikácie Rozšírená realita. Aplikáciu je možné stiahnuť a nainštalovať buď prostredníctvom QR kódu z inzercie alebo priamo z Google Play a Apple Store. O aplikácii sa dozviete viac aj na stránke www.rozsirena-realita.sk.
Rádio Expres, ako jednotku na trhu, počúva podľa aktuálnych výsledkov prieskumu MML-TGI 2+3/2012 denne 884 000 poslucháčov, týždenne až 1 510 000. Úspešné je takisto aj na sociálnych sieťach, kde v najbližších dňoch prekročí 200 000 priateľov na Facebooku.