Diskusia k článku MML-TGI: pre niektorých dôvod na radosť, pre iných na plač
pravdu, pravdu a nič len pravdu. Tak mi Pán Boh pomáhaj.
Fun ale Expres nikdy nepredbehne... Ono dobrú roboty urobili hlavne v marketingu, v programe sa až také zázraky nediali. Pred rokmi robili zásadnú chybu, že nekomunikovali vôbec-žiadne kampane a podobne, to mu škodilo, že šetrili, kde sa nemá. MML je viac o tom, komu aká značka príde na um, ako čo reálne počúval... O tom boli a sú denníčkové prieskumy.
Nárast Fun rádia je určite potešením, pre mňa je však zaujímavé že opäť narástol Expres. Zatiaľ nikto nedokáže brať poslucháčov Expresu. A čo mňa osobne dosť potešilo, vzrástla celková počúvanosť rádií.
To bude inteligenciou. Idu sofistikovane a s kvalitnym marketingom za svojim cielom a to, ze niesi cielova skupina ta nemusi trapit, Pali. Ako vidis, robia to dobre. Hovori a pise sa "nechapem to" a "nerozumiem tomu"
Ja len nechapem jednemu, preco ma Fun radio stale narast a co sa ludom na tomto radiu paci? Tie neustale reklamy? Alebo tie opakujuce sa pesnicky? Alebo jedno aj druhe, bez hovoreneho slova? Nerozumiem proste tomu a asi to ani nepochipim...
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň