menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Rádio One chce expandovať na východ

16 príspevkov
Tesso-Prešov (neregistrovaný, 92.52.4.xxx)
Tesso-Prešov (neregistrovaný, 92.52.4.xxx)
12.04.2009 16:24
0
0
Východ sa teší na ONE

No tak poďte k nám na Východ One.Aj Metallica hraje One a je One.Tešíme sa na Vás na poriadne nadupané suťaže a ceny od poriadných sponzorov.Lebo hrať sa stale s fazulkami CD a ostatné voloviny.To už koho len bavý.Len prosím Vas nesuťažme formou SMS lebo mobilný žraloci už maju dosť.Tak poďte ONe už sme nažhavený.

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
06.04.2009 12:30
0
0
Robert

Vobec nesuhlasim s Tebou... Nemozu sa ludia z NM stazovat na signal Devinu, pretoze Devin vysiela v Trencine na 97,8 MHz z 10 kW vykonom, ktory bez problemov NM az po ZA pokryje.. A co sa Zahoria tyka, signal z Javoriny nie je uplne idealny na Zahorie, zavadza tam zopar kopcov smer Myjava, takze v Borskom Mikulasi vysielac musi nadvazovat na BA vysielac a ten Trenciansky... Stale pokladam za nezmysel umiestnovat na Javorinu frekvencie rozhlasu, kedze su umiestnene na Novej Obore, ktora je vzdialena IBA cca 20 km od Javoriny.. Dokonca mi vadi, ze na Javorine je SRo 1, ktora sa uplne prekryva z Trencina...

Robert (neregistrovaný, 89.173.45.xxx)
Robert (neregistrovaný, 89.173.45.xxx)
01.04.2009 15:19
0
0
@Palo

V Piestanoch mozno ano, ale to kvoli tomu, ze toto miesto je na rozhrani pohrytia hned niekolkych vysielacov, minimalne Bratislava/Kamzik, Nitra/Zobor, NM/Velka Javorina. Ludia od NM sa stazuju na zle pokrytie Radia Devin. Celé Záhorie má len jediný 1 kW vysielač v Borskom Mikuláši. IMHO Devín na Veľkej Javorine by mal svoje opodstatnenie.

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
31.03.2009 23:57
0
0
Róbert

SRo na Javorinu? To je čo za blbosť? To by bolo to najhoršie riešenie,čo by s tu frekvenciu mohli urobiť.. V týchto lokalitách,ako Piešťany,Nové mesto hrajú okruhy SRo na 17 miestach.. Opakujem,na 17 miestach.. To je načo dobré? Načo by mala prísť ďalšia frekvencia na Javorinu? Veď tu hráju programy SRo po celom pásme,to je strašné..

Mimo (neregistrovaný, 85.135.205.xxx)
Mimo (neregistrovaný, 85.135.205.xxx)
31.03.2009 01:44
0
0
Problém je v rádionavigácii a v prekoordinácii a financiách...

Problém je v rádionavigácii a v prekoordinácii a financiách...

Vysielatelia nie sú na vine, lebo čo sa týka GE-84 kmitočtov 107,1 Levice 4 kW/Sitno - Fun Rádio, 107,3 Poprad Zámčisko 2 kW/Kráľova hoľa - Rádio Hey! nie je to možné presunúť na Sitno a Kráľovu hoľu, lebo ERP 20 kW pri 107,1 MHz, 30 kW pri 107,3 MHz ja 100 kW je blokovaný leteckou rádionavigáciou, aby ju nerušili silné výkony frekvencií a potrvá to ešte niekoľko rokov nie som si istý, niekde som čítal, že do 2015 alebo až 2030. Nepamätám si. Tak isto nie je možné zvýšiť výkony na 106,2 MHz Košice - Makovica Rádio Expres z 20 kW na 100 kW max., 106,5 MHz Modrý Kameň - Španí laz, Rádio Expres z 1 kW na 10 kW, 106,9 MHz Žilina - Krížava Rádio Jemné Melódie z 3 kW na 20 kW max., 107,6 MHz Bratislava - Kamzík, Rádio Expres z 10 kW na 100 kW max. a 107,7 MHz Stará Ľubovňa - Kotník Rádio Jemné Melódie z 1 kW na 10 kW max., lebo sú taktiež blokované leteckou rádionavigáciou.

Ale mnoho ženevských kmitočtov, ktoré nie su blokované leteckou rádionavigáciou zbytočne blokujú Rádio Expres, Jemné Melódie, Kiss, Lumen a Okey malými výkonmi, ktoré by mohli ísť naplno, lebo buď nemajú financie na plné výkony, alebo prekoordinoval ifrekvenciu a museli stiahnuť maximálne výkony, napr. GE-84:
96,5 MHz Trstená - Uhlisko, 2 kW, max. 10 kW, Rádio Expres
101,1 MHz Lučenec - Blatný vrch II, 5 kW, max. 10 kW, Rádio Expres

90,8 MHz Trnava - Jaslovské Bohunice, 0,25 kW, max. 10 kW (Veľká Javorina), Rádio Jemné Melódie

90,8 MHz Prešov - Stráž, 1,6 kW, max. 10 kW (Bardejov), Rádio Kiss
97,8 MHz Michalovce - Hôrka, 5 kW, max. 10 kW (Trebišov), Rádio Kiss
(Predtavitelia Rádia Kiss prezentovali, že aj na týchto vysielačoch dôjde k vysielaniu na plný výkon, tak ako na Snina – Ščobík max. 10 kW, 88,5 MHz Viva a 95,9 MHz Kiss, ktoré donedávna vysielali s ERP 2 kW a 0,50 kW.)

103,3 MHz Michalovce - Hôrka, 2 kW, max. 10 kW (Trebišov), Rádio Lumen

103,7 MHz Prešov - Lysá, 8 kW, max. 10 kW (Bardejov), Rádio Okey

+ všetky frekvencie Námestovo – Magurka a Nové Mesto nad Váhom – Veľká Javorina nejdú na plný výkon, ale aj niektoré na vysielačoch Banská Bystrica -Suchá hora (87,7 MHz 10/100 kW, 106,0 MHz 50/100 kW), Bratislava - Kamzík (93,8 MHz 5,6/10 kW, 104,4 MHz 5/10 kW, 106,6 MHz 3/10 kW), Košice - Dubník (87,7 MHz 35/100 kW, 98,6 MHz 35/100 kW). Lenže pri 87,7 MHz Banská Bystrica a 87,7 MHz Košice ide o ten problém, že tam mal byť vysielaný rovnaký program napr. Fun Rádio, ale idú tam rozdielne programy, preto to nemôže ísť naplno.

Robert (neregistrovaný, 89.173.45.xxx)
Robert (neregistrovaný, 89.173.45.xxx)
31.03.2009 00:57
0
0
@PALO

Presne tak. Ta 90,8 MHz by na Velkej Javorine SRo velmi bodla. Tam ma len 2 frekvencie, co je velmi malo.

PALO (neregistrovaný, 87.197.11.xxx)
PALO (neregistrovaný, 87.197.11.xxx)
30.03.2009 09:49
0
0
ŽENEVA

Tzv.silné frekvencie GE-84 by mali byť využité čo najefektívnejšie.Ak to uie je prevádzkovateľ schopný zabezpečiť,mal by ich vrátiť a individuálne si skoordinovať niečo slabšie resp.na licenčnom konaní si ich vymeniť so záujemcom o silnejšie freq.Alebo ich prideliť SRo,kde iím chýba nejaký okruh.Toto e len zbytočné plytvanie.rResp.podmieniť predĺženie licencie za podmienky plného využitia.

mpk (neregistrovaný, 213.160.180.xxx)
mpk (neregistrovaný, 213.160.180.xxx)
30.03.2009 00:04
0
0
@ Robert, Palo and others

Podobne plytvanie je aj ZENEVA 107.30 - kt. pouziva R. HEY a tato frekvencia je koordinovana na KRALOVU HOLU, ale z mne neznamych dovodov je tato frekvencia docasne prekoordinovana na kotu Poprad-Zámčisko,Využívaný ERP 2 kW. Dočasne blokovaný ERP 30 kW. Ak by sa vysielalo z KRALOVEJ HOLE, signal by pokryl obrovsku cast Vychodneho Slovenska, ved OKEY na 100.90 hraje na vychod od KRALOVEJ az skoro ku Michalovciach, DX signal aj dalej k UKR hraniciam a aj smerom na severovychod, samozrejme uz v obmedzenej forme. Sam som tento signal v pohode chytil na trojhranicnom bode SVK-POL-UKR na Kremenci. V KE je taktiez prijem 100.90 mozny na viacerych miestach skoro v STEREU, ale zda sa ze panom z HEY asi ide o co najmensie pokrytie... Vie niekto preco je to tak? Vdaka za info.

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
29.03.2009 00:10
0
0
Robert

No jasne, to suhlasim aj ja, ze je toto plytvanie.. Len som chcel poukazat na to, ze keby boli Bohunice s plnym vykonom, tak maju pekne pokrytie.. A kludne by tam mohla byt aj regionalna stanica, s pokrytim od BA, do PB.. Ako bolo Forte..

Robert (neregistrovaný, 89.173.45.xxx)
Robert (neregistrovaný, 89.173.45.xxx)
28.03.2009 14:23
0
0
@Palo

Viem velmi dobre, ako to bolo s tou 90,8 MHz. Ze tam na zaciatku bolo 10kW a potom sa tam dal nejaky nahradny vysielac. Ale snad uznas, ze takto vyplytvat jednu zenevu, ktorych je to aku safranu, nema zmysel. A ak by niekto chcel prvadzkovat tu 94,2 MHz v podobe nejakeho 1 kW vysielaca v Poprade, bolo by to prakticky to iste.

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
25.03.2009 11:16
0
0
Robert

Ja uz som ti velakrat pisal k tej 90,8 MHz v Bohuniciach, ze ta sa na zaciatku v casoch Forte presunula z Javoriny s PLNYM vykonom 10 kW do Bohunic, co bolo v praxi lepsie, ako z Javoriny.. Hralo to od Viedne po Povazsku Bystricu.. Javorina nema take pokrytie, dokonca ani vykon, lebo na Javorine sa vysiela z 8,5 kW, kdezto z Bohunic to islo 10kW.. Ale neskor sa vysielac odpalil, Forte nemalo na opravu peniaze, a potom sa to uzakonilo aj v papieroch na 250 W... A teraz je to tak, ako to je..

Pete (neregistrovaný, 78.99.169.xxx)
Pete (neregistrovaný, 78.99.169.xxx)
24.03.2009 16:24
0
0
94,2 MHz

Podla info niekedy z februara vraj o 94,2 MHz zaujem nemaju. Robia to kvoli Kosiciam. Ci sa nieco na tom zmenilo neviem.

Co sa tyka prevodu licencie: jeden majitel nemoze mat u nas dve radia (aj ked obist sa to da, mame niekolko prikladov). Tu je to prepojenie oboch firiem na Homolu ale take evidentne, ze budem zvedavy ako sa k tomu RVR postavi.

Robert (neregistrovaný, 89.173.45.xxx)
Robert (neregistrovaný, 89.173.45.xxx)
24.03.2009 14:36
0
0
94,2 MHz

V Radiu One urcite nie su take lamy, aby sa pokusal rozvysielat 94,2 MHz na Kraloveh holi. Ja sa skor obavam toho, ze si postavia vlastny 1 kW vysielac niekde v Poprade, pripadne aj v Brezne a dalsia silna zeneva, dokonca velmi silna, skonci v ... Uz tu jednu taku "konzervu" mame, konkretne Velka Javorina/90,8 MHz, ktora skoncila v Jaslovskych Bohuniciach s vykonom 250 W. A nikto s tym nevie pohnut. RVR vobec nevyuzila situaciu, ked Lengyel vratil vsetky licencie a vsetko opat priklepla bez akehokolvek rozmyslania. A neskor aj Radiu Okey.

IMHO by mala RVR tuto frekvenciu odobrat a nech si One skoordinuje slabsie vysielace v okoli.

biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
24.03.2009 14:10
0
0
One

Ja naozaj nechapem "rozpinacie chutky" Radia One. Ta 30kW frekvencia ich polozi, ved One ma stale nemeratelne cisla a namiesto toho, aby sa snazili podchytit si posluchacov v regionoch, kde uz vysielaju, tak oni s asnazia nezmyselne expandovat.Keby malo One cca 50 tisic polsuchacov, v tom pripade by to bol rozumny krok...

Vlado (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Vlado (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
24.03.2009 14:05
0
0
to Palo

Mne sa ten napad tiez pozdava. Vidim vsak tri mozne prekazky, resp. problemy
1. RTI na frekvencii 94.2 nevysiela viac ako 30 dni. Ak by aj prevod obchodnych podielov RTI na spolocnost R. One prebehol uspesne, Rada stale moze frekvenciu 94.2 odnat. Viem si predstavit, ze si na nu brusi zuby minimalne jeden silny hrac (J. Melodie, mozno aj Expres)
2. Neviem, ci je vobec mozne previest vysielaciu licenciu na celkom iny subjekt. Nepoznam legislativu, ak vie niekto viac, rad sa necham poucit.
3. Ta frekvencia uz polozila viacero subjektov. Obavam sa, aby dalsie na rade nebolo R. One

PALO (neregistrovaný, 87.197.11.xxx)
PALO (neregistrovaný, 87.197.11.xxx)
24.03.2009 13:35
0
0
good idea

celkom dobrý nápad.

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over