Fun rádio nasadilo kampaň, ktorá potrvá celý marec, s cieľom podporiť vnímanie hudby vo svojom playliste a potvrdiť tak svoj hudobný pozicioning.
TV spot vznikol v spolupráci s agentúrou Zaraguza:
Televízny spot bude rotovať vo vysielaní Markízy a TA3. Okrem spotu nasadí Fun rádio aj printové a outdoorové vizuály, webovú kampaň, inzerciu v kinách, aktivity na sociálnych sieťach a self-promo vo svojom vysielaní.
„Mix konkrétnych pesničiek v našom spote najlepšie vystihuje hudbu, akú hrá Fun rádio. Sú to hlavne súčasné najväčšie a trendy hity, a to nielen tanečné, ale aj popové a pop-rockové skladby, ktoré pohli svetom a ktoré najviac milujú nielen mladší, ale aj starší," vysvetľuje Alica Földváryová, hudobná dramaturgička Fun rádia.
Vizitka kampane:
- Kreatívna agentúra: ZARAGUZA
- Creative Director: Michal Pastier, Igor Majkút
- Copywriter: Michal Pastier
- Art Director: Igor Majkút, Tomáš Škarba
- Account: Saša Poliaková
- Réžia TV spotu: Juraj Štepka
- Produkcia: Fantomas Production