Sľubované zmeny v pôvodnom Rádiu Aligátor naberajú v týchto dňoch reálne kontúry. Rozhlasová stanica zameriavajúca na rockovú hudbu sa výrazne profesionalizovala a pre svojich poslucháčov a klientov pripravila niekoľko pozitívnych zmien. Stanica v spolupráci s reklamnou agentúrou na nich pracovala v etapách od začiatku roka.
Prvou zmenou, ktorú poslucháči rádia postrehli bola zmena loga. Stanica upustila z hranatých tvarov a symbolu ruky a rockového pozdravu. Nové logo stanice je poskladané z moderného jemne zaobleného písma a symbolu „brnkátka" gitary. V základnej farebnosti je logo kombináciou „chlapských farieb" – tmavomodrej a svetlomodrej. Logo zároveň obsahuje aj profiláciu stanice – Classic Rock rádio, čím stanica dáva výrazne a jednoznačne najavo, ktorý hudobný žáner sa v jej vysielaní objavuje. Logo, rovnako ako aj ďalšie novinky (jingle, web a pod.) sú vyrobené na objednávku reklamnou agentúrou VIP media – dobrý nápad!.
So zmenou loga prišlo aj k miernej úprave názvu stanice. Rádio Aligátor je po novom ALIGATOR – CLASSIC ROCK RADIO.
So zmenou názvu a loga súvisí aj nová webstránka a spustená je aj nová doména. ALIGATOR teraz smeruje všetky svoje webové aktivity na doménu s adresou www.aligator.sk.
Základným claimom, ktorým sa stanica identifikuje je „Viac rocku – viac energie!".
Od pondelka sa vo vysielaní objaví aj plná séria nových jinglov. Dovedna ich bude rotovať približne 40. Nové jingle stanice majú rovnako veľmi jasné hudobné logo, ktoré je dobre zapamätateľné. Sú z dielne rovnakej agentúry a za ich vznikom stojí hudobník Marek Vozár a Noro Mészároš. Nový hudobný obal pôsobí veľmi sviežo a moderne a je úplne kompaktný v porovnaní s predchádzajúcou identifikáciou rádia. Jingle majú moderný rockový sound. Zaujímavosťou je, že staničný hlas (Voice Station) si rádio vyberalo spomedzi poslucháčov. Pred nedávnom totiž rádio vyzvalo na Facebooku svojich poslucháčov, aby sa stali hlasom rádia. Z viac ako 200 záujemcov, ktorí poslali do rádia ukážky svojho hlasu si napokon rádio vybralo jedného z nich. Aj výber hlasu bol jedným zo spôsobov ako sa čo najviac priblížiť k poslucháčom a zapojiť ich do vysielania.
V rádiu sa postupne bude upravovať aj playlist a bude obohatený o viac klasických rockových hitov. Cieľom je, aby sa aj pre nerockerov stala stanica počúvateľnou. Bude tak nielen silnou konkurenciou pre iné rockové rádiá, ale aj dôstojnou alternatívou pre klasické hudobné stanice.
Poslucháčov v okrajových častiach Bratislavy iste poteší aj plánované spustenie nového vysielača v Devínskej Novej Vsi. Ten pomôže pokryť tie oblasti Bratislavy, kde bol signál menej výrazný (Devín, Dúbravka, DNV, Záhorská Bystrica a pod.). Jeho spustenie by sa malo stať realitou už čoskoro.
V súvislosti s novinkami okolo Rádia Aligátor to stále nie je všetko. ALIGATOR má v pláne výrazne skvalitniť odbavovací a vysielací softvér aj hardvér a expandovať v budúcnosti nielen prostredníctvom ďalších vysielačov, ale aj mobilných aplikácií.
Presne cielené a premyslené novinky, ktoré stanica zaviedla, vzbudili okamžite pozornosť aj pre zadávateľov reklamy. Dobre nastavené reklamné balíčky pre nových, ale aj existujúcich klientov sa odrazili aj na počte reklamných spotov vo vysielaní. Takmer všetky denné reklamné bloky sú plne obsadené novými klientami.
Ukážka novej zvukovej grafiky:
Nový web: