menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Rádio Regina už len na veľmi krátkych vlnách

47 príspevkov
atila (neregistrovaný, 217.66.166.xxx)
atila (neregistrovaný, 217.66.166.xxx)
10.08.2012 13:34
0
0
vysielac

chocte sa teraz pozrieť akom je stave ak tam nestretnete zlodejov budete mat šťastie lebo je to obvykle ze tam niekto je ...

Mirino (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Mirino (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
11.02.2008 19:43
0
0
SÚHLAS z VYPNUTÍM

Ja si NEMYSLÍM, že na 1098kHz má vysielať SRO na plný výkon!!!
Že prečo???
Nuž preto, lebo my, obyvatelia z blízkeho okolia tohto vysielača máme nedobré skúsenosti s týmto vysielaním!!!
Aké?
Neviem, či by sa "fajnšmekrovi" na kvalitnú hudbu páčilo, keby si musel svoju drahú a kvalitnú aparatúru POVINNE UZEMNIŤ!!! Pretože ak by tak neurobil, tak by vždy v pozadí (počas tichých hudobných pasaží apod.) POČUL vysielanie tohto vysielača! Taktiež aj Sovak Telecom mali s týmto problém! (pri zdvyhnutí telefónneho sluchátka bolo počuť vysielanie SRO). Tento problém bol vždy hlavne v týchto dvoch okolitých obciach - Veľké Zálužie a Jarok.Verte, viem o čom hovorím, žijem tu od narodenia. Takže Ak máte záujem, Vy stredoslováci, či východniari o tento vysielač, kľudne si ho prídte zdemontovať a vziať - nech vysiela a ruší okolie svojím signálom u Vás!!!

Ránostaj (neregistrovaný, 80.81.232.xxx)
Ránostaj (neregistrovaný, 80.81.232.xxx)
03.02.2008 23:45
0
0
Čo budeme ráno počúvať?

Naše staré dobré SV tranzistoráky cez ktoré sme chytali najmä Sro môžeme asi zahodiť alebo môžeme na nich počúvať ešte maďarov a čechov. Myslím, že sa tu v tejto krajine už naozaj, ale vôbec nemyslí a to asi nielen na nás starých.

Robo (neregistrovaný, 87.197.161.xxx)
Robo (neregistrovaný, 87.197.161.xxx)
03.02.2008 18:42
0
0
Regina na SV

Šetrí sa kde sa dá. V mieste kde bývam ,
chytím SRo1 hádam na 5 frekvenciách na VKV a Reginu poriadne ani na jednej.Ešte že ide cez SkyLink.

Robert (neregistrovaný, 217.23.248.xxx)
Robert (neregistrovaný, 217.23.248.xxx)
30.01.2008 10:44
0
0

V Novych zamkoch najskor Nitra 1098kHz.
Z postupnej likvidacie vysielania na SV nie som ani ja nadseny. Stale spominam na 80-teroky, kedy si clovek mohol velmi dobre vybrat, na SV a DV bolo vsetko okrem Devina.

Mária (neregistrovaný, 78.98.58.xxx)
Mária (neregistrovaný, 78.98.58.xxx)
23.01.2008 18:35
0
0
Rádio Regina

Prečo ste museli všetky vysielania na stredných vlnách rušíť?
Na starších obyvateľov Slovenska nemyslíte? Kto počúval rádio Regina? Určite nie 20 - ročný. V Nových Zámkoch na akej frekvencii bez rušenia si naladíme rádio Regina? Máme radšej počúvať Budapešť? Oni vedia zachovať vysielanie na stredných vlnách a Slovensko nie? Prečo platíme príspevky za rozlas? Sú to samé otázky. Dá mi na niektorú z nich niekto odpoveď?

vlado pd (neregistrovaný, 78.98.82.xxx)
vlado pd (neregistrovaný, 78.98.82.xxx)
21.01.2008 11:18
0
0
Prievidza

davno patrila pod NR, za totaca do BB, teraz TN. Regina Ba isla na 1098kHz (cest jej pamiatke, treba obnovit slovencinu s plnym vykonom na nej), teraz ide Regina BB 101.5 z BB a na niektorych miestach aj z Martinskych holi 100.1, regina Ba ide na vyssie polozenych miestach z Velkej Javoriny 100.7, vacsinou mono. Regionalne spravy pre Hornu nitru su na regina Ba, na BB omnoho menej, PD by mala byt pokryta Reginou Ba. Toto je problem hranicnych regionov..., maly by ich doriesit nizkovykonovymi dokryvacmi.

PALO (neregistrovaný, 91.127.207.xxx)
PALO (neregistrovaný, 91.127.207.xxx)
20.01.2008 21:42
0
0
Regina ČADCA AM 864kHz - už off

Čadca je už vypnutá.Teraz tam mám FRANCE BLEU.Celkom dobrý signál,na chvíľu zmizne a opäť silnie.
Čo máte vy namieste bývalej REGINY na AM?

PALO (neregistrovaný, 91.127.207.xxx)
PALO (neregistrovaný, 91.127.207.xxx)
20.01.2008 17:22
0
0
súhlasím s Robertom

Prievidza.Po vojne-až do roku 1960 bola súčasťou Nitrianského kraja/Slovensko malo vtedy 6 krajov:BA,NR,ZA,BB,KE,PO a niečo okolo 90 okresov.Potom roky 1960-1996 Stredoslovenský kraj.No a nakoniec dnes je to kraj Trenčiansky.
Fakt bordel na "entú".

Robert (neregistrovaný, 217.23.248.xxx)
Robert (neregistrovaný, 217.23.248.xxx)
20.01.2008 15:15
0
0
Problem je v tom

ze siet regionalnych studii vobec neberie zretel na sucasne uzemnospravne usporiadanie a zodpoveda deleniu na kraje z obdobia komunizmu. AKy kraj je vlastne Prievidza? Nitriansky? Potom by tam mala ist Regina Nitra. Nitra bola kedysi v zapadoslovenskom kraji, preto je tam Regina Bratislava. V starom uzemnospravnom cleneni vsak Prievidza bola v stredoslovenskom kraji, ak si spravne pamatam, takze mala byt tam ist Regina BB. Proste bordel na kvadrat.

Anonym (neregistrovaný, 84.47.123.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 84.47.123.xxx)
19.01.2008 21:49
0
0

A v Prievidzi ide zase uz len Bratislavska Regina, osobne si myslim ze Prievidza ma blizsie k Bystrici ako k Bratislave. Kedze doteraz isla Banskobystricka Regina a bolo vsetko v poriadku.

PALO (neregistrovaný, 91.127.207.xxx)
PALO (neregistrovaný, 91.127.207.xxx)
19.01.2008 19:26
0
0
Poprad

fakt smiesne z Popradu pre stredné Slovansko.Akosi to v SRo nedotiahli dokonca.Najprv si to mali dať najprv na papier a riadne premyslieť,nie konať za pochodu.Mali si proste pripraviť /pokúsiť
sa vytvoriť/ vlastnú sieť nízkovýkonných vysielačov pre dané lokality a potom vypnúť SV/aj keď osobne som proti opúšťaniu SV/.To sa nepoučili pri SRo4 RADIO_FM?

Stanky (neregistrovaný, 195.80.164.xxx)
Stanky (neregistrovaný, 195.80.164.xxx)
19.01.2008 18:51
0
0

podla mna je to smiesne, aby v poprade isla banskobystricka regina. ved poprad je este stale na vychode

rony (neregistrovaný, 87.197.176.xxx)
rony (neregistrovaný, 87.197.176.xxx)
19.01.2008 18:48
0
0

Tak PP a okolie bude nielen bez Devina,ale aj bez Reginy,lebo ta bude vysielať pre stredne Slovensko z Kralovej Holi a Reginu pre vychod chytia len tí zdatnejší z košickeho vysielača 100,3,lebo vysielač SL nema dosah.

Merlinovic (neregistrovaný, 127.0.0.xxx)
Merlinovic (neregistrovaný, 127.0.0.xxx)
19.01.2008 15:33
0
0
naco su nam Stredne vlny?

Asi na nic nam niesu, ked to vsetky staty udrzuju a modernizuju, my to zrusime a Ffreq. predame, to bude najlepsie, nic s toho sice nebudeme mat, ani kvalita statneho verejnopravneho rozhlasu sa nezlepsi a ani nam nesnizia poplatky za R-Tv , ale aspon sa na tom stat nabali a tie medzinarodne urcene tabulky, co sa vyskytovali na starych elektronkovych prijimacoch s oznacenim miest ktore znacili staty z ktorych sa vysielalo, uz budu minulost. Hlavne ze Cina moze vysielat pre vsetky staty aj Pre SK a CZ a moze mat na to vysielanie vlastnu redakciu a studio.
Zato cele slovensko nepotrebuje stredne vlny, lebo naozaj asi uz svetu a obyvatelom nename co povedat a reklamno tuc-tucove sracky z komercnych radii nam vyhovuju viacej...
Dobre nam tak.

MAJAK (neregistrovaný, 62.168.125.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 62.168.125.xxx)
18.01.2008 18:11
0
0
re: PALO

ba

PALO (neregistrovaný, 91.127.214.xxx)
PALO (neregistrovaný, 91.127.214.xxx)
17.01.2008 22:57
0
0
...

jasné,odkisľ ináč?Ináč by som sa tu k tej téme nerozpisoval.

MAJAK (neregistrovaný, 89.173.132.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 89.173.132.xxx)
17.01.2008 16:11
0
0
to: PALO

ty si z cadce? odtial mam jednu kamaratku je to kamosova frajerka :P ked dakedy dojdeme pozriet vysielac v cadci (co planujeme s tym kamosom) tak ta dojdem pozriet a mozeme ladit :P

PALO (neregistrovaný, 91.127.214.xxx)
PALO (neregistrovaný, 91.127.214.xxx)
13.01.2008 08:32
0
0
CA by mohli dočasne nechať

Fakt,keďže tu sme fakticky bez SRo na VKV/okrem SRo4-RADIO_FM/,tak by tu Reginu mohli dočasne nechať na AM 864kHz,alebo tu dať SRo1,kým si tu neskoordinujú freq.

Robert (neregistrovaný, 217.23.248.xxx)
Robert (neregistrovaný, 217.23.248.xxx)
12.01.2008 21:10
0
0
Uz je to asi definitivne

Dnes som na Regine BB zachytil oznam, ze koncia na SV. Takze je to uz asi definitivne.

Stavim sa, ze tento krok sposobi velky rozruch a nevylucujem aj taky vyvoj, ze to opat zapnu.

Jakub (neregistrovaný, 195.146.143.xxx)
Jakub (neregistrovaný, 195.146.143.xxx)
10.01.2008 17:16
0
0

Aj ja si myslím, že na 1098 má ísť SRO 1
Bolo by skvelé napr. v Chorvátsku počúvať SRo 1 cez obyčajný rozhlasový prijímač :-)

vlado pd (neregistrovaný, 91.127.234.xxx)
vlado pd (neregistrovaný, 91.127.234.xxx)
10.01.2008 10:34
0
0
odpojovace

idealne by bolo, aby na SV islo SRo1 alebo Regina a na VKV vysielacoch v regione s narodnostnymi mensinami by boli odpojovaky. 1098kHz by mal ist SRo1 plnym vykonom najma v nocnych hodinach, ostatne SV vysielace podla potreby dokrytia uzemia (SRo1 alebo Regina) - najma by vysielali v case odpojenia Patrie na VKV, v noci by mohli byt vypnute, 1098kHz by plnym vykonom pokryla cele uzemie Slovenska.

Robert (neregistrovaný, 217.73.16.xxx)
Robert (neregistrovaný, 217.73.16.xxx)
09.01.2008 21:41
0
0
Vahanie

Dnes som hovoril s jednym clovekom zo ZA, ktory sa dost mota okolo telekomunikacii. Sam priviedol rec na kompletny odchod SRo (Reginy) zo SV. Zarucene spravne informacie nema, ale z toho, co hovoril vysvitlo, ze s tym vypnutim SV sa stale vaha. Totizto su oblasti, ktorych pokrytie je dost nedostatocne, ako priklad uviedol Kysucu, kde je prijem na VKV problematicky a SV je jediny spolahlivy sposob ako dostat vysielanie SRo do tychto oblasti. Povazuje za dost pravdepodobne, ze v priebehu januara to bude vypnute, ale sanca na reviziu tohto rozhodnutia tu este je. Aj ja by som bol rad, keby sa to zmenilo, napriek dobrej dostupnosti VKV vysielania stale pocuvam SV vdaka "radiovemu parku", ktory mam k dispozicii a ktory aj z urcitych nostalgickych dovodov nemam chut menit.

Jakub (neregistrovaný, 195.146.143.xxx)
Jakub (neregistrovaný, 195.146.143.xxx)
09.01.2008 16:59
0
0
Ževraj regina už len na VKV

Aj včera večer šla na 1017 kHz Regina po Patrii.
Oni to snáď ponechajú ?!
Alebo kedy začnú šetriť ?!

peter (neregistrovaný, 90.194.95.xxx)
peter (neregistrovaný, 90.194.95.xxx)
09.01.2008 11:58
0
0
dakujem

Ja sa nestacim cudovat co sa robi na Slovensku.Silny vysielac 1098 Khz,ktory je vo vecernych hodiach pocut aj v Anglicku sa dava narodnostnemu vysielanu -super napad gratulujem.Ale neviem ci by si tento luxus dovolila BBC! Silne zapadoeuropske stanice si udrzuju aspon jeden silny vysielac ale preco na Slovensku nie.Pozn. Este aj na novych radiach s DAB su aj stredne vlny a u nas to neplati?

Počúvanosť
streda, 20.11.2024
1.
22,10%   + 3,79%
2.
13,76%   + 3,09%
3.
13,26%   + 1,65%
4.
8,79%   + 0,88%
5.
7,70%   - 12,96%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 20.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over