menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku MML-TGI 1+2/2014: Rádio Slovensko výrazne rastie

14 príspevkov
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
04.09.2014 17:13
0
0
hodnovernost

Z tohto pohľadu je to potom dosť hodnoverné a až sa čudujem na pomerne nízke čísla Ex a Fun. Typické slovenské - vyberieme hrozienko z vianočky... a máme najvianočkovejšie hrozienka na svete :-))

DXer (neregistrovaný, 213.160.163.xxx)
DXer (neregistrovaný, 213.160.163.xxx)
04.09.2014 15:26
0
0
@LuboTS

Je to MML-TGI 1+2/2014, ale teraz som si všimol, že veková skupina je 14 - 54 rokov.

LuboTS (neregistrovaný, 82.145.218.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.218.xxx)
04.09.2014 15:19
0
0
@Peter alias DXer

Je článok o tom aj na nete? Ak áno, daj linku. Prípadne napíš kto prieskum realizoval a nejaké veci okolo toho, to samotné poradie je ničhovoriace, buď sa to vzťahuje na nejakú úzku cieľovú skupinu, akého územie a podľa mňa je to mimo Medianu

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
04.09.2014 10:30
0
0
...

A tomu ma kto verit?

DXer (neregistrovaný, 213.160.163.xxx)
DXer (neregistrovaný, 213.160.163.xxx)
04.09.2014 10:24
0
0
Denník Pravda šíri iné informácie

Dostala sa mi do rúk včerajšia pravda, je tam zverejnená aj denná počúvanosť..FUN-ko je druhé (je to na strane 9).

EXPRES - 23.1 pct
FUN - 14.9 pct
SLOVENSKO - 11.5 pct
EUROPA 2 - 9.2 pct
JEMNÉ - 7.9 pct

JaSomJa (neregistrovaný, 95.103.201.xxx)
JaSomJa (neregistrovaný, 95.103.201.xxx)
25.08.2014 16:41
0
0
pre JaNieSomTy

Keď už informácie z oficiálnych stránok TNS považuješ za demogágiu, tak neviem čo si mám o Tebe myslieť. TNS je v mediálnom biznise rešpektovaná organizácia, samozrejme že nie si povinný ju rešpektovať aj Ty, ale to nič nezmení na fakte, že médiá ju rešpektujú. Veď ani Median tu v diskusiách mnohí nerešpektujú, ale pre samotné médiá a hlavne rádiá sú ich výsledky veľmi dôležité

JaNieSomTy (neregistrovaný, 178.143.254.xxx)
JaNieSomTy (neregistrovaný, 178.143.254.xxx)
24.08.2014 11:41
0
0
reklama

Ten článok opäť o ničom nevypovedá. Nie sú tam totiž zohladnené bartrové obchody. Takže opäť len ďaľšia demagógia z tvojej strany.

JaSomJa (neregistrovaný, 95.103.201.xxx)
JaSomJa (neregistrovaný, 95.103.201.xxx)
23.08.2014 14:12
0
0
pre JaNieSomTy

Je pravda že príjmy z reklamy v rádiách celkovo klesli, ale v Exprese vzrástli. O málo, ale predsa. Veď si pozri tabuľku: http://www.tns-global.sk/informacie-pre-vas/tlacov…

JaNieSomTy (neregistrovaný, 178.143.254.xxx)
JaNieSomTy (neregistrovaný, 178.143.254.xxx)
23.08.2014 00:29
0
0
pre JaSomJa

Áno, demagogia ti ide viac než Putinovi a Ficovi dohromady. MML je prieskum, ktorý absolútne nereflektuje nové trendy počúvania rádií. Keby sa reflektovala aj počúvanosť cez internet a smartphony, tak tam Fun drví Expres na celej čiare. U reklamy klesalo rádio ako médium celkovo. A kontrakt Fun s BCI mrzí očividne len teba!

JaSomJa (neregistrovaný, 95.103.201.xxx)
JaSomJa (neregistrovaný, 95.103.201.xxx)
22.08.2014 14:16
0
0
Ľutujem Funko

Nie preto že sa stále nemôžu dotiahnuť na lídra, ale preto že ich spolupráca s BCI dopadla fiaskom. Sľubovali si väčšiu počúvanosť, dopadlo to však tak, že rozdiel v počúvanosti Expresu a Funka zase mierne narástol, Funko má však v porovnaní s Expresom aj klesajúce príjmy z reklamy a reda celý ten kontrakt s BCI je stratová záležitosť, ktorá vedenie Funka veľmi mrzí. Expres pri nižších nákladoch, nemusí totiž platiť niečo podobné ako je BCI funguje oveľa efektívnejšie

LuboTS (neregistrovaný, 82.145.219.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.219.xxx)
21.08.2014 20:58
0
0
@...

Kto si podrobnejšie prieskumy objedná, teda zaplatí, ten ich má aj podľa jednotlivých vekových a iných skupín. Takže nemusíš mať obavy že výsledky existujú iba tieto, ktoré sú pre všetkých voľne dostupné

... (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)
... (neregistrovaný, 62.197.243.xxx)
21.08.2014 20:04
0
0
MML-TGI 1+2/2014

[1. + 2. kvartál 2014] na vzorke 4251 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14-79 rokov...

Preco robia taketo prieskumy ked agentury co zadavaju reklamu beru na vedomie a akceptuju iba radia co oslovuju ludi od 25 do 40 rokov a nie ziadne ine... vyhodene peniaze alebo nech robia prieskum inak.

kuvang (neregistrovaný, 178.40.234.xxx)
kuvang (neregistrovaný, 178.40.234.xxx)
21.08.2014 13:15
0
0
@david

veru tak....

david (neregistrovaný, 212.89.230.xxx)
david (neregistrovaný, 212.89.230.xxx)
21.08.2014 12:39
0
0
nárast rádia Slovensko

bude asi na úkor rádia Viva....

Počúvanosť
piatok, 22.11.2024
1.
18,94%   + 0,63%
2.
18,94%   + 0,24%
3.
13,02%   + 1,89%
4.
11,24%   - 0,92%
5.
7,50%   - 0,48%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 22.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over