menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Leto privíta Rádio Expres festival na Zlatých Pieskoch

41 príspevkov
SDX (neregistrovaný, 85.216.194.xxx)
SDX (neregistrovaný, 85.216.194.xxx)
12.07.2007 19:55
0
0

Tym co ho pocuvaju.. co je dost vela..

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
12.07.2007 10:27
0
0

Ktorym ludom to vyhovuje?

SDX (neregistrovaný, 85.216.194.xxx)
SDX (neregistrovaný, 85.216.194.xxx)
11.07.2007 16:53
0
0

To ze sa veci casto rotuju, je vecou toho ze ludom to vyhovuje.

:) (neregistrovaný, 93.184.66.xxx)
:) (neregistrovaný, 93.184.66.xxx)
08.07.2007 14:43
0
0

Moj nazor je takyto iny je pohlad na expres niakeho 40 - 50 rocneho konzervativneho cloveka a iny je mladeho 15 - 20 - 30 rocneho.To myslim vseobecne.
A este dalsi moj nazor na hudbu co sa dnes hrava, starsi mozu nadavat z to co je za hudbu(ze ako to mozes pocuvat), proste dnes ja taka doba a leti to vacsina to pocuva, ti starsi ked boli mladi , mozno ich rodicia si zas povedali ako mozes pocuvat niaku abbu alebo team alebo elan,
A to ze dnes sa rotuju skladby casto to je otazkou penazi a ci to niekomu vadi alebo nie , to je jeho nazor aj tak s nim nic nespravi :)
Mne to osobne nevadi.

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
08.07.2007 13:28
0
0
Ria

Co sa tyka nazorov, tak jasne, to je vec vkusu, no ja nepisem o nazore, ale o faktoch:) Faktom je to, ze dnes na Slovensku aj vdaka takym radiam ako je Expres, ktore sem priniesli system prisluchovych medii, vymyzla kvalita programu, dnes su radia orientovane hlavne na hudbu, namiesto programu, ktory aj nieco prinasal pre ludi, nie len dopravny servis.. Ale to uz som pisal viackrat. A mimochodom, tato debata vznikla tym, ze si napisala: "Je to jedno jediné rádio ktoré sa dá počúvať a má aj svoje hlasy, ktoré ho ťahajú..." Toto je pisane ako faktom, nie nazorom.. Tak ja len chcem poukazat stale na to, ze ak sa ti to paci, to je OK, ale nepis to ako fakta, ked to tak nie je. Treba rozlisovat medzi nazorom a faktom.. :)

Ria (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Ria (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
07.07.2007 23:41
0
0
Palo

tazko je niekto objektivny k tomu co si oblubil ;o) ale ved pre mna o nic predsa nejde, ja stale tvrdim, ze tieto nazory su len vec vkusu kazdeho. a predsa to nikomu neberiem. hlavne ideme podla nadpisu ;o) bol si na tom festivale pozriet?

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
07.07.2007 16:13
0
0
Ria

Myslim, ze to nema vyznam sa takto bavit, ked chyba objektivnost..

Ria (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
Ria (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
04.07.2007 20:43
0
0
Palo

Npouzivam slovo super....ja opakujem, ze to je vec nazoru a vkusu...myslím, ze som napísala, celkom slušne a nie super ;o) Ja napríklad pocuvam Expres bez pistole pri hlave, teda uplne dobrovolne a da sa povedat, ze 24 hodin. A kazdy si vyberie co mu vyhovuje. Ln sa mi nepaci, ked niekto preferuje nazory ako Expres zruinoval ine radia...a ohana sa peniazmi...ved a co je na tom, ked silnejsi porazi slabsieho? zakon trhu a myslim, ze Ex asi robi tak aby vyhovel posluchacom...za to aj ceny a vysledky.... a nemam rada ludi, co nevedia ine len rozpravat ako peniaze za vsetko mozu...je dobre ich mat..ale zasa treba na to kukat aj z ineho pohladu...treba vediet aj co s nimi. A preco porovnavat 90 roky a dnesny Expres? Aj chlieb vtedy bol lacnejsi a? doba sa meni...co vyhovovalo vtedy nemusi dnes...a je uplne na kazdom, co si vyberie

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
04.07.2007 19:46
0
0
Ria

To co Expres momentalne ponuka, je slabsie, ako ponukalo hociktore regionalne radio v 90 rokoch.. Tie nemali zdaleka take moznosti a posluchacovi prinasali viac osohu.. Opakujem este raz, ak sa ti to paci, ja ti to nechcem brat, to je na tebe, ale nepis o tom, ze ake to je vsetko super, ked to je iba obycajny priemer..

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
04.07.2007 19:43
0
0
Ria

Neboj sa, o tom co pisem su veci, ktore mam podrobne preskumane.. :)

Ria (neregistrovaný, 195.160.182.xxx)
Ria (neregistrovaný, 195.160.182.xxx)
04.07.2007 16:12
0
0
Palo

PS : a už si klikol na webovú stránku Expresu? myslím, že tam sa dozvieš niečo o ich akciách, správach, reportážach a aj o komunikácii s poslucháčmi...

Ria (neregistrovaný, 195.160.182.xxx)
Ria (neregistrovaný, 195.160.182.xxx)
04.07.2007 15:33
0
0
Palo

Podľa mňa správy na Exprese sú úplne v poriadku. Pokiaľ niekto chce vyslovene kvalitné čisto správy a rôzne aktuality, treba si pustiť trebárs Slovenský Rozhlas...Myslím, že trošku krivdíš Expresu, že rozpráva výlučne o peniazoch. Vôbec nie je tak. Myslím, že majú na pomer takého rádia ako Expres celkom slušné množstvo informácii a rôznych reportáží. A aj k aktuálnym témam. A treba myslieť na to, že pôvodom to je dopravné rádio.

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
04.07.2007 11:38
0
0
Ria

Radia by mali plnit fukciu hlavne informovanosti posluchaca a nie len samohrajky... Takze ked sa mi jedna o pesnicky, tak urcite to neriesim pocuvanim nejakeho radia.. Staci ked si vypocujem spravy na Exprese, tocia tam stale iba o peniazoch, kde kto kolko zarobil.. Ako priklad mozem uviest ich sportove spravy spred cca mesiaca, ze oni nepovedali kto vyhral isty tenisovy turnaj, ale to kolko kto z tenistov zarobili.. To je pre koho? Ja nepopieram, ze ich kapital neinvestovali spravne. Investovali a vytvorili populisticke radio, co sa ludom ktori to pocuvaju ako prisluchove medium urcite paci.. No kvalitativne to je o nicom.. A to sa netyka len Expresu, ale aj dalsich velkych radii, lebo v principe nie je medzi nimi rozdiel..

Ria (neregistrovaný, 195.160.182.xxx)
Ria (neregistrovaný, 195.160.182.xxx)
04.07.2007 09:49
0
0
Palo

A čo tak vlastný hudobný výber v aute? Alemyslím, že úplne to isté všetko nie je...aj keď naozaj hity sa asi opakujú všade tie isté, len vysielka sú možno odlišné a dosť záleží aj od moderátorov... Ja v aute počúvam , isto vieš čo napíšem ;o), Expres, doprava je to výhodné na dlhšie cesty. A súhlasím s SDX, že Ex investoval svoj kapitál správne a ponúka to, čo si väčšina poslucháčov žiada...no jasné, že nevyhovie všetkým a to asi nikto. Ale stali sa mediálnou jednotkou a ktovie, snáď sa udržia a možno príde konkurencia...trh je trh...

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
04.07.2007 09:27
0
0
Ria

Praveze vobec nie je na vyber mnozstvo radii, lebo vsetky sa uz opakuju a ked trebars cestujem v aute, tak musim stale prepinat a vsade pocujem to iste..

SDX (neregistrovaný, 85.216.194.xxx)
SDX (neregistrovaný, 85.216.194.xxx)
04.07.2007 09:03
0
0

Palo, pozri sa, je to takto. Cielom komercnych radii je zarabat - teda byt co najvyssie na rebricku pocuvanosti. Expres mal peniaze a spravne ich investoval s cielom dostat sa co najvyssie (tusim povodne chceli byt do 3 rokov komercnou jednotkou). A to je v poriadku. Ponukol to co ludia chceli. Tie radia zanikli lebo ludia chceli pocuvat nieco ine a to aj dostali. Taky je trh.

Ria (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
Ria (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
04.07.2007 05:52
0
0

Myslím, že niekomu tu niekto niečo vzal... A nejak pričasto spomínaš množstvo peňazí. A čo keď ich má najsilnejší na trhu dosť? A stále je na výber dosť veľké množstvo rádii. A či ponúkajú nejaký program,myslím od Expresu nezáleží.
A čo sa dopravy týka, Expres začínal ako dopravné rádio, na dopravu teda zamerané. A myslím, že zameranie mu ostalo, a aj v správach. A hity? Akou cestou sa vydal Expres , jno myslím, že keď raz teda podľa prieskumov je najpočúvanejšie, tak asi tá cesta za niečo stojí a nebude to preto, že stojí za figu.
A súťaže má Expres rovnako ako iní, či už priamo vo vysilaní alebo na webe a kontakt s poslucháčmi takisto nechýba, či už priamo vo vysielaní, alebo prostredníctvom mailov, a či to je moderátor vysielania alebo správ alebo dopravy.
Ale ako vravím, všetko je to vec vkusu...a rádii je tu ponúknutých dosť. A prečo by som nemohla tvrdiť, že to na čo je Expres zameraný, je aj kvalitné z jeho strany.A v spolupráci s poslucháčmi, jasné.

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
04.07.2007 00:25
0
0

Preto je to smutne, lebo keby si si porovnala Expres s radiami, ktore tu vysielali 5 a viac rokov dozadu, tak by si zistila, ze to co ponuka Expres je v porovnani s nimi uplne o nicom..Neviem, aky mas prehlad o radiach, kolko dlho pocuvas radia, no program a prinos radii kedysi bol pre posluchaca o niecom inom, ako su terajsie prisluchove radia typu Expres a podobne.. Ohanas sa tu nejakym dopravnym servisom a to je kvalita? Kedysi radia produkovali 24 hodinovy program, mali specializovane relacie s roznou tematikou, pri ktorych sa posluchac nieco dozvedel, mali rozne sutaze, kontakt s posluchacmi a hlavne sa im dokazali prisposobit, ze im nediktovali co sa bude hrat a podobne.. Lenze tieto radia nemali tolko penazi ako taky Expres, takze museli skoncit a aj vdaka tomu, ze Expres sa vydal populistickou cestou vymyvania ludi nejakymi hitmi a podobne.. To je kvalita, ked si zapnes Expres a ide tam stale ta ista hudba? Je podla teba kvalita ohanat sa nejakym dopravnym servisom? O com to je? Neviem ci si nahodou nepleties pojmy kvalita a kvantita.. Ak je niecoho kvantita, este neznamena, ze to musi byt aj kvalita a vacsinou je to skor opacne, to je prastara axioma.. Ak sa ti to paci, tak ti to nechcem brat, je to samozrejme na tebe, ale prosim ta nepis, ze je to kvalita, ked to kvalitou nie je.. Dnes to vyzera v Slovenskom eteri tak, ze z 10 radii je 8 typovo rovnakych a clovek ktory bol zvyknuty na urcity styl radia, tak ma problem vydrzat pocuvat nejake radio viac ako dve hodiny...

Ria (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Ria (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
03.07.2007 21:16
0
0
Palo

Ale prečo by to bolo smutné? Je to zákon trhu a to, že silnejší ma lepšie postavenie je úplne OK. Veď mali možnosť sa na ten vrchol dostať, využili a sú tam... A moderátori? Myslím, že mať v profesionálnom životopise prácu pre toto médium s vedúcou pozíciou na trhu je len plus pre každého. A čo sa týka prínosu Expresu pre poslucháča, má svoje zameranie a aj to spĺňa. Vzniklo s určitým zameraním a drží sa toho stále a len skvalitňuje. A v doprave je ozaj kvalitné...
A co sa týka pesničiek dookola, tak to hej, majú svoje hity, ktoré sa nonstop opakujú...ale asi to tak niekomu vyhovuje, a ja to nejak ani nevnímam ;o)

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
03.07.2007 12:15
0
0
Ria

Naozaj nechapem, ako mozes vychvalovat radio, ktore tu pokazilo slovensky eter.. A to je faktom. Je smutne, ze trh je prave taky a este smutnejsie je to, ze ma tento system tolko fanusikov.. Expres prislo s riesenim neustalych rotacii tych istych pesniciek dookola a tym padom na nepriamom oblbovani ludi.. Pred par rokmi tu vysielali radia, ktore mali program taky, ze aj nieco prinasali pre posluchaca, prinasali mu aj nejaky uzitok a nie len oblbovanie a reci o peniazoch, ako na takom Exprese.. A to plati aj o ostatnych velkych, nie len Expres.. A to uz nehovorim, ze podstatne hodnoty, ako trebars vychovanie nejakych dobrych moderatorov robili male radia, ktore dnes uz nevysielaju, lebo sa neuzivili aj vdaka takym ako je Expres uz dnes nikto neberie do uvahy, ale radsej ludia chvalia radia typu Expres.. To je ozaj hrozne..

Ria (neregistrovaný, 195.160.182.xxx)
Ria (neregistrovaný, 195.160.182.xxx)
29.06.2007 13:36
0
0
Palo

Tak ale o čom je táto doba? Veď to všetko je o financiach a o schopnosti si ich zadovazit a aj vediet spravne vyuzit. Lebo povedzme si rovno, ze bez spravneho vedenia a zmyslu pre ich vyuzitie by asi nebol ten spravny uzitok...A bohuzial trh je o udrzaní sa. Vediet spravne investovat a zuzitkovat. A ak niekto skonci, nemoze sa to predsa hadzat na niekoho druheho ;o) Vsetko je to aj o postupnom vybudovaní sa a jaska aj o spravnej reklame. A taka doprava, napriklad v tomto ma ex prvenstvo. Pre niekoho mozno nepodstatne, ale napomocne to je isto. Je to o peniazoch vsetko, a investovani ich aj do spravnych a schopnych ludi...

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
29.06.2007 13:00
0
0

V Exprese dominovali v prvom rade peniaze, ktorych mali a aj maju dostatok a vdaka nim sa dostali tam, kde su... To sa potom daju robit hociake veci, ked maju z coho.. Som zvedavy, co by dosiahli, keby tieto vysoke financne ciastky nemali, ako ich nemali, resp. nemaju ostatni.. Ja som nemal na mysli o kusocek mensiu pocuvanost, ale radia, ktore museli definitivne skoncit... Alebo ich niekto pohltil, aby sa mohol priblizit k Expesu..

Ria (neregistrovaný, 195.160.182.xxx)
Ria (neregistrovaný, 195.160.182.xxx)
29.06.2007 11:06
0
0
Palo

Tak ale ak je názor, že vďaka tomuto rádiu zanikli iné ( aj ked o kusoček nižšia sledovanosť neznamená hneď zánik) myslím, že to niečo nasvedčuje, že predsa ten Ex tú svoju kvalitu má. A myslím, že toto rádio má svoje ťahače, ktoré mu tú kvalitu dávajú. Pre spotrebitela konečného - poslucháča je zaujímavý predovšetkým obsah vysielania a jeho obsadenie. A myslím, že tým Expres kvalitu má. A všetko je to o konkurencii a schopnosti daneho získať si toho poslucháča.Ale toto tu bola téma festival...a myslím, že ten bol v úplnom poriadku

billg (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
billg (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
29.06.2007 10:32
0
0
to Palo

no a prave o tom to je. na jednej strane je spravne, ze ine radia zanikli, nech prezije najsilnejsi - taky je zakon trhu. akykolvek iny zakon/zasah/regulacia su proti prirodzenosti a sposobuju problemy (je to historicky overene).

na druhej strane suhlasim v tom, ze tento "najsilnejsi" sa pri komplexnom pohlade nezda byt az taky silny, ako ukazuju cisla a teraz nehovorim o vysielacoch.

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
29.06.2007 09:26
0
0

Jasne, suhlasim, ze je to vec vkusu.. No pravdou je to, ze vdaka tomuto radiu, nie priamo, ale v konecnom dosledku zanikli ine radia.. A ta ich vysoka rotovanost pesniciek a neustale reci o peniazoch nie je teda nic moc.. A to uz nehovorim o technickej stranke, o tom, ze kazdy vysielac ma iny zvuk, a celkovo ich zvuk je o nicom a dalsich takychto X veci by sa dalo pisat.. Samozrejme, ze sa maju aj pozitiva, ale tych je urcite menej, ako negativ..

Počúvanosť
pondelok, 15.7.2024
1.
21,12%   - 0,33%
2.
18,92%   + 4,00%
3.
10,55%   + 4,69%
4.
9,34%   - 1,54%
5.
7,56%   + 1,82%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over