S platnosťou od 19. septembra bol do tejto funkcie vymenovaný Ivan Antala, ktorý v súčasnosti pôsobí v rádiu ako programový riaditeľ.
„Po dlhých a zodpovedných úvahách som sa rozhodla urobiť zásadnú zmenu vo svojom profesijnom živote. O svojom ďalšom pôsobení poskytnem bližšie informácie v najbližších dňoch," uviedla Eva Babitzová.
„Rozhodnutie Evy Babitzovej rešpektujeme a na jej ďalšej profesijnej ceste jej želáme veľa úspechov," uviedli zástupcovia spoločnosti Bauer Media. „Chceme sa Eve poďakovať za energiu, ktorú svojej práci dávala, a nasadenie, ktorým dodávala rádiu silu. Aj vďaka nej vznikol tím ľudí, ktorí dokázali profesionálne rásť a dosahovať výsledky. Jej prácu a prínos si veľmi vážime."
„Práca na poste generálneho riaditeľa je pre mňa veľkou výzvou. Rádio Expres je renomovaným médiom a silnou značkou a verím, že to tak ostane i naďalej," povedal nový generálny riaditeľ Rádia Expres Ivan Antala.
Eva Babitzová začínala svoje pôsobenie v médiách v Slovenskom rozhlase. Pôsobila tiež v Rádiu Twist, ako marketingová riaditeľka SME a redaktorka týždenníka Trend. Pôsobila ako členka prezídia, členka arbitrážnej komisie a výkonná riaditeľka Rady pre reklamu, viceprezidentka a prezidentka Asociácie nezávislých rozhlasových a televíznych staníc Slovenska.
Ivan Antala začal pôsobiť v médiách ako hudobný dramaturg a moderátor v rádiu Ragtime. Od roku 2000 do 2006 pôsobil v Rádiu Expres ako hudobný dramaturg, v roku 2006 sa stal programovým riaditeľom stanice.
Rádio Expres vzniklo v roku 2000, od roku 2005 je najpočúvanejšou rozhlasovou stanicou na Slovensku. Poslucháči dlhodobo oceňujú jeho dôveryhodnosť a objektivitu. Rádio Expres pokrýva svojím signálom 88% Slovenska a má 865 000 denných a viac ako 1,5 milióna týždenných poslucháčov.
Bauer Media Group je jedna z najväčších a najúspešnejších mediálnych spoločností vo svete, ktorá vydáva viac ako 600 časopisov, 400 digitálnych produktov a vysiela pre milióny ľudí cez svojich 50 rádio a televíznych staníc. Do portfólia spoločnosti patria aj vydavateľstvá, poštové a distribučné služby, marketing a mediálny predaj. Ich celosvetovú stratégiu podčiarkuje vášeň pre ľudí a značky. Slogan "We Think Popular" vyjadruje zameranie skupiny Bauer Media Group ako vydavateľa obľúbených médií, ktorý poskytuje inšpiráciu a motiváciu pre viac ako 11 000 zamestnancov v 16 krajinách.