Počas tohtoročného leta, v termíne od 1. mája do 20. augusta, uskutočnili agentúry AISA Slovensko a Median Praha druhú vlnu prieskumu MML 2000. Prieskum sa uskutočnil na vzorke 2131 respondentov vo veku od 14 do 79 rokov. Zber dát prebieha kontinuálne po celý rok, vyhodnocujú sa tri obdobia roka. Letný prieskum opäť potvrdil pevnú poziciu Slovenského Rozhlasu. Rádio Slovensko [SRo 1] zaznamenalo počúvanosť 30 %. Tretí okruh SRo, Rock FM, počúva 13.5 % respondentov, čo je vyše dvojpercentný nárast oproti prvej vlne prieskumu v tomto roku. Nasledujú súkromné rádia Fun Radio [9 %] a Rádio Koliba [8.5 %]. Rádiu Twist počúvanosť klesla približne o jeden a pol percenta na 5.6 %. Rádio Východ počúva 4.5 % respondentov, podobne je na tom Rádio Regina [SRo 4] s hodnotou 4.4 %. Nasleduje východoslovenské Rádio Kiks [3.6 %] a N Radio [2.9 %]. Na ďalších priečkach sa umiestnili rádia Hviezda FM [1.9 %], Lumen [1.7 %], SRo 2 - Devín [1.7 %], Rebeca, Flash, Forte, Beta a Dúha. Ostatné rádia majú počúvanosť zanedbateľnú. Maďarské rádia majú na Slovensku počúvanosť až 6.4 %. Mnohí z vás sa určite pýtajú na počúvanosť Rádia Expres, ktoré vysiela od začiatku roka. Do prieskumov zatiaľ nebolo zaradené, lebo v čase prieskumu nebola spustená podstatná časť jeho siete vysielačov. V tretej vlne MML 2000, ktorej výsledky by mali byť známe vo februári 2001, by však už Expres mal figurovať. Podiel na rozhlasovom trhu [share] ma najvýšší Rádio Slovensko [27.5 %]. Ďalšie poradie je nasledovné: Rock FM [13.4 %], Fun [9.3 %], Koliba [8.6 %], Twist [4.6 %], Regina [3.8 %], Východ a Kiks [3.6 %], N Radio [3.1 %]. Zvyšné rádia majú share pod 2 percentá. Ukazovateľ podiel na trhu rozhlasových staníc je pre mediálny trh ešte dôležitejší. Znamená počet odsledovaných minút na danom rádiu v priebehu celého dňa, delený súčtom všetkých odsledovaných minút na všetkých rádiach počas celého dňa [výsledok sa násobí hodnotou sto a udáva sa v percentách]. Jednoduchšie povedané, podiel na trhu odráža nielen to, koľko poslucháčov "včera počúvalo" rozhlasovú stanicu, ale aj koľko času jej počúvaním strávili.
Výsledky druhej vlny prieskumu Market & Media & Lyfestyle 2000
11.11.2000
pridať príspevok Diskusia k článku: žiadny príspevok
Aktuálne články
Najčítanejšie články
Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Mark Ambor
Belong Together
2.
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Hozier
Too Sweet
4.
Eminem
Houdini
5.
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Katy Perry
Never Really Over