Diskusia k článku Viva a Kiss môžu prísť o niektoré frekvencie
Ja som do Rádia Kiss písal viackrát cez e-mail. Vždy mi prišlo nejaké varovanie.
Píš rovno do RVR a uvidíš, že to bude úspešne vyriešené.
Nitriansky vysielač Rádia Viva 96,1MHz je vypnutý už 2 mesiace. Napísal som 16.7.2010 do rádia mail, lebo som myslel že ide o poruchu, ale ani neodpísali. Pritom SRo nemá pre našu lokalitu voľné frekvencie...
Dobšiná nejde, ani nikdy nešla, to isté Bardejov.
V tej BB ide tato frekvencia spickovo - asi ide o parazita z blizkej 106,6-tky...
Rada by mala riešiť aj Rádio Košice kedže nemá záujem ,aby vysielalo na frekvenciách ktoré má pridelené.
Nebol to vypadok, mrkni do diskusie o Radiu Viva. Niekto si tu v diskusii vymyslel, ze Dobsina hra a radia.sk si to bez overenia odfajkli. Napr. v clanku na radiotv.sk ho spominaju ako nespusteny.
Ked prestali ist na satelite, skusil som poslal dotaz technikom. Sprava sa mi vratila po niekolkych dnoch ako nedorucitelna s tym, ze moja domena! neexistuje. ???
inak, vie niekto o dobsinskej vive na 107 FM?
na webe je to ako hotova vec, radia.sk v databaze tiez maju tento vysielac, fmscan.org ho ma na mapke. a ked som bol v dobsinej, tak po radiu na tej frekvencii ani zmienka. bol to len vypadok, alebo je to naozaj este nespusteny vysielac?
detto kiss a roznava - na webe kissu je to ako spusteny vysielac a nikde nic. email na technikovpre istotu ani nejde, takze asi tak to vyzera v radiu :-)
Ak ma radio zaujem niekde vysielat, malo by mat nejaku strategiu rozvoja daneho regionu. Teda aj pripravene kroky na sprevadzkovanie danej frekvencie... Blokovanie z titulu odstavenia konkurencie by malo byt tvrdo sankcionovane!
Radio by malo mat cas na prvu frekvenciu trebars sucasny 1 rok, no na dalsie uz len par mesiacov. Ved ak ma technicky vyriesenu distribuciu na 1 ci viac stoziarov, dalsi by uz nemal byt problem. A po nespusteni automaticky odobrat a dat k dispozicii vsetkym. A ziadne technicke problemy 10 rokov!