Diskusia k článku „Ži ako Fun rádio!“, vyzýva komerčná dvojka v novej imidžovej kampani
A načo to počúvaš? Ja zapnem Funtastickú hudbu raz za týždeň na pol h a mám ho celkom rád :-) Ale nie na rozsiahlejšie počúvanie :-))) To skončilo v minulom tisícročí...
Už by sa mohli konečne zamyslieť nad playlistom a nie vymýšľať kampaň čo nemá ani hlavu ani pätu...Celý deň drístajú že hrajú výnimočnú hudbu a furt je to dokola to isté.Odkedy sú Funtatasticka hudba stojí celé rádio za prd. Ono stálo aj pred tým, ale toto je hrôza. Rok a pol počúvať tie isté pesničky dokola je už moc aj na vola.
Jasne sak my sme liecebna menom fun radio ... niet o com zijem jak fun radio :-D :-D
Už vám v liečebni opäť povolili prístup k netu?
no nedaj sem koment na novú akože kampať fun rádia :D
Uz som sice 1000x sluboval, ze na nasho trolla reagovat nebudem, ale teraz mi to neda: Zevraj zit ako mladi a dynamicki ludia v Exprese? Na to existuje len jedina odpoved: Dakujem, ale ja som heterosexual :D
O akom pozadi to tocis? Majitelia stanice su uz 10 rokov znami a pokial mas nejaky problem s Kolarom ci Struharom je to cisto tvoja vec :)
Lepšie je žiť ako mladí a dynamickí ľudia v Exprese. :-)
Ďakujem, nechcem žiť ako títo dvaja postarší páni čo v tom rádiu už skôr vadia... Kto je zvedavý na kecy starcov...
urcite nechcem zit ako Fun radio. Najskor by sa malo vycistiť cele Fun a pozadie radia az potom mozu davat takuto kampan aby ludia zili ako oni. Ked je nieco v r..ti tak nech su aj vsetci a s kampanou za par eur sa to schova.
Boj o posluchaca zacina...
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň