Diskusia k článku Ako sa robia prieskumy počúvanosti?
90-sekundové video z Markízy: http://www50.zippyshare.com/v/59824912/file.html
Nechápem načo tu kopíruješ odkaz na stratégie z dneška, keď to bolo zverejnené u pred týždňom: https://www.radia.sk/spravy/1907_prieskum-radia-ex…
Určite nie. MEDIAN SK buduje významnosť a tým aj hodnotu celého projektu MML – TGI mnoho rokov. Tento projekt nie je, nikdy nebol a ani nikdy nebude o tom, že sa upravia čísla konkrétnych médií podľa ich priania, aby si takto dopomohol k nejakému okamžitému profitu. Následkom by bola strata všeobecnej vážnosti, rešpektu a renomé na trhu, rokmi získanej pozície. Filozofia úplatkov, darov, všimného (je jedno, ako by sme to nazvali) je absolútne neprijateľná a nemysliteľná. Svojou nestrannosťou je projekt realizátorovi schopný finančne zabezpečiť omnoho viac, ako nejaký skorumpovaný „pseudoprieskum“.
"Najskôr opäť pripomínam, že výsledky jednej vlny prieskumu MML-TGI sú v prvom rade určené pre celoplošné médiá. Pri napočítavaní výsledkov miestnych médií odporúčame vždy spojiť viac než jednu vlnu."
tak tuto vetu by si mal precitat a konecne uvedomit RadioNet, nakolko ten vychadza z cisiel jednej vlny aj pri regionalnych radiach a ked ho regionalky ziadaju o trochu vacsiu aktivitu, tak radioNet sa ohana stale len tymito cislami...
Pan Bardon, hovorite ze Median prieskumy predava a ze su uplne nezavisle. Ale urcite su pre Vas dolezite peniaze ktore za predaj vysledkov utrzite. Nie je toto priestor pre korupciu? Nemoze si niektore vyznamne medium vysledky prieskumu "kupit" a zaistit si prilepsenie na cislach?
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň