menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Komentár: Europa 2 “vie” ako osloviť cieľovku

Europa 2Dnes vám prinášame jeden z mnohých príkladov, prečo Europa 2 nerastie v číslach odhliadnúc od výberu, nastavenia formátu a ďalších vecí. Za všetky príklady tu máme mäsiarenský marketing a ukážkový príklad pre študentov, ako sa dá dokonale triafať mimo cieľovku. Pozrite sa sami a urobte si obraz nasledujúcim plagátom:

Europa 2

Ak marketingové oddelenie Europy 2 dúfa, že pre mladú cieľovú skupinu je toto promo dostatočne cool - klobúk dole:) Europa 2 pravdepodobne verí, že jej poslucháči sledujú akciové letáky a hrnú sa za zlacneným údeným kolenom zadným do tohto interiéru predajne Mäso-údeniny. Tomu sa hovorí "efektívna" propagácia.

Europa 2
Foto: Diamon.sk

Stanica navyše spomenuté promo zjavne sama dobrovoľne bartruje. Vo vysielaní za logo na plagátoch vysiela spoty na lacnejšie údeniny. V rade na ne by sme pritom skôr čakali poslucháčov Rádia Regina. Teenager má takéto akcie doslova na saláme.

Aj pre takéto prešľapy sa po roku a pol na trhu diera do sveta neudiala. Europa 2 nebola a nie je sľubovaným tornádom na domácom trhu. Je len jednou z málo úspešných staníc, ktorá sa zbožne pozerá na svojich konkurentov smerom hore a dúfa, že už v tom budúcom prieskume urobí dieru do sveta. Dúfa tak už niekoľko vĺn prieskumu MML-TGI a márne.

Súvisiace články

pridať príspevok  Diskusia k článku: 24 príspevkov

inga (neregistrovaný, 178.40.167.xxx)
inga (neregistrovaný, 178.40.167.xxx)
28.05.2011 11:55
0
0

takto: ten plagát je hlúposť, o ktorej v e2 podľa mňa doteraz ani nevedeli. pokiaľ ide o program ako taký-pre decká 14-18 ok, beriem, len v tom prípade mi tam vyskakuje Juraško, ktorý je nenormálne užvástaný a nezaujímavý. nepočuť žiadnu výmenu hudobnej knižnice, okrem aktuálnych hitov v rotáciách. už od začiatku hrávajú napr. sunrise avenue, alebo rasmus-čo sú x rokov staré songy a nie sú pre deklarovanú cieľovku zaujímavé. takže ak to zhrniem- e2 chce hrať pre pubošov, ale chce osloviť aj staršieho poslucháča. aspoň tak to znie. a v tom je podľa mňa jej veľký problém.

Milan (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
Milan (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
28.05.2011 08:52
0
0

ŽIadna fikcia-realita... Marketing E2 by mal ísť radšej pracovať niekde za pás, než toto:)

... (neregistrovaný, 92.52.31.xxx)
... (neregistrovaný, 92.52.31.xxx)
27.05.2011 22:23
0
0

Európu 2 počúvam každý deň, takmer celý deň, ale nič podobného som tam nepočul. Ani na webe nič také nemajú... Takže podobný plagátik mám vo Photoshope zbúchaný za 5 minút aj ja :D Čiže jeden z dalších bezvýznamných a neefektívnych článkov... A to som si myslel že Rádia.sk, je seriózny web.

Boris (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
Boris (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
27.05.2011 06:53
0
0

Ak je to bartrový obchod, ako sa píše v článku, je to fakt smiešne, až by som povedal zúfalé. Keby to bola nejaká regionálna, alebo lokálna stanica, nič nepoviem. Na druhej strane mi na radia.sk chýba základná vec - podpísať sa pod článok.

* (neregistrovaný, 188.112.87.xxx)
* (neregistrovaný, 188.112.87.xxx)
27.05.2011 01:35
0
0

Europa 2 mala len tú smolu, že bola nástupcom Okey a prišla Mäsiarovi pod nôž...

Aktuálne články

Počúvanosť
utorok, 21.1.2025
1.
21,53%   + 0,53%
2.
18,04%   - 0,59%
3.
12,01%   - 0,22%
4.
10,81%   + 0,01%
5.
8,27%   + 0,28%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.1.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
X. - XII. etapa 2024
1.
29,9%   - 0,1%
2.
20,2%   - 0,2%
3.
19,9%   - 0,4%
4.
18,1%   - 0,7%
5.
15,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, X.-XII./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
3. týždeň 2025 13.01.2025 - 19.01.2025
1.
Album
Shawn Mendes
Why Why Why
2.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
3.
Album
Alan Murin
Domov
4.
Album
Mark Ambor
Belong Together
5.
Album
Lady Gaga & Bruno Mars
Die With A Smile
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over