Diskusia k článku Rádio Viva po čase s kampaňou a letnou štruktúrou
Je zaujímavé, že Viva spustila svoju kampaň v lete, kedy väčšina Rádií ide v odľahčenom režime - podobne ako Viva - a z novými kampaňami, programovými prvkami prichádzajú na jeseň. To by však taký problém ani nebol, veď chvalabohu sa stanica ako tak preberá k životu len nerozumiem, prečo kampaň beží iba v hlavnom meste. Iste, chápem že je to najväčší trh v republike a frekvencia 101,8 MHz im zaisťuje polovicu akej - takej počúvanosti ale aby to nevyvolalo opačný efekt. Môže to vyvolať dojem, že pre stanicu je prioritné aby ju čo najviac ľudí počúvalo práve v Bratislave a to, že niekto ich denno denne počúva v Liptovskom Mikuláši, Lučenci či Michalovciach ich nezaujíma... a nejde mi do hlavy ani to, prečo FORZA predala program Rádiu ktoré nevlastní. Alebo žeby sme boli svedkami tichého prechodu FORZY z Europy 2 do Rádia Viva a získaniu 100 % podielu Lagardé v Europe 2?
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň