menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Hviezdna komunikácia troch rádií

| Stratégie

Tento rok na jeseň komerčné rádiá silne zakomunikovali. Ich reklamné kampane sú však – aspoň na prvý pohľad – podobné. Ako sa chcú odlíšiť, keď sa v troch claimoch objavuje slovo "hviezdy" [Expres – Hviezdne hity inšpiprujú, Okey – All stars radio, Twist – Hudba hviezd]? Stieranie rozdielov medzi rádiami môže bezpochyby viesť k dezorientácii poslucháča, ktoré z "hviezdnych" rádií má vlastne počúvať. Čo teda viedlo rádiá k tomu, aby sa rozhodli zlákať poslucháčov práve hviezdami? Ako vnímajú predstavitelia jednotlivých rádií a ich reklamné agentúry túto situáciu? "Každý má svoje pracovné metódy. Konkurencia tiež. Naša kreatívna stratégia kampane vychádza zo stratégie značky, ktorá bola spoločne s klientom odsúhlasená už v júni 2003. Pozícia „Stars“ nebola v tom čase obsadená nijakým rádiom a súčasné pokusy „informačného“ alebo „hitového“ rádia narýchlo zaujať túto pozíciu sú pre nás signálom, že naše rozhodnutie bolo správne. Iba jedno rádio môže byť „All stars radio.“ My sme presvedčení, že Rádio Okey má na to všetky predpoklady," myslí si Juraj Miškov, Chief Executive Officer reklamnej agentúry Miškov-Uličný-Weber. Riaditeľka Expres Medie Eva Babitzová: "Aj keby sme vychádzali z predpokladu, že všetky tri kampane budú rovnako úspešné, dostaneme sa k ďalšiemu momentu, keď si poslucháč naladí to-ktoré rádio. Tak si môže overiť, do akej miery rádio spĺňa, to čo deklaruje vo svojej kampani. Potom je už len na ňom, ktorú zo staníc si vyberie." Viac sa o tejto téme dočítate v najnovšom čísle Stratégií.

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
piatok, 22.11.2024
1.
18,94%   + 0,63%
2.
18,94%   + 0,24%
3.
13,02%   + 1,89%
4.
11,24%   - 0,92%
5.
7,50%   - 0,48%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 22.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over