Diskusia k článku MML-TGI 2+3/2013: Poradie opäť bez zmien, odchýlky minimálne
Kedy Radionet skrachoval, že v týchto výsledkoch sa ešte nachádzajú?
Posunom do vyssej vekovej kategorie si len rozsirili potencialny zaber posluchacov. Otazkou zostava, ako tento potencial vyuziju. To, ze suhrnne cisla posun nenaznacuju este neznamena, ze nenastala zmena v strukture posluchacov, co bude mat asi vacsiu vypovednu hodnotu. Potom je tu aj otazka objektivnosti prieskumov Medianu.
Na zaklade vystupov 2 vln by som este nerobil unahlene zavery, treba pockat aspon rok a uvidi sa... btw. pride mi, ze Funko by tie zmeny mohlo aj viac komunikovat. Od aprila nemali ziadnu vyraznejsiu kampan.
Pri pohľade na výsledky Fun rádia sa tak sám seba pýtam, bol posun na vyššiu cieľovú skupinu tak dôležitý? Nevidím samozrejme do najdôležitejšej veci pre rádio, teda do predaja reklamy, z pohľadu počúvanosti však mám pocit že mohli zostať v oblasti aktuálnej hudby a v nižšej cieľovej skupine
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň