Diskusia k článku MML-TGI 1+2/2014: Rádio Slovensko výrazne rastie
Z tohto pohľadu je to potom dosť hodnoverné a až sa čudujem na pomerne nízke čísla Ex a Fun. Typické slovenské - vyberieme hrozienko z vianočky... a máme najvianočkovejšie hrozienka na svete :-))
Je to MML-TGI 1+2/2014, ale teraz som si všimol, že veková skupina je 14 - 54 rokov.
Je článok o tom aj na nete? Ak áno, daj linku. Prípadne napíš kto prieskum realizoval a nejaké veci okolo toho, to samotné poradie je ničhovoriace, buď sa to vzťahuje na nejakú úzku cieľovú skupinu, akého územie a podľa mňa je to mimo Medianu
Dostala sa mi do rúk včerajšia pravda, je tam zverejnená aj denná počúvanosť..FUN-ko je druhé (je to na strane 9).
EXPRES - 23.1 pct
FUN - 14.9 pct
SLOVENSKO - 11.5 pct
EUROPA 2 - 9.2 pct
JEMNÉ - 7.9 pct
Keď už informácie z oficiálnych stránok TNS považuješ za demogágiu, tak neviem čo si mám o Tebe myslieť. TNS je v mediálnom biznise rešpektovaná organizácia, samozrejme že nie si povinný ju rešpektovať aj Ty, ale to nič nezmení na fakte, že médiá ju rešpektujú. Veď ani Median tu v diskusiách mnohí nerešpektujú, ale pre samotné médiá a hlavne rádiá sú ich výsledky veľmi dôležité
Ten článok opäť o ničom nevypovedá. Nie sú tam totiž zohladnené bartrové obchody. Takže opäť len ďaľšia demagógia z tvojej strany.
Je pravda že príjmy z reklamy v rádiách celkovo klesli, ale v Exprese vzrástli. O málo, ale predsa. Veď si pozri tabuľku: http://www.tns-global.sk/informacie-pre-vas/tlacov…
Áno, demagogia ti ide viac než Putinovi a Ficovi dohromady. MML je prieskum, ktorý absolútne nereflektuje nové trendy počúvania rádií. Keby sa reflektovala aj počúvanosť cez internet a smartphony, tak tam Fun drví Expres na celej čiare. U reklamy klesalo rádio ako médium celkovo. A kontrakt Fun s BCI mrzí očividne len teba!
Nie preto že sa stále nemôžu dotiahnuť na lídra, ale preto že ich spolupráca s BCI dopadla fiaskom. Sľubovali si väčšiu počúvanosť, dopadlo to však tak, že rozdiel v počúvanosti Expresu a Funka zase mierne narástol, Funko má však v porovnaní s Expresom aj klesajúce príjmy z reklamy a reda celý ten kontrakt s BCI je stratová záležitosť, ktorá vedenie Funka veľmi mrzí. Expres pri nižších nákladoch, nemusí totiž platiť niečo podobné ako je BCI funguje oveľa efektívnejšie
Kto si podrobnejšie prieskumy objedná, teda zaplatí, ten ich má aj podľa jednotlivých vekových a iných skupín. Takže nemusíš mať obavy že výsledky existujú iba tieto, ktoré sú pre všetkých voľne dostupné
[1. + 2. kvartál 2014] na vzorke 4251 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14-79 rokov...
Preco robia taketo prieskumy ked agentury co zadavaju reklamu beru na vedomie a akceptuju iba radia co oslovuju ludi od 25 do 40 rokov a nie ziadne ine... vyhodene peniaze alebo nech robia prieskum inak.
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň