Fun rádio opäť spúšťa úspešný projekt SAJFA vs. KANDIDÁT, ktorý bude po štvrtýkrát odvysielaný v éteri najzábavnejšieho rádia. Tretíkrát pri príležitosti prezidentských volieb. Rozhovory s vybranými prezidentskými kandidátmi si poslucháči Fun rádia môžu vypočuť 18. – 20. marca po 15:00 v špeciálnej rubrike popoludňajšej Sajfa šou.
Rubrika SAJFA vs. KANDIDÁT je postavená na výraznej osobnosti Sajfu, ktorý do rozhovorov vnáša osobný vklad, subjektívny pohľad a svojský humor. Sajfa je hlavne moderátor a zabávač, preto rozhovory s prezidentskými kandidátmi nemajú ambíciu konkurovať serióznym politickým debatám. Koncept rubriky SAJFA vs. KANDIDÁT zostáva nezmenený: priblížiť kandidátov ako ľudí, nie ako politikov.
„Som rád, že sa Sajfa opäť dal na tento predvolebný projekt. Rubrika SAJFA vs. KANDIDÁT nie je klasickou politickou diskusiou. Sajfa vie z ľudí počas rozhovorov vytiahnuť v skutočnosti zaujímavosti, ktoré inde nezaznejú. Nebojí sa pýtať aj otázky, ktoré by nikto iný nepoložil. Tak tomu bude aj tento rok. Verím, že to pomôže voličom pri rozhodovaní sa v prezidentských voľbách“, hovorí Marek Mikúšek, programový riaditeľ RADIO GROUP a.s., ktorá zastrešuje Fun rádio.
Kandidáti boli vybraní na základe výsledkov Generálky prezidentských volieb na webe funradio.sk. V sobotu 9.3. mohol každý návštevník webu zahlasovať za jedného z oficiálnych kandidátov.
Traja kandidáti s najvyšším počtom hlasov dostali pozvanie do Fun rádia, a to v poradí Ivan Korčok, Peter Pellegrini a Štefan Harabin. Kandidát Peter Pellegrini odmietol účasť, a tak pozvanie dostal štvrtý v poradí, Igor Matovič.
Termíny rozhovorov s tromi kandidátmi na prezidenta Slovenskej republiky:
- 18.3.2024 s Ivanom Korčokom
- 19.3.2024 s Igorom Matovičom
- 20.3.2024 so Štefanom Harabinom
Pozrite si záznamy z jednotlivých rozhovorov:
O spoločnosti Radio Group
Spoločnosť Radio Group je jednou z popredných mediálnych skupín na Slovensku. Do jej portfólia patrí Fun rádio a Rádio Vlna, webové stránky a sociálne siete oboch rádií. Spoločnosť vznikla na sklonku roku 2021 po akvizícii Rádia Vlna. Pokrýva poslucháčov naprieč všetkými vekovými skupinami s najvyšším podielom poslucháčov vo veku od 14 do 54 rokov. Radio Group zastrešuje obe rádiá programovo, marketingovo a zároveň exkluzívne pokrýva predaj reklamného priestoru vo vysielaní aj v online priestore.