menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Najviac ľudí počúva Rádio Expres a Rádio Slovensko

68 príspevkov
maco (neregistrovaný, 93.185.104.xxx)
maco (neregistrovaný, 93.185.104.xxx)
17.10.2006 09:10
0
0

Počúvam Jemné Melódie - pretože sú otravné - Whitney Houston tam ide 6 krát denne - I will always love you - stále vidím Kostnera ako zachraňuje túto kedysi divu populárnej hudby. Počúvam ich preto, že ráno Chyno, (inak fajn chalan a nič proti nemu) rozpráva akoby sa homosexuálom už narodil. Počúvam ich preto, že po sebe ide 12 pesničiek, len medzi každú "fucknú" ten ich primitívny jingel, ktorý mi to nezabudne 11 krát pripomenúť a k tomu mi to ešte 11 krát pripomenie teplý hlas. Jemné melódie sa príjemne počúvajú, pretože sú jemné, aj keď mi lezú na nervy. Je to zvláštne, veď sú jemné. Jemné Melódie budú najpočúvanejšie rádio! Prečo? Lebo hrajú jemne, lebo lezú na nervy, lebo rádio sa počúva prísluchovo, lebo nepotrebuješ drahý program, ktorý ťa finančne pochová, lebo oslovujú ženy, ktoré počúvať majú čas, lebo hrajú 100 pesničiek v hudobnom formáte a preto, že ti Whitney zahrajú 1000 krát. Potom sa pozvraciaš a naladíš si ich zas. Ešte niekto to tu nechápe?

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
16.10.2006 14:54
0
0
hemendex

Asi som ho uz objavil.. :)

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
16.10.2006 14:53
0
0
hemendex

Plny suhlas s tebou... Inak rad by som s tebou hodil rec aj cez mail... :)

hemendex (neregistrovaný, 195.91.54.xxx)
hemendex (neregistrovaný, 195.91.54.xxx)
16.10.2006 08:55
0
0

No tak asi takto - slovensky eter sledujem uz od vzniku prveho sukromneho radia v roku 1990. Dodnes mam doma kopy audiokaziet, na ktore som si nahraval prve tony radii CD International, Fun radio, Rock FM, RMC, DCA... Ked postupne vznikali dalsie radia, bol som ochotny cestovat na druhy koniec republiky, aby som mohol sledovat ich prve hodiny existencie. V jednom zvolenskom (taktiez zaniknutom) radiu som chvilu i posobil, i ked externe, do niekolkych casopisov som prispieval s tematikou slovenske radia a televizie, na svojom webe mam (sice uz neaktualizovanu ale predsa) rubriku, kde mam zverejnene prve struktury radii, resp. clanky o tych zaniknutych a par jinglov z nich... Zaciatkom tohoto roku som vysiel z iniciativou na zrusenie SRo (kvoli vymahaniu nezmyselnych extremnych pokut firmou BSP LP) a v ramci toho spolupracoval s niekolkymi radiami i periodikami, bol v kontakte s p. Galbavym (poslancom, ktory navrhol tzv "generalny pardon")...
Nejdem tu zverejnovat svoje Curriculum Vitae, toto vsetko len pre ilustraciu, ze nepatrim medzi tych, ktori sa len tak odbavuju v diskusiach a tesia sa, ze po odkliknuti na "pridat prispevok" sa objavia ich infantilne prispevky v diskusii a je im uplne jedno, ze s danou temou maju pramalo spolocne.
Mozno chodim svetom a kopkam do kamenov, ale vedz, ze tak nerobim so sklonenou hlavou a nehladim si len pod nohy. Netvrdim, ze viem o slovenskych radiach viac ako Ty alebo ktokolvek iny, len zverejnujem svoj nazor - trebars i na ankety, ktore sa uz nie raz dokazali paradne zmanipulovat - tak ako vsetko ostatne na Slovensku.
K tej Vive - radio Twist pocuvam od svojho prveho dna, dokonca som vo Zvolene dokazal tak natocit antenu radia, ze som pocul jeho prve tony po polnoci z 200 km vzdialeneho Kamzika na 106,6. A bolo to pre mna to prave radio, ktore, zial, skoncilo, ako mnoho inych, ktore boli kvalitne, ale nemali sancu na prezitie z dovodov, ktore nie vzdy boli spojene s nizkou pocuvanostou. Ked zrusili Rebecu, uvital som, ze ju nahradila B1, ktora padla na zadok a nahradili ju JM - tzv. mp3 prehravac s nekonecne nasladkastymi blokmi, v ktorych nam donekonecna opakuju, ze viac hraju ako rozpravaju... Teraz mam naladenu Vivu, ktora mi sedi a z priekumov vidim, ze ju caka podobny osud ako ostatne radia, ktore uz v eteri nenajdeme. Bud sa preformatuje na hit format (ktory je "in"), alebo si jej frekvencie rozoberu silnejsie stanice.
A to ma mrzi, hoci chapem, ze v dobe, kedy prostoduchi kosicki milionari s relaciou bez koncepcie a stipky inteligencie lamu rekordy sledovanosti v TV, je pohlad na kvalitu podivny i v rozhlasovom priemysle. V tom pripade sa priznam - nariekam - je mi totiz z toho dost smutno.
Pekny den.

blade (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
blade (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
15.10.2006 22:32
0
0
sunkovajec

sam si pisal ze nechapes ako je mozne ze JM maju tak vysoke cisla, predtym si nechapal ze viva ma take male cisla. Este predtym si nechapal ako je mozne ze expres ma take vysoke.
No nie je to nariekanie? Vsak z tychto tvojich prispevkov by si jeden myslel ze chodis po tom svete, krutis hlavou z boka na bok a kopkas do kamenov na ceste...Vak ja ta poznam! si sikovny chalaň, tak preco nechapes jednoduche veci? Je rok 2006, a svet je iny ako v roku 2001.To je cele chlape!

hemendex (neregistrovaný, 213.151.212.xxx)
hemendex (neregistrovaný, 213.151.212.xxx)
15.10.2006 22:18
0
0

blade, skus mi vysvetlit, kde v mojich riadkoch "nariekam" a ja som ochotny s tebou komunikovat na normalnej urovni.

blade (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
blade (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
15.10.2006 21:59
0
0
ako tak

SDX :precitaj si este raz moj prispevok.
apropo: ak by som zakrical: ruku hore, kto sem vypisuje z vivy, co myslite? bolo by to more rúk, alebo len ocean? hemendex ty co nariekas? Vysvetli mi. Kexxx cau - kde si bol tak dlho?

SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
15.10.2006 08:27
0
0

Blade, opat je tu "u nas v dedine". Lenze ine sa pocuva v dedinach, v mestach, na vychode, na zapade atd.

KillBill (neregistrovaný, 89.173.6.xxx)
KillBill (neregistrovaný, 89.173.6.xxx)
14.10.2006 15:51
0
0

ca sa tyka vivy, dovod ich nizkej pocuvanosti je jasny, radio je v case transformacie, v akejsi prechodovej faze, kde si urcuju priority a premyslaju ako dalej. Urcite s niecim pridu, chce to cas. Ako vravel Lengyel, nepodcenoval by ich, su tam kvalitni ludia, napr. aj expresu par rokov trvalo kym isli hore. To iste, resp. nieco podobne, cakajme s vivou.

KillBill (neregistrovaný, 89.173.6.xxx)
KillBill (neregistrovaný, 89.173.6.xxx)
14.10.2006 15:47
0
0

ja osobne co chodim po restikach a podnikoch kdekolvek na slovensku, na 90% vsade hrali JM. Ani sa im necudujem, to radio nerusi kecami, co hostom v podniku urcite vyhovuje.

blade (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
blade (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
14.10.2006 09:16
0
0
tak!

aj ja sa pridám! Takisto neverim tymto prieskumom! Nie je mozne aby mala Viva 85 tisic posluchacov.U nas v dedine to nepocuva NIK. Takze si myslim ( lebo dedukujem, pocitam a nasobim )( raz som aj delil ) Ze Vivu pocuva maximalne 23 tisic ludi!

hemendex (neregistrovaný, 213.151.212.xxx)
hemendex (neregistrovaný, 213.151.212.xxx)
13.10.2006 19:58
0
0
to kexxx

Kedze som "odchovany" na hitoch 80-tych rokov, vitam hudobnu ponuku R. Viva, ktora ich pusta snad ako jedina... A zaroven melodicke hity sucasnosti. Aj ked je pravda, ze ich rotacia je nepochopitelna, napriklad Kelly Clarkson - Breakaway ide kazde dve hodiny... A aj starsie veci dost casto opakuju (napr. Pet Shop Boys - Always on my mind a Sandra - Heath of the night - sice moje oblubene, ale taktiez idu obden...)
Ale, opakujem, je to momentalne jedine radio, ktore sa aspon trochu snazi zaradit do rotacie starsie skladby, kedze ostatne oldies radia uspesne zanikli.
S jednym ale suhlasim - Expres si drzi posluchacov neustalym prizvukovanim, ze hraju iba hity a este jednou podstatnou vecou - bohatymi vyhrami v nezmyselnych sutaziach - nie je tomu davno, co sa mi kamaratka do telefonu ozvala "Pocuvam radio Expres" - totalne zblbli narod a este su na to i hrdi :)
Jemne melodie by mozno neboli tak nenavidene, keby nevznikli na ukor kvalitnej B1-tky a uz pol roka do nas po kazdej skladbe nehustili, ze viac hraju ako recnia...
Fun Radio a Okey zrejme ani sami nevedia, kam smeruju, verim vsak, ze niekto, kto tomu rozumie, toto medialne bludenie zastavi.
Snad skutocne jedine radio, ktore za nieco stoji, je Radio_FM, zial, hudobnemu prudu, ktory prezentuje, nevelmi rozumiem, ale kvitujem, ze sa snazi o zaplatanie hudobnej diery, ktora vznikla po zaniku Ragtime/Zona, Rebeca a B1, resp. preformatovanim fungujucich radii.
A este jedna poznamka k MML - kvitujem, ze tazko sa v tejto diskusii vyjadri milovnik Jemnych melodii, pretoze v drvivej vacsine maju ine aktivity ako browsovat webom, ale kedze dost sa pohybujem v exterieroch nasho regionu a za cely polrok, co JM funguju, som ich mimo svoj walkman pocul len na jednom futbalovom turnaji (a to len preto, ze sa starostovi zasekol tuner na spodku frekvencneho pasma - co som dodatocne zistil), zda sa mi neuveritelny ich nahly vzostup... Ale netvrdim, ze je to podfuk. Len to nechapem... :)

SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
13.10.2006 14:50
0
0

Ty co tu tocite o vasom okoli. Poviem priklad, ked niekto zije na dedine, tak ludia z jeho okolia su vacsinou ludia z dediny. Lenze prieskum sa robi aj v mestach a rozdiel dedina - mesto je omnoho vacsi ako sa zda, podobny je napriklad rozdiel zapad - vychod, ci ludia okolo 20-ky a okolo 45-ky.. ja som z BA a vacsina ludi "v mojom okoli" su ludia okolo 20-ky a pocuvaju Fun ci Expres. Ale co poznam ludi okolo z dedin na strednom slovensku a ty zas vela pocuvaju Vivu a Okey, a zas u postarsich ludi som zvyknuty na SRo1. Pri vodicoch SAD Humenne som si zas zvykol na Jemne a SRo1. Netvrdim ze toto je presne rozdelenie, ze nikto v mestach nepocuva povedzme Vivu, hovorim o tom ze su velke regionalne, vekove a este neviem ake rozdiely, takze "vase okolie" velku vypovednu hodnotu nema, zatial co Median si berie presny pomer ludi z dedin, miest, vychodu, stredu, zapadu, veku atd. aky je na Slovensku, takze ja mu verim, napriek tomu ze s jeho vysledkami nie som spokojny...

skumac (neregistrovaný, 84.47.121.xxx)
skumac (neregistrovaný, 84.47.121.xxx)
13.10.2006 14:42
0
0
nevzrusujte sa a radsej skuste pocitat

vydelte si velkost vzorky MML poctom tyzdnov zberu a dojdete k velmi zaujmavemu cislu 138 respondentov za tyzden. potom si skuste spomenut kolko udalosti a zmien zivorneho stylu a tym aj navykov posluchacov sa za tu dobu zmeni /prazdniny, volby, sporotve eventy atd/ a potom nech sa kazdy zamysla nad presnostou tohto projektu. zial kedze maju vsetci kupene ich data a soft na ich analyzu, len taklahko to nezahodia, hlavne ked alternativa neexistuje :)

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
13.10.2006 13:17
0
0
4hemendex

Ozaj a este taka kontrolna otazka pre Teba: Co ine ako hity hra Viva?
Akurat s tym rozdielom, ze radia, ktore si robia call-out prieskum, vedia, ktore hity hrat a ktore nie... v tom je podstatny rozdiel

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
13.10.2006 13:11
0
0

Milannco, ja tomu prieskumu fakt verim, ako som uz napisal, cez leto som precestoval takmer cele Slovensko, samozrejme, ze clovek sa zastavi v nejakom tom obchode alebo obcerstveni, pripadne z niektorych letnych teras hra hudba dost hlasito, Vivu som pocul pustenu iba asi na 3 miestach v Bratislave, kym Expres hral takmer na kazdom 2.mieste, Fun som pocul tiez dost casto a takisto aj tie Jemne melodie...

milannco (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
milannco (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
13.10.2006 11:58
0
0

hmm no tym prieskumom som akotak veril, ale ze viva ma 1,9 percenta.. nasmiech.. na popukanie!

Robert (neregistrovaný, 82.119.115.xxx)
Robert (neregistrovaný, 82.119.115.xxx)
13.10.2006 11:24
0
0
Jemne melodie

Divili by ste sa, kolko ludi pocuva Jemne Melodie. Bohuzial...

hemendex (neregistrovaný, 195.91.54.xxx)
hemendex (neregistrovaný, 195.91.54.xxx)
13.10.2006 11:01
0
0

ja mam pocit, ze ten vyskum sa scasti odohraval v okoli budovy byvaleho Lignoprojektu :) aspon, co sa pocuvanosti Expresu tyka... ale to ma az tak nedesi, ako vzostup Jemnych melodii - tento mp3-prehravac s kontraproduktivnymi jinglami po kazdej druhej skladbe, ktore ospevuju samotne radio, si skutocne naladi cez 100.000 ludi?!
Vlastne, co sa cudujem, ved aj dnes bude o osmej vecer, kedy na vsetkych slovenskych TV pojdu nezmyselne reality-show, cely narod pred obrazovkou... :(

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
13.10.2006 10:42
0
0
KillBill

2247 respondentov nemoze presa logicky hovorit o 5 500 000 ludoch, lebo vzdy je to len a len o nahode...

hemendex (neregistrovaný, 195.91.54.xxx)
hemendex (neregistrovaný, 195.91.54.xxx)
13.10.2006 09:59
0
0

KillBill, rad by som skutocne poznal kriteria vyberu respondentov, akokolvek sa snazim akceptovat vsetky zalezitosti, ktore si spomenul, nezda sa mi, ze by tie vysledky odrazali skutocnu realitu.
Konieckoncov, medialny prieskum je ako stvoreny na podfuky zo strany medii, ktore si "zaplatia" vyssie percenta a nikto nedokaze, co bolo vpisane do formulara od skutocneho posluchaca a co je fikcia...
Mozno je skutocne prepad Vivy kruta realita, len ja si to nechcem pripustit, pretoze je to jedine radio, ktore momentalne ladim... aj ked mi tie nepodarene jingle a obcasny sterotyp vysielania nejak extra nerezu :)

ROMO (neregistrovaný, 84.47.77.xxx)
ROMO (neregistrovaný, 84.47.77.xxx)
13.10.2006 08:44
0
0

Median mal urcite vzorku ludi iba od Pov.Bystrice hornou trasou po Ruzomberok lebo radia okolo Ziliny mali narast a zapad a Blava pokles. A robil median vlastne nieco alebo kto si plati poplatok ten melie? Preco nerobia prieskum v oblastiach kde to konkretne radio vysiela ale robia ho na opacnom konci slovenska hmmm kde to radio nevysiela a nema dosah t.j. ani pocuvanost. Median SHIT PRIESKUM.

kuvang (neregistrovaný, 84.47.84.xxx)
kuvang (neregistrovaný, 84.47.84.xxx)
13.10.2006 08:42
0
0

Este dodam jednu vec na www.abradio.cz je RADIOMAX suverejne najpocuvanejsie slovenske radio....takze pri regionalkach tiez neviem ci sa da hovori o orientacnych cislach pocuvanosti.....

hm (neregistrovaný, 93.184.66.xxx)
hm (neregistrovaný, 93.184.66.xxx)
12.10.2006 22:48
0
0

Aj ja si myslim ze to odzrkadluje cele slovensko. Sak median to ma isto dobre premyslene tie prieskumy a akych ludi sa to maju pytat.
A to ze niekto v okoli pocuva Vivu,(neznamena ze ma mat vacsiu pocuvanost), no tak tí patria medzi tych cca 85 tisic posluchacov, ktore Viva ma. Isto to nie je presne ale priblizne. A jak tu uz niekto spominal nizsie, ze pokial sa nenajde niaky zahranicny investor, podla mna viva skonci.
btw.zvucky raadio Viva su mi absolutne nepacia, ked to porovnam s twistom tam boli lepsie.

KillBill (neregistrovaný, 89.173.6.xxx)
KillBill (neregistrovaný, 89.173.6.xxx)
12.10.2006 21:19
0
0

Vyberova vzorka respondentov reprezentuje prierez obyvatelstvom SR, ci uz demograficky, vzdelanim, a vobec vsetkym.. keby ste tuto vzorku znasobili, dostali by ste celkove zlozenie populacie SR. Cize z kazdeho typu ludi sa berie pomerne zastupenie do vzorky. Nie su to ziadne nahody, ako si tu skoro vsetci myslite, ale velmi sofistikovany vyber ludi, ktori zodpovedaju nasmu populacnemu zlozeniu.
To ze vasi kamarati pocuvaju vivu neznamena vobec nic, vasi kamarati nezodpovedaju strukture obyvatelstva SR. Neviem ci uz rozumiete, nemam dobre schopnosti vysvetlovat zlozite veci:)

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over