Odkaz novej kampane rádia Europa 2 je jasný. Hudba spája. Spája nielen priateľov, partnerov a kolegov v práci. Dokáže spojiť ľudí rôzneho veku, názoru či vierovyznania.
Hudba je súčasťou našich životov a univerzálnym jazykom, ktorému rozumie každý. Povzbudzuje, lieči a veľmi často dokáže nemožné.
Hudba je výborným nástrojom v boji proti neustále sa šíriacemu hejtu, s ktorým sa bežne stretávajú nielen poslucháči, ale mladí ľudia vo všeobecnosti.
Vzájomná neznášanlivosť a nenávisť vôbec je už niekoľko rokov jednou z najhorúcejších tém. Europa 2 ponúka riešenie. Hudbu, ktorá spája!
Prečo by Róm nemohol počúvať Bieleho? A prečo by demonštrant nemohol počúvať Kaliho? Rádio Europa 2 sa v novej kampani hrá nielen s vizuálmi, ale aj so slovíčkami.
"V aktuálnej kampani chceme poukázať na to, akú silu má hudba, ktorú poslucháči každý deň počujú aj z nášho éteru. Hudba dokáže spojiť aj zdanlivo nespojiteľné - túto ideu podporujú aj kľúčové vizuály kampane," povedala Eva Kinzelová, marketingová riaditeľka rádia Europa 2.
Poslucháči sa v priebehu najbližších týždňov dočkajú niekoľkých prekvapení. Sami dostanú šancu ukázať, ako a s kým ich hudba spojila. Koncept kampane vznikol v priebehu augusta a počas celého septembra a októbra bude viditeľný v rámci celého Slovenska. Outdoorová kampaň použije rôzne nosiče, ako billboard, bigboardy či citylights. Súčasťou je aj online podpora – komunikácia cez Facebook, Instragram a rádiový web.
„S konceptom ´Hudba spája´ budeme rozhodne pracovať ďalej. Túto myšlienku využijeme aj pri ďalších aktivitách," dopĺňa marketingová riaditeľka.
Europa 2 je komerčnou štvorkou v počúvanosti na Slovensku. Naďalej má najsilnejšiu pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu. Každý týždeň oslovuje viac ako 730 tisíc poslucháčov, na Instagrame má takmer 70-tisíc followerov, na Facebooku sa momentálne nachádza viac ako 593-tisíc fanúšikov. www.europa2.sk