„Rasťo je s Rádiom Expres spätý takmer 15 rokov, počas ktorých ho výrazne ovplyvnil a formoval. Jeho dlhoročné skúsenosti v oblasti práce s prieskumami a aplikácii ich výsledkov pri formátovaní, ako aj inštinkt múdreho a rozvážneho manažéra, sú skvelým predpokladom na to, aby úspešne nadviazal na Martinove úspechy a aby pomohol posunúť Rádio Expres do ďalšej úspešnej dekády,“ uviedol generálny riaditeľ rádia Ivan Antala.
„Vážim si dôveru, ktorú som dostal a samozrejme cítim zodpovednosť, lebo ako líder na trhu musíme mať vždy tie najvyššie ciele. Viem však, že sa môžem vo funkcii programového riaditeľa spoľahnúť na skvelých ľudí, vďaka ktorým je Rádio Expres jednotkou, a preto je mojou hlavnou ambíciou pomôcť rádiu ďalej rásť,“ reaguje Rasťo Bečaver.
Rasťo Bečaver preberá funkciu programového riaditeľa po Martinovi Fenčákovi, ktorý v Rádiu Expres pracoval od roku 2002. V roku 2003 sa stal moderátorom rannej show. V roku 2006 bol menovaný do funkcie šéfmoderátora a šéfproducenta vysielania a v roku 2014 sa stal členom top manažmentu rádia a jeho programovým riaditeľom.
„Maťo zohral kľúčovú úlohu pri budovaní značky Rádia Expres a je jedným zo základných stavebných kameňov jeho úspechu. Rešpektujem, že sa rozhodol ísť ďalej vlastnou cestou, bude nám však ľudsky veľmi chýbať. Všetci v rádiu mu želáme veľa šťastia a držíme palce. Osobne som presvedčený, že v oblasti, ktorej sa chce ďalej venovať, bude veľmi úspešný,“ hovorí Ivan Antala.
„Chcel by som poďakovať všetkým súčasným aj bývalým kolegom za úžasných 18 rokov v Exprese. Pre mňa je stále neuveriteľné, že som mal šancu byť tak dlho súčasťou niečoho tak veľkého a úspešného ako je Rádio Expres. Bolo mi cťou a som pyšný na to, čo sme spolu dokázali, bude mi to chýbať,“ dodáva Martin Fenčák.
Bauer Media Group je jedna zo svetovo najúspešnejších mediálnych korporácií. Vyše 600 našich časopisov, viac než 400 produktov digitálnych médií a viac ako 100 televíznych a rádiových staníc sa teší priazni miliónov ľudí po celom svete. Portfólio spoločnosti obsahuje aj vydavateľstvá, tlačiarne, poštové a marketingové služby či podporu predaja. Pozícia skupiny Bauer Media Group na svetovom trhu iba podčiarkuje jej vášeň pre ľudí a značky. Považujeme sa za domov pre populárne média, čo vystihuje aj naše motto "We think popular." – slogan, ktorý inšpiruje a motivuje našich zamestnancov v 16 tich krajinách sveta.