menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Prieskum rádiá: november 2012 - február 2013

8 príspevkov
miro (neregistrovaný, 188.112.121.xxx)
miro (neregistrovaný, 188.112.121.xxx)
14.04.2013 22:20
0
0
prieskum

vysledky kopiruju pokrytie nakolko tieto stanice maju frekvenciu na kazdej vyznamnej kote niekde az duplicitne u nas chytim fun aj na 4frekvenciach a pritom sajfu a adelu nemozem ani citit

Martin Sandi (neregistrovaný, 188.112.114.xxx)
Martin Sandi (neregistrovaný, 188.112.114.xxx)
10.04.2013 10:22
0
0
doplnenie
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.211.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.211.xxx)
07.04.2013 20:39
0
0
@Kebo

Nemyslím si že by najväčšie rádiá na PPM, teda na osobných peoplemetroch stratili, tie by totiž zachytával aj rádiá ktoré hrajú v obchodoch, reštauráciách, autobusoch, myslím že by stratili niektoré okruhy slovenského rozhlasu, získať by mohla E2 či Jemné Melódie... Je to však môj názor, v USA, kde pochopiteľne nie je jeden trh, tam nejaké dramatické zmeny príchodom PPM, ktoré však na všetkých trhoch nie sú ani tam, nenastali

Kebo (neregistrovaný, 178.40.27.xxx)
Kebo (neregistrovaný, 178.40.27.xxx)
07.04.2013 20:27
0
0
ZMANIPULOVANÝ PRIESKUM

Ďalší zmanipulovaný prieskum objednaný a zaplatený najväčšími hráčmi na rozhlasovom trhu. Median musí z niečoho žiť a údajne najpočúvanejšie rádiá musia lákať inzerentov. Keby sa na Slovensku zaviedli tzv. rádiopeoplemetre, ktoré sú už realitou na Západe, boli by sme výsledkami reálnej počúvanosti veľmi prekvapení...

LuboTS (neregistrovaný, 82.145.211.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.211.xxx)
05.04.2013 10:15
0
0
@j.a.r.

Pri týchto prieskumoch je dané z čoho sa vzorka má skladať, z akých ľudí a v tej vzorke nie sú zahrnuté malé deti, tie vlastne ani z pohľadu zadávateľov reklamy dôležité nie sú, keďže nevedia chodiť, nie ešte nakupovať. No a čo sa týka počúvanosti rôznych skupín, či už podľa veku alebo podľa vzdelania a tak podobne, tieto výsledky nie sú určené pre širokú verejnosť, tie jednoducho Median tu zadarmo nedá

j.a.r (neregistrovaný, 95.103.97.xxx)
j.a.r (neregistrovaný, 95.103.97.xxx)
04.04.2013 16:24
0
0
celkova pocvanost

vzhladom na celkovu skladnu obyvatelstva silne pochybujem, ze celkova pocuvanost radii je takmer 92 % to sa potom zistovala aj pocuvanost u kojencov? :),...treba si pozriet skladbu obyvatelstva SR a hned vam bude jasne, ze nieco nesedi, taktiez ked si spocitate kolko je na slovensku romov a obcanov madarskej narodnosti, tak pocuvanost je urcite inde
tez je zaujimave, ze sa nezverejnuju aj skupiny posluchacov podla veku - v mladej cielovke do 30-35 rokov je silny pretlak stanic a poritom obyvatelstvo starne,.... rad by som bol, aby verejnost vedela aj o tom, kto v akej cielovke sa pohybuje

mark (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)
mark (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)
04.04.2013 11:17
0
0
JaSomJa

správne moj ... posledná veta ti zase vyšla :) a mne sa zdá že to nejak všetkým narástlo či ??

JaSomJa (neregistrovaný, 178.41.161.xxx)
JaSomJa (neregistrovaný, 178.41.161.xxx)
04.04.2013 11:10
0
0
Náskok lídra

Náskok lídra na vtedy ešte konkurenta Fun rádio neustále kontinuálne narastá. Expres sa však už sústredí iba na E2, keďže Funko sa posunulo skôr k Anténe Hitrádiu a teda to Expres za konkurenciu nepovažuje, čo je možno škoda, lebo konkurencia posúvala Expres neustále dopredu

Počúvanosť
streda, 20.11.2024
1.
22,10%   + 3,79%
2.
13,76%   + 3,09%
3.
13,26%   + 1,65%
4.
8,79%   + 0,88%
5.
7,70%   - 12,96%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 20.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over