Dušan Vančo, ktorý dlhé roky pôsobil vo verejnoprávnom médiu – RTVS, začiatkom marca nastúpil na post marketingového manažéra rádia Europa 2. Jeho cieľom bolo zamerať sa na posilnenie marketingovej podpory a napĺňaní marketingovej stratégie. V tom pokračuje naďalej, ale zároveň bude od 1. júla zastávať aj funkciu on-air manažéra rádia.
„Predchádzajúce Dušanove dlhoročné skúsenosti s vedením tímu, jeho prehľad a znalosti z médií budú pre naše rádio dúfam veľkým prínosom, čo už stihol ukázať aj za prvé 3 mesiace," hovorí Jitka Fürst, riaditeľka rádia Europa 2 „Zároveň týmto chcem Dušanovi vyjadriť svoju dôveru a podporu, pretože skĺbiť tieto dve funkcie nebude jednoduché."
Dušan Vančo poodhalil víziu rádia: „Europa 2 je mladá značka. Chceme ukázať, ako má fungovať moderné rádio pre mladých ľudí a definovať budúcnosť vysielania prepojeného s novými médiami."
Europa 2 má najsilnejšiu pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu. Každý týždeň oslovuje takmer 750 tisíc poslucháčov.