Agentúra Median zverejnila dáta z digitálneho merania adMeter 800. Údaje, ktoré sú k dispozícii, pochádzajú z obdobia pred koronakrízou (1.2. - 29.2.2020, Pre-COVID) a počas koronakrízy (16.3. - 19.4.2020, COVID). Akcent je kladený na rozdiely v "konzumácii" médií pred a počas koronakrízy.
Prinášame pohľad na rádiá na Slovensku aj v porovnaní s ostatnými typmi médií.
Čas strávený s TV, rádiom, internetom a aplikáciami - Všetci
Čas strávený s TV, rádiom, internetom a aplikáciami - Pracovný týždeň
Čas strávený s TV, rádiom, internetom a aplikáciami - Víkend
Čas strávený s TV, rádiom, internetom a aplikáciami - CS 15-34
Čas strávený s TV, rádiom, internetom a aplikáciami - CS 55+
Počúvanosť počas dňa
Najpočúvanejšie rádiá
Rádiové siete – čas strávený poslucháčmi denne
Rádiá – čas strávený poslucháčmi denne
Rádiá – týždenný zásah
Prieskum adMeter 800 obsahuje 800 respondentov vo veku 12-69 rokov rozdelených tak, aby zodpovedali všeobecnej populácii podľa veku, pohlavia, vzdelania, veľkosti miesta bydliska, regiónu, mediálneho chovania, prístupu na internet či používania mobilného zariadenia. O zber údajov sa starajú aplikácie v mobilných a desktopových zariadeniach. V ČR prevádzkujú adMeter na vzorke 1000 respondentov.