Diskusia k článku Prieskum rádiá: november 2012 - február 2013
vysledky kopiruju pokrytie nakolko tieto stanice maju frekvenciu na kazdej vyznamnej kote niekde az duplicitne u nas chytim fun aj na 4frekvenciach a pritom sajfu a adelu nemozem ani citit
suhlasím s j.a.r a dopĺňam
http://www.scitanie2011.sk/wp-content/uploads/Tab.…
Nemyslím si že by najväčšie rádiá na PPM, teda na osobných peoplemetroch stratili, tie by totiž zachytával aj rádiá ktoré hrajú v obchodoch, reštauráciách, autobusoch, myslím že by stratili niektoré okruhy slovenského rozhlasu, získať by mohla E2 či Jemné Melódie... Je to však môj názor, v USA, kde pochopiteľne nie je jeden trh, tam nejaké dramatické zmeny príchodom PPM, ktoré však na všetkých trhoch nie sú ani tam, nenastali
Ďalší zmanipulovaný prieskum objednaný a zaplatený najväčšími hráčmi na rozhlasovom trhu. Median musí z niečoho žiť a údajne najpočúvanejšie rádiá musia lákať inzerentov. Keby sa na Slovensku zaviedli tzv. rádiopeoplemetre, ktoré sú už realitou na Západe, boli by sme výsledkami reálnej počúvanosti veľmi prekvapení...
Pri týchto prieskumoch je dané z čoho sa vzorka má skladať, z akých ľudí a v tej vzorke nie sú zahrnuté malé deti, tie vlastne ani z pohľadu zadávateľov reklamy dôležité nie sú, keďže nevedia chodiť, nie ešte nakupovať. No a čo sa týka počúvanosti rôznych skupín, či už podľa veku alebo podľa vzdelania a tak podobne, tieto výsledky nie sú určené pre širokú verejnosť, tie jednoducho Median tu zadarmo nedá
vzhladom na celkovu skladnu obyvatelstva silne pochybujem, ze celkova pocuvanost radii je takmer 92 % to sa potom zistovala aj pocuvanost u kojencov? :),...treba si pozriet skladbu obyvatelstva SR a hned vam bude jasne, ze nieco nesedi, taktiez ked si spocitate kolko je na slovensku romov a obcanov madarskej narodnosti, tak pocuvanost je urcite inde
tez je zaujimave, ze sa nezverejnuju aj skupiny posluchacov podla veku - v mladej cielovke do 30-35 rokov je silny pretlak stanic a poritom obyvatelstvo starne,.... rad by som bol, aby verejnost vedela aj o tom, kto v akej cielovke sa pohybuje
správne moj ... posledná veta ti zase vyšla :) a mne sa zdá že to nejak všetkým narástlo či ??
Náskok lídra na vtedy ešte konkurenta Fun rádio neustále kontinuálne narastá. Expres sa však už sústredí iba na E2, keďže Funko sa posunulo skôr k Anténe Hitrádiu a teda to Expres za konkurenciu nepovažuje, čo je možno škoda, lebo konkurencia posúvala Expres neustále dopredu
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň