menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Potvrdené: Hviezdy Expresu presadli z Ferrari na Trabant

25 príspevkov
Rišo (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
Rišo (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
05.09.2010 15:31
0
0
Noro na Vive

Súhlasím z HSH vo všetkých bodoch ktoré spomenul a rozvinul vo svojom príspevku a nechcem byť pesimista alebo odsudzovať niečo ešte pred začiatkom ale prvé čo by som zmenil v pripravovanej show Nora Dolinského je jej samotný názov, pretože sa mi zdá nelogický a zbytočne dlhý. Vhodnejší bol podľa mňa názov popoludňajšieho formátu Petra Gecíka ,,Dovi Dopo" prečo nemohla popoludňajšia show niesť aj naďalej takýto názov? Každopádne, Vivu si aspoň zajtra v tomto čase naladím, pretože som zvedavý, ako sa Noro s novým pracovným prostredím vyrovná. Myslím si však, že Noro sa do Vivy absolútne nehodí, rovnako ako sa Peter Gecík nehodil do Europy 2. Iné je to u Ďura Šimka, som zvedavý, aký formát a vysielaci čas mu stanica dá k dispozíci...

shutdown (neregistrovaný, 91.127.212.xxx)
shutdown (neregistrovaný, 91.127.212.xxx)
04.09.2010 11:59
0
0
HSH

zmenu vitam, ved horsie rano ako bolo na exprese uz nemoze byt :) uvidime co chlapci na vive, ci sa zbavia tej "vtipnej" kase z expresu. napriklad taky Noro sa este na B1 dal pocuvat, co sa stalo potom je trapne a ubohe, s humorom a vtipom to nema nic spolocne...

HSH (neregistrovaný, 193.200.150.xxx)
HSH (neregistrovaný, 193.200.150.xxx)
03.09.2010 17:33
0
0
keep dreaming

Dalej snivajte ak si myslite, ze Noro D. pomoze Vive. Akurat ich bude stat zbytocne vela penazi.

Pribeh Vivy uz nieco dokazal:

1. Dobry moderator nestaci. Musi byt obklopeny profesionalnym timom. Ten vo Vive nemaju coho vysledkom je, ze doterajsi odchodilci z Expresu tam svoju karieru pochovali (urcite by pre nich bolo lepsie ist do SRo).

2. Expres si dokaze vytvarat novych dobrych moderatorov (alebo ich niekde najst). Moderatori od nich odchadzaju viac ako od inych celoplosiek a napriek tomu maju stale kvalitny tim moderatorov. Ciastocne je to kvoli tomu, ze su jednotka (a teda laka robit u nich), ale velku zasluhu tiez ma to, ze je tam ten tim, ktory dokaze vyrabat dobrych moderatorov. A su jedine radio, ktore to dokaze. Ani dvojka - Fun Radio za posledne roky neprinieslo jedineho dobreho moderatora (maju akurat Adelu a tam uz je daavno). Pokusy E2 su chabe, moderatori su fajn, ale podobne ako vo Vive, nerobi sa s nimi a vysledok je zly.

Vseobecne plati, ze odchod z Expresu do Vivy nikdy Vive nepomohol. A ani Expresu neublizil. Pre moderatorov je to ale slepa ulicka.

Robert (neregistrovaný, 89.173.42.xxx)
Robert (neregistrovaný, 89.173.42.xxx)
03.09.2010 14:04
0
0
@Pe3k

Bodá by si mal pravdu. A keby to este bolo spojene s nejakou zaujimavou zmenou formatu, potom mi ks tastiu uz nebude chybat. :D

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
03.09.2010 08:06
0
0
A co ak...

A co ak prave ti dve tvare prelomia ten zamrazeny status quo a pritiahnu posluchacov, ktori budu rozhodujuci pre rozbeh rastu pocuvanosti? :-) Vezmite si dnes silu osobnosti, socialnych sieti a slabost mladych kopirovat svojich oblubencov... Nemusi byt vsetko vecne cierne, co takym je na pohlad dnes...

@ (neregistrovaný, 85.216.176.xxx)
@ (neregistrovaný, 85.216.176.xxx)
03.09.2010 03:54
0
0
dolinsky a simko

V stave v ktorom Viva je ist tam z Expresu=profesionálne sa odpísať. Chvíľu udržia nejaký level v hovorenom slove a postupne to pôjde do stratena bez práce s moderátormi. Navyše rádio ako celok má medzier... Tí moderátori tomu nepomôžu. Jemne ho vytuningujú na chvíľu:-)

radioman (neregistrovaný, 95.102.218.xxx)
radioman (neregistrovaný, 95.102.218.xxx)
02.09.2010 23:49
0
0
Noro

Dolinský sa ponúkal Funku. Lenže tam ho nechceli, možno jedine tak do dopravného servisu alebo do správ.Jemné už majú svoj team na jeseň kompletný, už nepotrebujú nové posily. E2 má zas problém zaplatiť tých pár brigádnikov, čo tam pracujú, takže Viva je zrejme pre neho najpravdepodobnejšie miesto. Navyše má tam už zopár bývalých kolegov :)

evosonic (neregistrovaný, 89.173.114.xxx)
evosonic (neregistrovaný, 89.173.114.xxx)
02.09.2010 21:46
0
0
upadok

Veru, suhlasim s tym, ze ex-Expresaci Vive velmi nepomahaju. Viva totiz nema marketing, neprezentuje svoje produkty, v zasade dodnes nemala serioznu kampan. "Bezny" posluchac sa ani nedozvie, ze mozno jeho oblubeny moderator nebude od tejto sezony na exprese, ale na vive. Darmo mozu mat v radiu dobrych moderatorov, pokial sa nevedia predat. Co nemozno upriet, je nedavny komentar tohto serveru k absentujucej strategii radia Viva. Je to presne tak - radio akoby nevedelo co a ako chce vlastne dosiahnut. Je mi to luto, lebo (a teraz vyjdem s pravdou von :D ) radio Viva mi je sympaticke a dalo by sa s nim nieco robit. Len zial od vzniku zaspalo a nic nespravilo.

Milan (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
Milan (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
02.09.2010 21:24
0
0
Pali

súhlasím s tým, čo je tam napísané:) that's all... exExpresaci vo Vive uz dnes nemajú zvuk ako kedysi - sami seba devalvovali.

xe. (neregistrovaný, 217.12.51.xxx)
xe. (neregistrovaný, 217.12.51.xxx)
02.09.2010 20:51
0
0
Rišo

Akože kde sú Barbara Štubňová a Sandra Vychlopenová, čo nežiješ, nepočúvaš rádiá ? Veď obe predsa pracujú, moderujú,...nezapadli prachom...!!!

j. (neregistrovaný, 89.173.67.xxx)
j. (neregistrovaný, 89.173.67.xxx)
02.09.2010 20:40
0
0
ano

je to tak, a súhlas s evosonicom a palim, a ešte niečo:seriozny článok, ktorý prináša fakty nemôže mať v nadpise slovo: pravdepodobne, lebo z toho mi vychádza, že je postavený na nejakých drboch.

Rišo (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
Rišo (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
02.09.2010 20:35
0
0
Dolinský & Šimko do Rádia Viva

Páni, nerád ruším vaše osobné prekáračky a snáď sa neurazíte, že vrátim túto debatu k jej prapodstate a tou je prechod dvoch niekdajších ikon najpočúvanejšieho Rádia na Slovensku ku stanici, ktorá sa dlhodobo pohybuje skôr na tom opačnom konci rebríčka počúvanosti ako ich bývalí chlebodarca.Tak ako aj v článku bolo spomenuté, Viva svoj potenciál už dlhšiu dobu vkladá práve do bývalých hviezd Expresu a všetci vieme, že požadovaný efekt sa nedostavil, skôr naopak a nechcem byť zlým prorokom ale inak to asi nebude ani v tomto prípade. Tý, komu to uškodí, budú už spomínaní páni ktorý - ak sa z nimi nebude dostatočne pracovať - zapadnú prachom a o pár rokov si na nich už nikto nespomenie. Veď kde sú dnes niekdajšie Expresácke hviezdičky ako Barbara Štubňová, či Sandra Vychlopenová? Koľko ľudí si dnes ešte na nich dokáže spomenúť? Samozrejme, veľa záleží aj od formátu aký týto moderátori dostanú, ale osobne si myslím, že to, že Noro sa chystá zakotviť práve v Rádiu Viva je pre takého mladého, potencionálneho a šikovného moderátora skôr kariérny úpadok ako postup. Iste že niekoľko poslucháčov Expresu po tejto správe svoje rádiá na Vivu preladia, no nemyslím si že to bude nejaké závratné číslo... Každopádne som nesmierne zvedavý na prvý prieskum po tejto zmene a na čísla, ktoré z neho vzídu...

Pali (neregistrovaný, ip-91.191.106.67.o2inet.xxx)
Pali (neregistrovaný, ip-91.191.106.67.o2inet.xxx)
02.09.2010 20:20
0
0
@Milan

Zacina byt podozrive, ze tento clanok tak obhajujes...

Milan (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
Milan (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
02.09.2010 20:02
0
0
evosonic

no neviem, mne pridu smiesne tvoje "argumenty".... A len opakujem, chodit sem nemusis, ked sa mi niekde nepaci, naco by som tam choil a dookola to refreshoval:) Na jednej strane s podpisom vodu kazes, vino pijes. Tak trosku aj realisticky treba:) Nie ostatnych ukecavat na svoju "pravdu".... A prijemnu jazdu na trabante:-)

evosonic (neregistrovaný, 89.173.114.xxx)
evosonic (neregistrovaný, 89.173.114.xxx)
02.09.2010 19:32
0
0
Milan

Nechaj tak :) Ty vies, o com tocim, len nechces rozumiet :) Dalej to nema vyznam rozoberat, napisal som vsetko, co si myslim a za tym si stojim. Pekny vecer prajem.

PS: moje vyjadrenia su Ferrari, Tvoje su Trabant ... a teraz dokazuj, ci je to pravda alebo nie :D Neber to osobne, tak som to nemyslel :))) V civile mozes byt fajn chalan :) Len stale poukazujem na to, ako smiesne sa k informaciam stavia tento server.

Milan (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
Milan (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
02.09.2010 19:21
0
0
evosonic

BTW: Mať tvoje starosti...:D Mne ked sa niekde nepaci, tak tam nechodim, neklikam, necitam-simple:)

Milan (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
Milan (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
02.09.2010 19:17
0
0
evosonic

Su v nom objektivne informacie:) Neviem, co tu stale riesis... Ze je Viva hodna prirovnania Trabant - len suhlasim. V diskusii tu tiez vyjadrujes nazor, ktory ja napriklad nepovazujem za celkom objektivny pod prezyvkou, preco nie meno a priezvisko?:)

evosonic (neregistrovaný, 89.173.114.xxx)
evosonic (neregistrovaný, 89.173.114.xxx)
02.09.2010 19:11
0
0
Milan

Nerozumieme si. Nenapisal som tu nic take, ci su dane informacie pravdive alebo nie su. To je teraz uplne jedno. Ja si myslim, ze clovek nemusi byt ziadny extra odbornik, aby pochopil, ze Viva je skutocne out (od svojho vzniku prakticky len stagnuje), kdezto Expres je uz par rokov na koni a asi vie co robi. Co som mojim prispevkom sledoval, bolo poukazanie na fakt, ze takto podana informacia, ako ju prezentovali Radia.sk, nema nic spolocne s objektivnym a nestrannym spravodajstvom. A nestalo sa to prvy krat. Uz sa chapeme? ;)

Pali (neregistrovaný, ip-91.191.113.116.o2inet.xxx)
Pali (neregistrovaný, ip-91.191.113.116.o2inet.xxx)
02.09.2010 19:05
0
0
@Milan

Expres = Ferrari a Viva = Trabant povazujes za fakty? Obdobne prirovnania vyvysujuce na stranej jednej a ponizujuce na strane na druhej nepatria do spravodajskeho clanku. To by "neznamy" autor hrajuci sa na redaktora mal vediet.

Ja som nenapisal, ze nesuhlasim s podstatou tej spravy a teda ze Noro a Duro prechadzaju do radia Viva, co sa v ich pripade neda povazovat za polepsenie si. Ako napisal Evosonic, keby ta sprava bola oznacena ako komentar a podpisana, nemam s tym problem. Takto to vyznieva, ze si tu "neznamy" autor lieci komplexy pod zástierkou spravodajskeho webu.

Milan (neregistrovaný, 195.91.55.xxx)
Milan (neregistrovaný, 195.91.55.xxx)
02.09.2010 18:46
0
0
evosonic

Nevim, ci to co tu pises niekoho zaujima... Ja s clankom suhlasim a nepovazujem ho za tendencny. ked mas niekde napisane fakty. Asi by si si sam mal pozriet, co je subjektivny pocit a co je fakt a nasledne to dat k analyze dat MML a zistil by si ze clanok je objektivny. To ale vidi kazdy normalny clovek z brandze, nie clovek mimo... Preto, ako citatel co do problematiky aj trochu viac vidi v ramci prace si dovolim tvrdit, ze tvj nazor je irelevantny.

evosonic (neregistrovaný, 89.173.114.xxx)
evosonic (neregistrovaný, 89.173.114.xxx)
02.09.2010 18:42
0
0
radia.sk po druhe

Nechcel som nacinat tuto temu, aby som nebol za nenapravitelneho vrtaka :) ale s Palim sa da iba suhlasit. Minule som tu rozoberal, ze ak ma anonymny autor pocit, ze potrebuje k informacii pripojit vlastny komentar, tak je to vhodne v titulku aj uviest - vid nedavny prispevok "Komentár: Lietali v Exprese triesky?" Tam je to v poriadku. Bohus, kazdopadne si myslim, ze pod clanky by bolo dobre sa podpisovat. Nechodim na tento web prvy rok, aby som nevedel, ze ide skor o klebetnik, nez seriozny spravodajsky portal o rozhlasovom vysielani. Je sice fajn, ze clovek sa tu co-to dozvie, ale preco musi cele roky sprevadzat tuto stranku amaterizmus? Ved ak mate pocit, ze k danej teme je vo Vas pretlak subjektivnych pocitov, o ktore sa s nami musite podelit, tak vydajte dve spravy - jednu strohu, fakticku, a druhu napr. oznacenu ako komentar. A vsetci budeme spokojni, co Vy na to, Radia.sk? :)

Milan (neregistrovaný, 195.91.55.xxx)
Milan (neregistrovaný, 195.91.55.xxx)
02.09.2010 18:37
0
0
Pali

Fakty nie su tendencna vec... Nemyl si pojmy a dojmy:) Kazdy triezvy clovek z brandze vie, ktora bije a ako su na tom tebou spominane stanice. Ze pocuvas Vivu ti neberie nik.

Pali (neregistrovaný, ip-91.191.113.116.o2inet.xxx)
Pali (neregistrovaný, ip-91.191.113.116.o2inet.xxx)
02.09.2010 18:23
0
0
radia.sk

Tak ale toto je nechutne tendencny clanok. Takto ma vyzerat spravodajsky clanok? Navyse nepodpisany. Boji sa autor podpisat, lebo by vyslo najavo, ze ho s Expresom spaja viac ako vztah radio-posluchac?

Uz mi tie clanky oslavujuce Expres a kydajuce na konkurentov idu na nervy. Viva a E2 nie su ziadne esa a robia vela veci, za ktore si zasluzia kritiku, ale to co prevadza "anonymny" redaktor tohto servera nema s objektivitou nic spolocne. Taketo vylevy patria na osobny blog a nie na server, ktory sa hra na seriozny informacny zdroj.

hemendex (neregistrovaný, 213.151.234.xxx)
hemendex (neregistrovaný, 213.151.234.xxx)
02.09.2010 17:58
0
0
naaahodou...

...v nasich mediach sa uz udiali aj vacsie prekvapenia. Autor clanku ma ale velku pravdu, ze aj pripadne ozivenie moderovania tymito dvoma panmi by Vive velmi nepomohlo, kym sa v radiu neudeju komplexne programove zmeny. Zaujimave bude, co to spravi s pocuvanostou Expresu, kedze mnohi (vratane mna) toto radio pocuvali viac kvoli moderatorom a ich rubrikam, ako kvoli hudbe. Urcite by som ale Expres neprirovnaval k Ferrari, ak uz, tak nejakemu ojazdenemu, ktore potrebuje surne zasah automechanika... Ale urcite nie taky, aky na nas chystaju buduci tyzden.

PALO (neregistrovaný, ip-91.191.112.89.o2inet.xxx)
PALO (neregistrovaný, ip-91.191.112.89.o2inet.xxx)
02.09.2010 15:26
0
0
:)

1.apríl už predsa bol :)

Počúvanosť
nedeľa, 24.11.2024
1.
21,36%   + 1,39%
2.
15,30%   + 1,09%
3.
14,33%   - 0,42%
4.
6,32%   - 1,74%
5.
6,16%   - 0,28%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 24.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over