Diskusia k článku Prieskum rádiá: Expresu sa darí rásť
Prieskum dalej existuje: http://www.median.sk/na_stiahnutie.php
Projekt Medianu "Prieskum rádiá" už v tichosti skončil???
Vsetci sa najnovsie tlacia do formatu Hot AC a nejak si neuvedomuju, ze cielovka nie je nafukovacia :)
tak tak.. teraz ked si pustis tieto tri radia, tak je velka sanca, ze sa v jednej hodine zhodnu aspon na 3-4 skladbach.
takze hudba rovnaka, reklama je tiez vsade, u mna rozhoduje kvalita slova. ta na strane E2 zatial nie je (a ani ju nemaju ako prioritu).
No mozno by prave tie okruhy SRo mali viac, lebo rozhlas ma daleko mensiu kampan ako sukromne radia. Inak to, ze v sucasnosti sa pocuvanost zacina odvijat cim dalej tym viac od intenzity kampane je bohuzial dost smutny fakt. Navyse, ked si vezmem nas trh, tak ponuka formatov sa cim dalej tym viac zuzuje. Pred casom boli rozdiely v orientacii na posluchaca medzi X, FR a OK daleko vacsie nez su teraz...
Teraz je to viac o poznateľnosti značky, kto má kampaň, získa. Podľa mňa dobrý marketing je o niečo viac ako prieskumy hudby a programu, aj keď určite má aj toto svoju váhu. Keby sme tu mali PPM, asi by mali viac Expres, Funko ale aj E2, možno aj Viva a určite by mali menej všetky okruhy Slovenského rozhlasu... Berte to ako môj osobný názor
tymto tempom bude mat do konca roka E2 mozno 6, ba dokonca mozno aj 6.2 percenta :-D
10 percent vychadza zhruba na september 2013 - no zaroven ak tymto tempom porastie aj Expres, tak bude mat v tej dobe zhruba 43 percent (*)
paci sa mi aj tlacovka E2 o ich dynamickom raste, fakt srandisti.
(*) - samozrejme, berte to len ako na odlahcenie, E2 10 percent nema sancu pri takomto nastaveni v dohladnej dobe ziskat - neviem si predstavit polovicu velkosti posluchacskej zakladne expresu, ako pocuva samohrajku.
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň