menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie
„Ži ako Fun rádio!“, vyzýva komerčná dvojka v novej imidžovej kampani

„Ži ako Fun rádio!“, vyzýva komerčná dvojka v novej imidžovej kampani

| Fun Radio
Fun rádio od 1. októbra 2014 spúšťa novú imidžovú kampaň, počas ktorej sa na mesiac zmení na motivačné rádio. Hlavnými tvárami kampane, ktorú stanica pripravila v spolupráci s agentúrou Zaraguza, je moderátorská dvojica z Rannej šou Junior a Marcel.

Zámerom kampane s headline-om „Ži ako Fun rádio!" je povzbudiť poslucháčov, aby vyšli zo zabehnutých koľají a zmenili svoj život štýlovo s Fun rádiom. Stanica chce poslucháčov motivovať, aby sa pustili do vecí, ktoré ich celý život lákali ale nevedeli sa k nim odhodlať a aby aj obyčajné veci robili po svojom - štýlovým spôsobom.

Nositeľmi inšpirácie, povzbudenia, pozitívnej zmeny a hlavne zábavy s tým spojenej budú moderátori Fun rádia a hlavným motivačným prvkom bude špeciálna hudba, ktorá má ľudí nakopnúť, aby zmenili alebo zlepšili niečo vo svojom živote. „Hráme hudbu, ktorá ťa nakopne" je hlavným prísľubom kampane.

Kampaň bude prepojená na vysielanie a na web Fun rádia. Obsah vysielania sa bude postupne venovať rôznym témam a sféram života, v ktorých ľudia potrebujú najčastejšie dodať odvahu či odhodlanie. Obsahom budú inšpiratívne príbehy moderátorov, známych osobností či neskôr aj samotných poslucháčov.
Tí sa budú môcť podeliť o svoje malé-veľké životné zmeny, ku ktorým sa odhodlali, prostredníctvom formuláru na webe Fun rádia. Poslucháči môžu posielať fotografie cez novú mobilnú aplikáciu Fun rádia, ktorá umožňuje pohodlný kontakt s rádiom, alebo jednoduchým použitím hashtagu #ziakofunradio pri fotografiách na sociálnych sieťach, ktoré zmenu zachytávajú, respektíve zachytávajú tých, ktorí žijú ako Fun rádio.

„Cieľom kampane je budovanie lifestylovej komunity okolo značky Fun rádia, prehĺbenie vzťahu poslucháča ku značke, posilnenie vnímania hudby ako aj oslovenie nových poslucháčov", vysvetľuje marketingová riaditeľka Fun rádia Zuzana Gašparovičová.
Podľa šéfky marketingu má Fun rádio v pláne v rozbehnutej koncepcii pokračovať aj po ukončení kampane v externých médiách.

Okrem self-promo spotov vo vysielaní Fun rádia pozostáva kampaň z televízneho spotu, printových a outdoorových vizuálov, prebiehať bude aj na webe, v kinách a na sociálnych sieťach.

TV spot:

Vizitka kampane:

  • Kreatívna agentúra: ZARAGUZA
  • Creative Director: Michal Pastier, Igor Majkút
  • Copywriter: Michal Pastier
  • Art Director: Igor Majkút
  • Account: Saša Poliaková
  • Réžia TV spotu: Juraj Štepka
  • Kamera TV spotu: Jakub Dvorský
  • Produkcia: Leopard Production

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 11 príspevkov

Pe3k (neregistrovaný, 95.103.200.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 95.103.200.xxx)
14.10.2014 01:19
0
0

A načo to počúvaš? Ja zapnem Funtastickú hudbu raz za týždeň na pol h a mám ho celkom rád :-) Ale nie na rozsiahlejšie počúvanie :-))) To skončilo v minulom tisícročí...

k (neregistrovaný, 85.135.166.xxx)
k (neregistrovaný, 85.135.166.xxx)
13.10.2014 20:41
0
0

Už by sa mohli konečne zamyslieť nad playlistom a nie vymýšľať kampaň čo nemá ani hlavu ani pätu...Celý deň drístajú že hrajú výnimočnú hudbu a furt je to dokola to isté.Odkedy sú Funtatasticka hudba stojí celé rádio za prd. Ono stálo aj pred tým, ale toto je hrôza. Rok a pol počúvať tie isté pesničky dokola je už moc aj na vola.

margi (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
margi (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
06.10.2014 22:52
0
0

Jasne sak my sme liecebna menom fun radio ... niet o com zijem jak fun radio :-D :-D

psychiater (neregistrovaný, 178.143.248.xxx)
psychiater (neregistrovaný, 178.143.248.xxx)
03.10.2014 23:48
0
0

Už vám v liečebni opäť povolili prístup k netu?

margi (neregistrovaný, 91.127.88.xxx)
margi (neregistrovaný, 91.127.88.xxx)
03.10.2014 19:35
0
0

no nedaj sem koment na novú akože kampať fun rádia :D

Aktuálne články

Počúvanosť
pondelok, 4.11.2024
1.
19,01%   + 1,52%
2.
18,20%   + 3,02%
3.
12,11%   + 6,98%
4.
10,80%   - 2,41%
5.
8,11%   + 0,31%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 4.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
44. týždeň 2024 28.10.2024 - 03.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
3.
Album
Myles Smith
Stargazing
4.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
5.
Album
Hozier
Too Sweet
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over