Moderátorov Rádia_FM môžete nielen počuť, ale aj vidieť. „Spoznajte tváre vašich obľúbených moderátorov“ je claimom kampane k novej vizuálnej identite Rádia_FM na webe a sociálnych sieťach. Hlavným motívom kampane je vizuálne zjednotenie motívov a log, pod ktorými tvorcovia jednotlivých relácií vystupujú v komunikácii s poslucháčmi na webe a sociálnych sieťach. Poslucháči teda môžu identifikovať moderátorov už nielen prostredníctvom ich hlasu, ale najnovšie aj cez tváre, ktoré však nie sú odkryté úplne. Novú tvár dostali vďaka ilustráciám, ktoré pre Rádio_FM pripravil grafický dizajnér Rudolf Vychovalý.
„Identita Rádia_FM je môj prvý väčší autorský projekt. Vysielanie "FM-ka" je v slovenskom éteri najzaujímavejšie, dať rádiu tvár bolo preto pre mňa výzvou,“ vyjadril sa Vychovalý k spolupráci. Základ všetkých vizuálov tvoria vektorové portréty moderátorov rádia, v ktorých Vychovalý dbal na podobnosť a ľahkú identifikovateľnosť ľudí z Rádia_FM. „Portréty sú riešené minimalisticky. Snažil som sa vždy zvýrazniť iba črty, podľa ktorých je konkrétny človek rozpoznateľný, čo si však vyžiadalo veľa trpezlivosti a hrania sa s detailmi. Tváre s menej výraznými črtami sa štylizovali vždy omnoho ťažšie,“ popísal prácu na vizuáloch Vychovalý.
Celú identitu dotvárajú krátke animácie. „Bolo zaujímavé skladať obrazy k vopred nahratým dialógom. Príjemnou vsuvkou v klipoch bola účasť hudobníka Chrisa Cornera známeho z IAMX či slovenského herca Roba Rotha,“ poznamenal Vychovalý.
Animované videá sú upútavkami na jednotlivé vybraté relácie. „Zamerali sme sa najmä na nové diskusné relácie, ale animované video upútavky sme dali vyrobiť aj pre špecializované žánrové hudobné relácie ako Headbanger_FM, Signall_FM, Bez pózy_FM či Hudbu sveta_FM, ranné vysielanie, poobedňajšie vysielanie a pre novú nedeľňajšiu reláciu Daniela Baláža Pomalá hudba_FM,“ vyjadril sa šéfdramaturg Rádia_FM Maroš Hečko.