menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku MML-TGI: sieť RádioNet Total si polepšila o priečku

13 príspevkov
DrX (neregistrovaný, 147.232.243.xxx)
DrX (neregistrovaný, 147.232.243.xxx)
18.11.2010 03:26
0
0
Doveryhodnost prieskumu MML-TGI (WOW proti KISS)

Neviem si pomoct, ale ako tu tak raz za rok spomeniem, tieto prieskumy MML-TGI su maximalne nespolahlive a zvlast pre vychod Slovenska mi pridu vycucane z prsta. Uz predtym sa stalo, ze ste uviedli, ze v kosickom kraji mali RAKUSKE STANICE viac posluchacov ako Radio Kosice. Teraz zas tvrdite, ze radio WOW, ktore uz od konca augusta nevysiela, malo vacsiu pocuvanost ako KISS (ktory porkyva cely vychod) alebo radio Kosice. Podla mna je to totalna blbost. Uvedte aku vzorku ludi ste mali v kosickom a presovskom kraji, ako bola v krajoch rozmiestnena a ako a v ktorych casoch ste zbierali. Inak su to len blbosti.

PS: Ak mozem poziadat nejakeho zastupcu radii, ktore dostali aj cisla pre radia s pocuvanostou menej ako 10000, mohli by ste ich tu v diskusii zverejnit? Dik

Rišo (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
Rišo (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
13.11.2010 16:57
0
0
Číšla...

Posledná vlna MML - TGI priniesla podľa mňa niekoľko zaujímavých momentov:
1. Expres a SRO 1 si vymenili pozíciu lídra v Trnavskom a Trenčianskom kraji.
2. FUN prišlo o pozíciu jednotky v Bratislavskom kraji, prepadlo sa až na tretiu priečku za SRO 1 a Expres.
3. Jemným Melódiám síce pribudlo 11 000 nových poslucháčov no vzhľadom na to, že stanica spustila dva nové vysielače a snažila sa na seba okrem kampane upozorniť aj viacerými netradičnými spôsobmi ide podľa mňa skôr o symbolický nárast. Len pre porovnanie takej Europe 2 pribudol rovnaký počet poslucháčov a to bez nových frekvencií a z kampaňov z kategórie slabších.
4. Aj napriek výbornému nápadu FUN rádia spustiť internetový stream s Maďarskou hudbou a osloviť tak potencionálnych poslucháčov na juhu republiky počet poslucháčov Maďarských staníc sa zvýšil a to najviac v Trnavskom kraji kde im patrí piata pozícia.
5. Angažovanie niekdajších veľkých hviezd Expresu Rádiu Viva viac ublížilo ako pomohlo. Zaujímavé je že Europa 2 siahla už po druhý raz za svoju krátku históriu práve do radov tohoto Rádia s cieľom nájsť tam ,,nový hlas" ktorým je Lenka Prokopová, niekdajšia moderátoka dopravného servisu Rádia Viva ja len dúfam, že kompetentný vedia čo robia a poučili sa s predošlého ,,nákupu" v podobe Petra Gecíka.
6. Rádio_FM by sa malo poďakovať ministrovi Krajcerovi za veľmi dobrú reklamu pri jeho avízovanom rušení výsledkom čoho je celkom slušný nárast počtu poslucháčov.

redakcia (neregistrovaný, 92.240.247.xxx)
redakcia (neregistrovaný, 92.240.247.xxx)
10.11.2010 17:00
0
0
pomlcky

chyba pri importe, uz je to opravene. vdaka

j (neregistrovaný, 95.103.196.xxx)
j (neregistrovaný, 95.103.196.xxx)
10.11.2010 16:33
0
0
pomlcky

preco ma l-radio v preskume pomlcky --- co akoze nevysiela vobec?

__ (neregistrovaný, 178.40.46.xxx)
__ (neregistrovaný, 178.40.46.xxx)
09.11.2010 11:21
0
0
regionalky

Tam su aj radia do 10000 posluchaov myslim. Ako tu bolo spomenute zda sa to malo, ale pri stanici v jednom meste, kde je dostupnych dalsich 10 radii to nie je tak ci tak zly vysledok. Casak ked ma predaj 10000 nejaky specializovany, tak je to dobry vysledok:)

PALO (neregistrovaný, ip-91.191.111.120.o2inet.xxx)
PALO (neregistrovaný, ip-91.191.111.120.o2inet.xxx)
09.11.2010 09:17
0
0
RADIONET

celkom dobrý ťah.....ono fakticky reginálky/lokálky sú počúvané, ale v celoplošnom meradle to nemá veľké výsledky. Ale v rámci daného regiónu to svoju váhu má. Veď npr. 15 tis.poslucháčov na celé Sk moc nie je, ale v regióne s cca.200tis. obyvateľmi to už môže byť zaujímavé.Samozrejme, že nie všetky reg._lok. sú počúvané, ale väčšina má svoj okruh poslucháčov.
Najväčším "smrťákom" pre ne bola a je nenažranosť TOWERCOMu a následné prevádzkovanie GE-84.

Michael (neregistrovaný, 91.127.224.xxx)
Michael (neregistrovaný, 91.127.224.xxx)
09.11.2010 08:34
0
0
óóó

Konečne ľudia začali počúvať regionálne rádia, zrejme preto RADIONET išiel hore aj napriek tomu, že mu niektoré rádia kapú. /WOW/

biscuit (neregistrovaný, 89.103.249.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.249.xxx)
08.11.2010 22:23
0
0
@mato

Radionet je predovsetkym vyborny tah zo strany regionalok, ako si zabezpecit lepsi prijem a demonstrovat, ze stale maju na medialnom trhu ako-taku vahu.

biscuit (neregistrovaný, 89.103.249.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.249.xxx)
08.11.2010 22:19
0
0
monti

Jeste vetsi blbec nez jsme doufali :)

mato (neregistrovaný, 217.12.56.xxx)
mato (neregistrovaný, 217.12.56.xxx)
08.11.2010 20:04
0
0
@monti

Aj ked nie presne, ale jednoducho povedane: radionet je firma predavajuca reklamny priestor regionalnych radii. Vacsina regionalok si sama predava reklamny priestor, ale aby celoslovenske firmy nemuseli oslovovat kazdu regionalku, radionet zaplatal dieru na trhu a za proviziu sprostredkuje zadavatelovi kampan v regionalnych radiach, ktore su sucastou radionetu.

psichac (neregistrovaný, 89.173.81.xxx)
psichac (neregistrovaný, 89.173.81.xxx)
08.11.2010 20:01
0
0
ad

daj si vyhladat v googli radionet a tam zistis o ake radia (je ich viacej) sa jedna...konkretne:
Beta, Dúha, Frontinus, G3, Hit FM, Kiss, Max, One, RTI, Zet

monti (neregistrovaný, 78.98.164.xxx)
monti (neregistrovaný, 78.98.164.xxx)
08.11.2010 19:20
0
0
:))

bodajby to radionet predbehlo fun ... a co to je za radio kde ho chytim ...

Vlado (neregistrovaný, 195.210.29.xxx)
Vlado (neregistrovaný, 195.210.29.xxx)
08.11.2010 19:07
0
0
europa 2

Nemala byt Europa 2 uz podla slubov inde? Podla facebooku radia.sk ma 5.9%. Po roku to nie je nic moc. Asi to radi dotuju, kedze to nevedia robit. Siedma pozicia, nic moc.... Vladyka pred rokom pekne kecal.

Počúvanosť
sobota, 21.12.2024
1.
20,04%   + 0,80%
2.
18,21%   + 0,37%
3.
12,75%   - 4,47%
4.
7,55%   + 0,78%
5.
5,76%   - 3,67%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.12.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
IX. - XI. etapa 2024
1.
30,0%   + 0,1%
2.
20,4%   + 0,1%
3.
20,3%   - 0,3%
4.
18,8%   + 0,1%
5.
15,0%   - 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, IX.-XI./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
50. týždeň 2024 09.12.2024 - 15.12.2024
1.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
2.
Album
Mark Ambor
Belong Together
3.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
4.
Album
Hozier
Too Sweet
5.
Album
Alan Murin
Domov
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over