menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Dvojica známa z relácie K-Fun od marca v Rádiu SiTy

32 príspevkov
pelo (neregistrovaný, 91.127.59.xxx)
pelo (neregistrovaný, 91.127.59.xxx)
25.03.2008 13:20
0
0

no palo da sa to stiahnut cez www.cucaj.sk ale najprv sa tam regni setko je zadarmo a potom daj do vyhladavaca k-fun abo tak njak a to ti najde setky relacie.ja uz mam asi polovicu stiahnutych a proste no uplna haluz...do skefovania;)

PALO (neregistrovaný, 91.127.49.xxx)
PALO (neregistrovaný, 91.127.49.xxx)
17.02.2008 19:49
0
0
nikto nezakázal

K_FUN nikto nezakázal.Proste len dostali pokuty za obsah programu.A vtedy si asi vo FUN uvedomili,že by ich to mohlo finančne položiť.Aj ja si myslím,že K-FUN mohol ostať,ale čo už?Takže úplný súhlas s pelo.
ps:sú niekde stránky s archívom K-FUNu?resp možnosťou si to stiahnuť?

pelo (neregistrovaný, 91.127.38.xxx)
pelo (neregistrovaný, 91.127.38.xxx)
15.02.2008 15:54
0
0
nech

kefun je uplne fasa!!!a neviem preco ho zakazali???sak bolo to dkonca po 11tej az po polnoci cize do 10tej vecer to nebyvalo..pred relaciou tam bolo ze to nemaju pocuvat mladistvi...a zevraj sirili eroticke ci jake sexisticke myslienky...doobra blbost sak uz 11rocne decko sa dostane k pornu aj k barcomu..ja len tolko no..a aspon aj vdaka nim sa holi ovela viac bab jak keby ich nepocuvali hh:D

Genuine (neregistrovaný, 85.216.203.xxx)
Genuine (neregistrovaný, 85.216.203.xxx)
28.10.2007 23:10
0
0
Shan v stredoveku

Ja by som ich navrhol upalit na Hviezdoslavovom namesti v Ba. Ako na vystrahu ze predsa toto si nemozu dovolovat v obdobi ranneho stredoveku. Tak ako sa roumne nas spolodruh Shan vyjadril prostrednictvom jeho diskusie s DjKrayom. A mali by ich predtym aj mucit. Vsak kto to kedy videl hovorit o sexe o pol noci ? To aj ten Jan Hus vyzera oproti nim ako neviniatko. Pekne pani (shan, djkray) spolu vybudujeme zdravsi stredovek.

MIKI (neregistrovaný, 213.160.186.xxx)
MIKI (neregistrovaný, 213.160.186.xxx)
04.10.2007 01:10
0
0

rychlo skoncia uz je to ozaj trapne

Anonym (neregistrovaný, 213.160.186.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 213.160.186.xxx)
04.10.2007 01:09
0
0

su to trapny uchyli

shan (neregistrovaný, 195.91.54.xxx)
shan (neregistrovaný, 195.91.54.xxx)
14.04.2007 14:05
0
0
PRIMITÍVI VYSTUPUJÚ PO ODMLKE ZNOVU NA MEDIÁLNU SCÉNU

Tak ja osobne urcite Kfun nepotrebujem. Preposielam icq rozhovor na temu K-fun:

[me 14.04.2007 10:14]
<< Inak ja poznám take chudery čo sa vždy tešia na kefun party a na to ako si to potom spolu rozdajú s doktorom hormónom

[djkray 14.04.2007 10:16]
Čoooo?

[me 14.04.2007 10:16]
<< A tie chudery majú pri tom normálnych super verných chalanov. Dobrých chalanov ktorí ani nevedia že ony chodia s kamoskami na kefun party a nie len na nejakú vysokoškolskú diskotéku

[djkray 14.04.2007 10:16]
>> Inak on je docent:D

[me 14.04.2007 10:16]
<< Tak docent

[djkray 14.04.2007 10:16]
>> Doktor je Vagimir

[me 14.04.2007 10:16]
<< Docent ***** by sa mu hodilo

[djkray 14.04.2007 10:17]
>> :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

[me 14.04.2007 10:17]
<< No :D

[djkray 14.04.2007 10:17]
>> Ale súhlasím

[djkray 14.04.2007 10:19]
>> A bola tam aj víla Analka

[me 14.04.2007 10:19]
<< Takým ľuďom by som dal platiť namiesto 19% DPH do konca života aspoň 79% . Aby tie nepriame škody čo narobia mal za čo štát pokryť

[me 14.04.2007 10:20]
<< Ktohovie koľko ľudí vďaka takým debilom skončí na psychiatrii ktoru platíme všetci

[djkray 14.04.2007 10:20]
>> Áno máš pravdu ale pozri sa napríklad na diskusiu na rádia.sk čo tam ľudia píšu,ako si tam Kfun zastávajú.to je ten problém,že majú veľa prívržencov

[me 14.04.2007 10:22]
<< No veď dobre. Ale ja by som im dal platiť trojnásobne zdravotné poistenie lebo tam akurát tak rozširujú pohlavné choroby na tých akciach. Prečo by mal normálny slušný človek platiť na nemocenské na tých debilov

[me 14.04.2007 10:23]
<< Iné je ked dostaneš chorobu nie vlastnou chybou a iné ked ju dostaneš vďaka svojmu ľahkovážnemu správaniu

[djkray 14.04.2007 10:23]
>> Súhlasím,ja sa čudujem,že zákonom nezákazu takéto veci

[me 14.04.2007 10:23]
<< Ale zoserioznela debata :))

[djkray 14.04.2007 10:23]
>> No to áno:)

[me 14.04.2007 10:24]
<< Presne tak. Veď to nieje komunizmus ked sa zakazujú napríklad užívať drogy

13:54:19 duShan: [me 14.04.2007 10:24]
<< To len nejaký primitív na rádia.sk môže napísať že čo sa druhí starajú do mňa čo si robím.

[djkray 14.04.2007 10:24]
>> No veď prave,len ten primitív je obmedzený

[me 14.04.2007 10:25]
<< Neznamená že sloboda a demokracia ti dovolí drogovať a šíriť choroby

[me 14.04.2007 10:25]
<< Však to :)

[me 14.04.2007 10:25]
<< No zmeňme tému

[me 14.04.2007 10:25]
<< Idem pozrieť typy do vysielania :)

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
14.04.2007 10:33
0
0

Ja zase nerozumiem, ze sa najde tolko ludi, co maju takto pomylene hodnoty..

kfun (neregistrovaný, 89.173.81.xxx)
kfun (neregistrovaný, 89.173.81.xxx)
09.03.2007 16:21
0
0
tak tak...
Johnny (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Johnny (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
06.03.2007 23:15
0
0
Teším sa

Nerozumiem luďom čo má kto proti K-funu. Ja som ho počúval a poriadne sa na tom rehotal. A kto nexce nes si preladí na inú stanicu. Neviem v akej forme bude toto (pokračovanie) ale dúfam že v podobnom duchu.

PALO (neregistrovaný, 87.197.11.xxx)
PALO (neregistrovaný, 87.197.11.xxx)
22.02.2007 14:44
0
0
for Palo

No veď práve.Aspň si videl naozaj princíp správnej výchovy/to myslím vážne a nie posmešne/.čiže rodičia sami dokázali vychovať dieťa a nasmerovať ho ktým správnym hodnotám,ale musíš uznať ,že dosť veľké percento rodičov to svojím spôsobom nedokáže resp.ani dokázať nechce.Vždy sa iba hľadajú výhovorky a chyby na druhých.ja uznávam teóriu zodpovednosti jedinca samého za seba/mám na mysli dospelú osobu-o deti sa jedná cez rodičov/.
Poznám matku/asi tak okol 40rokov/,ako z paneláku zo 7.poschdia kričala na svoju dcéru: Poď ty ku...krátka žrať.Máš to na stole.-o 20.00h.To mi fakt vyrazilo dych.

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
22.02.2007 14:36
0
0

No, dobre, zakazane ovocie najviac chuti.. To je pravda. A prave preto dobra vychova zabezpeci to, ze tie decka to nebudu robit, lebo budu vediet, ze to pre nich nie je spravne.. Poznam jednych znamych, co maju decka, ktore ked vidia trebars v TV nieco pre nich nevhodne, tak to prepnu samy od seba, toto som videl na vlastne oci, ze to ten ich chalan urobil a nerobil to pre to, aby si rodicia nahodou nemysleli, ze to robi len pred nimi, lebo oni tam neboli a ani nevedel, ze som si to vsimol, ze to urobil... Toto je vychova, aby decka nemuseli robit iba nieco preto, ze im to niekto zakaze, lebo ked vyrastu, tak presne ako si napisal, to zakazane ovocie im bude potom chutit najlepsie.. A prave relacie typu K-fun, alebo v TV prave takymto pridu vhod, lebo ked vyrastu, tak uz im to nikto nezakaze a pocuvanie, alebo pozeranie je uz prvy krok k tomu, aby to robili aj v skutocnosti. Narazam na tie zvrhle veci, ktore tam rozpravaju...

PALO (neregistrovaný, 87.197.11.xxx)
PALO (neregistrovaný, 87.197.11.xxx)
22.02.2007 14:01
0
0
for Ikser

O práve na počúvanie K-Funu som nehovoril.Pre mňa je K-Fun minulosťou.Len opäť sa niekto našiel,komu vadí v éteri relácia podobného zamerania,dokonca v rádiu s rádovo nižším dosahom na poslucháča.Ja som nikdy netvrdil,že by rodičia mali chodiť po polnoci kontrolovať deti.Je to proste vec výchovy v rodinách a o autorite rodičov,ktorá je bohužiať veľmi nabúraná a mnoho dnešných rodičov si so svojími"faganmi"/nechcem nikoho urážať/ nevie dať rady.Dnes vlastne vyrastajú prvé porevolučné deti,z doby kedy sa skoro všetko staré porušilo a nenašlo sa veľa nového.A ďalej je to aj trocha o dôvere.Samozrejme,že platí heslo "Zakázané ovocie najviac chutí",ale to sme robili aj my.Detstvo a časť dospievania som prežil v socializme-kamarátovi sa podarilo rodičom šlohnúť pornočasopisy prepašované z Dánska.Samozrejme,že si ich skoro celá trieda/aj dievčatá/ prelistovali a debatovali sme o tom.Ale vždy sa potom časákm schoval,aby ho nik z dospelákov nenašiel-ostalo to medzi nami.Dnes?Dnes radšej decká provokujú,čo im môžeš?Aj keby sa všetko takéto zakázalo,vždy by sa našla cesta ako sa k tomu dostať.a máme tu zákon...po 22.00 sa programy podobného zamerania vysielať môžu.A rádio je v tomto prípade tá menej škodlivá vec.Veď vieš čo všetko majú dnes decká v mobiloch?V severských krajinách to funguje normálene bez žiadného tabu,a majú tam najnižšie percento znásilnení alebo tehotenstiev pod 18rokov.Opakom je Anglicko,kde im ich prudérnosť zabezpečila 1.misto v Európe.Ale to už nie je téma o rádiách.

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
22.02.2007 13:46
0
0

Ja si myslim,ze rodicia by mali v prvom rade deti vychovavat tak, aby nemuseli ich stale hliadkovat, ze ci robia nieco zle.. Cielom vychovy nie je neustale hliadkovanie, ale ucenie sa roznych veci, ktore budu, ked vyrastu robit...

Ikser (neregistrovaný, 84.47.13.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 84.47.13.xxx)
22.02.2007 13:29
0
0
PALO

Upierat pravo na co? Na pocuvanie K-Funu? Dufam, ze to si nemyslel vazne. A to hliadkovanie rodicov si predstavujes tak, ze rodicia budu po polnoci chodit kontrolovat deti ci nahodou nepocuvaju radio? Skus to trochu upresnit.

PALO (neregistrovaný, 87.197.11.xxx)
PALO (neregistrovaný, 87.197.11.xxx)
22.02.2007 07:26
0
0
for Ikser

aj ja mám svoje vlastné hranice,cez ktoré nie som ochotný prejsť.A tí,ktorí ma poznajú, tvrdia,že sú tiež trocha konzervatívne/svojím spôsobom/,ale nikdy nemôžeš upierať právo iným.Veď existuje gombík,ktorým sa dá preladiť,alebo aj vypnúť.A,že to počúvajú sopliaci?Po polnoci by už mali spať,a to už si musia uhliadkovať rodičia-veď rodina je predsa základ spoločnosti.To uznávam aj ja.

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
21.02.2007 17:59
0
0
Isker

Jednoznacne s tebou suhlasim... Neboj, ved oni raz na to pridu.. :)

Ikser (neregistrovaný, 84.47.13.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 84.47.13.xxx)
21.02.2007 14:33
0
0
sledge

Tak v Kanade sa to asi pocuva viac ako na Slovensku :-) Ja sice prieskumy pocuvanosti neberiem velmi vazne, ale nizsiu pocuvanost ma podla nich uz len malo radii.

Ikser (neregistrovaný, 84.47.13.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 84.47.13.xxx)
21.02.2007 14:29
0
0
PALO

Co sa tolko navazas do kat. cirkvi. Ved to vobec nesuvisi s touto temou. Je pravda, ze tato relacia je v rozpore s krestanskou moralkou, ale urcite nie len s nou. Aj mnohi neveriaci ludia sa predsa riadia nejakymi moralnymi zasadami. Lenze tvoj zmysel pre moralku je asi dost zdeformovany, ked sa snazis obhajovat tuto relaciu. Tym sa len sam znemoznujes. Ze si si dokazal vo svojej rodine dokazal presadit, ze sa pod nieco nepodpises, je sice pekne, ale ked to bolo za cenu tichej domacnosti, tak to znamena, ze si prehral. Zase to len potvrdilo tvoju nezrelost. Co si tym vlastne dosiahol? Najprv si skus poupratovat ten bordel vo svojej hlave a az potom sa k niecomu vyjadruj.

sledge (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
sledge (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
21.02.2007 14:22
0
0
KFun

Aj tak si myslim, ze SiTy nema az taku nizku pocuvanost a TATO relacia to nejak neovplyvni, ci pozitivne alebo negativne

PALO (neregistrovaný, 87.197.11.xxx)
PALO (neregistrovaný, 87.197.11.xxx)
21.02.2007 07:19
0
0
for Palo

Tak ja Ti poviem,ako sa napríklad vyrábajú katolíci na Kysuciach:
pri štatistickom sčítaní dostal 1 byt-1dom 1 lístok na vyplnenie údajov.a väščinou ho vyplňovala "hlava"rodiny.takže samozrejme ako by to vypadalo,keby sme to tam nevyplnili,že celá rodina.Aj u nás to hrozilo,ale ja som povedal,že som striktne proti a presadil som si svoje aj za cenu tichej domácnosti.Problémom je,že nie všetci našli odvahu povedať si svoje.Takto to určite bolo aj na Orave a na východe.Aj keď nepopiram,že tvoria v Sr väčšinu.Ale väčšinu tvoria aj v Španielsku,Portugalsku alebo Taliansku-a ako to tam vyopadá?Aj Francúzi,ktorí majú odluku cirkvi od štátu asi najdlhšie v Európe,sa pri poskednom sčítaní hlásia ako prevážne katolíci 60perc.Treba brať do úvahy realitu.

Ikser (neregistrovaný, 91.127.126.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 91.127.126.xxx)
20.02.2007 19:41
0
0

Radio SiTy ma velmi nizku pocuvanost, preto sa takto hlupo snazia na seba uputat pozornost. Ale aspon luza bude mat co pocuvat :-)

Alex (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
Alex (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
20.02.2007 19:09
0
0
to Palo

mna K-Fun nijako nepoznacil a len skoda ze si SiTy nenaladim...tento typ programu je pre niektorych moc, ale ze by niekoho ,,usmernoval,, nespravnym smerom, no neviem neviem.

btw. pravopis v tvojom podani nic moc...

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
20.02.2007 14:40
0
0
PALO

Pozri, ja sa nikoho nesnazim usmernovat.. Ja len poukazujem na nieco, o com som presvedceny, ze nie je spravne.. Co je faktom, ze to spravne nie je, len sa to mnohi pokusaju ospravedlnit.. Neviem preco pises, ze ja som nieco nepochopil, ked je to opacne, podla toho co pises, tak ty nechapes mna.. Ja netvrdim, ze mas pocit s hocikym-hocikde, toto nie je to na co som narazal, ja tvrdim ze to ovplyvnuje podvedomie, co je aj psychologicky dokazane a to nemusi byt len v tejto oblasti, aby ste ma zase nechytali za slovicka, to je zo vsetkym tak, ze vonkajsie vplyvy, ovplyvnuju podvedomie, takze je zbytocne o tom pisat.. A neviem ci vies co je to cirkev, ked pises taketo veci.. Cirkev su vsetci ti, ktori su veriaci a nie len farari a takyto, takze do cirkvy patria aj obycajni katolici, co v pripade Slovenska cini zhruba 75 % obyvatelov... Takze potom si uvedom, ze narazas mozno aj tvojich znamich, rodinu a podobne.. Ano mas v tom pravdu, ze mnohi sa na nieco hraju a ine robia, to je dost smutne, radsej by to ani nemuseli robit.. Ale ludia su uz raz taki a zase sa to netyka len cirkvy.. Nebor to v zlom, co tu pisem:)

PALO (neregistrovaný, 87.197.11.xxx)
PALO (neregistrovaný, 87.197.11.xxx)
20.02.2007 14:03
0
0
for Palo

nejde o mňa,ale práve o vás......Veď to je práve to.Niekto sa opäť snaží o usmerňovanie,čo je dobré a čo nie.Kedysi sme tu už takéto časy mali.Ak si to nepochopil,tak človek je samostatná jednotka,ktorá sa sama musí rozhodnúť či áno alebo nie.Každý máme svoju hlavu.Ja som K-FUN tiež počúval,ale že by ma to primälo súložiť s hocikým a hocikde,to určite nie.Veď mám svoju hlavu.Ale naša slávna Rímsko-katolícka cirkev,by rada všeličo usmerňovala./nepatrí to tu,ale prečo sa nevyjadrujú o spolupráci s ŠTB?/-akí svätuškári.Najradšej mám takých,ktorí by svojho Boha aj z kríža stiahli,ale robia presný opak.To vidím aj tu na Kysuciach...Mnohí sa tvária,že do kostola chodia,ale skutočnosť je iná...Ale to tu už naozaj nemá čo hľadať.

Počúvanosť
streda, 20.11.2024
1.
22,10%   + 3,79%
2.
13,76%   + 3,09%
3.
13,26%   + 1,65%
4.
8,79%   + 0,88%
5.
7,70%   - 12,96%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 20.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over