V týchto dňoch Fun rádio spúšťa novú imidžovú kampaň. Okrem televízie sa kampaň objaví aj na bilbordoch, v printoch, na internete a v kinách.
„Hlavným cieľom kampane je podporiť vnímanie hudby a predstaviť nový claim funtastická hudba, ktorý podčiarkuje hudobný pozicioning," hovorí marketingová riaditeľka Zuzana Gašparovičová.
Tvárami televízneho spotu sú moderátori Rannej šou Adela a Sajfa. Spot je ladený emocionálne a sprostredkováva dobrú náladu a pocit pri počúvaní fantastickej hudby.
„Ranná šou s Adelou a Sajfom je od dnešného dňa o hodinu predĺžená. Moderátorská dvojica sa poslucháčom bude po novom prihovárať už od 6:00 do 10:00 hodiny. Zmenou je aj moderovaný deň s Evou a rovnako aj víkendy budú v sprievode moderátora od 8:00 do 18:00 hodiny," hovorí programový riaditeľ Fun rádia Rasťo Dutka. „Vynovená zvuková grafika vychádza z pôvodnej, pričom sme jej výraz prispôsobili tempu a nálade zdokonaleného playlistu. Všetky zmeny vychádzajú z prieskumov, ktoré sme v poslednej dobe uskutočnili a ktoré nám ukázali potreby a očakávania našich poslucháčov," dodáva Dutka.
V apríli bude Fun rádio nielen o funtastickej hudbe ale navyše prostredníctvom hudobných hviezd budú môcť poslucháči vyhrať luxusný automobil Mercedes CLA.
TV spot kampane:
Vizitka TV spotu:
Produkcia: Leopard Production
Réžia: Juraj Štepka
Kamera: Peter Bencsik
Strih: Peter Košťál
Viac informácií na jednotke medzi rádio webmi funradio.sk.