Dobrý deň,
ďakujeme za váš mail, no na základe jeho obsahu neviem presne identifikovať, čo myslíte pod „nie sú aktualizované správy na RDS-TMC“.
Posielam teda niekoľko informácií týkajúcich sa vysielania RDS/TMC, ktoré zabezpečuje SSC.
SSC prevádzkuje vysielanie RDS/TMC v spolupráci s poskytovateľom verejnej služby, spoločnosťou Towercom, a.s. na základe zmluvného vzťahu. Za obsah vysielania zodpovedá SSC. Momentálne sú na našej strane spracovávané dopravné informácie týkajúce sa dlhodobých obmedzení vydaných rozhodnutiami cestných správnych orgánov o čiastočných alebo úplných obmedzeniach, prípadne obmedzeniach evidovaných v systéme NDS. Všetky nami evidované dopravné informácie/obmedzenia sú zverejnené na našej internetovej stránke www.zjazdnost.sk a tieto okamžite po ich zaevidovaní a schválení (vytvorení jednotlivých distribučných DI) centrálnym dispečerským pracoviskom SSC sú obsahom vysielania RDS/TMC. Obsah vysielania je teda z našej strany aktualizovaný nepretržite.
K tomu, aby sa informácia vysielaná prostredníctvom RDS/TMC dostala ku koncovému používateľovi, ktorým je vodič, resp. jeho koncové navigačné zariadenie, musí mať toto naimplementované mapové dáta s integrovanými lokalizačnými tabuľkami tej verzie, ktorá je používaná pri lokalizácii dopravnej informácie pri jej tvorbe. Momentálne je to certifikovaná verzia 3.2, ktorú SSC bezplatne distribuuje všetkým žiadateľom. Spravidla sú to spoločnosti, ktoré pripravujú dáta pre implementáciu do koncových zariadení tretích strán. Naša organizácia však nemá vplyv na to, aké dáta sú implementované v koncových zariadeniach. Zákazník by sa mal teda u svojho predajcu informovať o kúpenom produkte, prípadne si mapové podklady aj aktualizovať, ak dodávateľ sprístupní novú verziu dát.
V prípade ďalších súvisiacich otázok ma prosím kontaktujte; naším spoločným záujmom by mala byť objektívna informovanosť.
Ďakujeme za porozumenie.
Pekný deň,
Alica Szebényiová
alica.szebenyiova@ssc.sk