
Zastávka verejnej dopravy v Bratislave, ktorá dlhé roky niesla označenie Gagarinova, sa prednedávnom premenovala na Gagarinova - Rádio Európa 2. U celoplošného rádia je to tak trochu čudný krok, a to o to viac, že samotné rádio je od tejto zastávky MHD celkom ďaleko - budova, v ktorej Europa 2 sídli, a zastávka sú vzdialené takmer 500 metrov. Druhá vec je, že označenie zastávky verejnej dopravy má zmysel pre známe orientačné body, či pre obchody alebo služby, ktoré ľudia vyslovene potrebujú navštíviť a hlas v autobuse im pripomenie, kde majú vystúpiť. Rádio nie je práve navštevovaná destinácia okoloidúcimi, a tak je tento krok tak trochu zvláštny i z tohto hľadiska. Navyše, o rádiu nie je žiadna ďalšia zmienka ani na samotnej zastávke, napríklad v podobe reklamy v zastávkovom prístrešku.