„Značku Radio group začala spoločnosť Fun Media Group používať v čase, keď sa Fun rádio spojilo v predaji reklamného času s rádiom Europa 2 a pokračovala v používaní tejto značky aj po tom, čo skupina spoluprácu s Europa 2 ukončila. V tomto roku však Fun Media Group zásadne rozšírila svoje online portfólio a tak používanie značky Radio Group, ktorá evokovala zastrešenie len rádio sekcie, stratilo svoje opodstatnenie. Vraciame sa tak k používaniu značky Fun Media Group (resp. v skrátenej forme Fun Media), ktorá zastupuje tak sekciu rádií, ako aj sekciu onlinu," vysvetľuje obchodná riaditeľka Fun Media Group Miriam Kittler.
„Pre nás je táto zmena len pokračovanie budovania nášho silného postavenia na online trhu. Uľahčuje to komunikáciu s médiami a hlavne klientmi, ktorí často krát nevedeli, že zastrešujeme predaj reklamy nielen v rádiách, ale aj v online prostredí," dodáva generálny riaditeľ Fun rádia, Patrik Ziman.
V týchto dňoch spúšťa Fun Media Group novú B2B kampaň, v ktorej približuje efektivitu reklamy v kombinácii online a rádio. Klient vie cez Fun Media Group osloviť poslucháčov rádií s viac ako 34% podielom z rádiového trhu v cieľovej skupine od 14 do 54 rokov* a zároveň na weboch zasiahne mesačne viac ako 713.000 RU a s viac ako 8.500.000 PV**.
„V takejto kombinácií rádií a onlinu sme medzi media representative, ktoré na Slovensku zastupujú predaj rádií, jedineční," dodala Kittler.
Vizuál je nasadený v online a v odborných printoch. Doterajšia webová stránka Radio Group je presmerovaná na nový web skupiny www.funmedia.sk.
Fun Media Group ponúka reklamu vo Fun rádiu a sieti 10 regionálnych rádií v kombinácii s online prostredím. K pôvodne zastupovaným web stránkam funradio.sk, saukludni.sk a infospravy.sk pribudol predaj nových webov - hokej.sk, profutbal.sk a f1.sk. Od marca 2017 sa k ním pridá aj mobil.sk, auto.sk a beauty.sk.