Diskusia k článku Kampaň k zmenám vo vysielaní stála SRo 12.5 mil. Sk
Je skutocne obdivuhodne,kolko penazi sa najde na kampane,ci reklamne prispevky.Slovensky Rozhlas kampan takehoto druhu vobec nepotrebuje.A to pretoze je to verejno-pravna institucia a po druhe ma aj tak velmi dobre meno a vytvorenu silnu posluchacku zakladnu.SRo by skor potrebovalo sponzorov na zabezpecenie prevadzky a tvorby programov,relacii,atd.Taktiez nam chyba opat seriozny programovy rozhlasovy tyzdennik na Slovensku.Vlani sa na dobu 4mesiacov vytratilo s eteru Radio Slovakia Internacional,pretoze vlada-teda stat,nemal peniaze na sirenie stanice na KV.Verim,ze takychto kampani bude co najmenej a financnych prispevkov pre rozhlas ovela viac.Ak uz nie to,treba sa zamyslat nad zmenou struktury SRo a STV a povedzme skusit ich "sparit",tak ako je tomu v susednom Rakusku.Ale to je uz dalsia kampan.
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň