Diskusia k článku Obleč si tričko SUB FM
PALIHO KAPURKOVÁ tričká rozdávala, aj knihy "Splnené sľuby politikov" (100 prázdnych strán) - dokonca posielala poštou.
https://duckduckgo.com/?q=PALIHO+KAPURKOVA&ia=web
Otázkou je, či na tričkách chcú zarobiť, alebo sa ich prostredníctvom propagovať. Ak dúfajú, že to môžu skĺbiť, v konečnom dôsledku sa im môže stať, že na nich prerobia - pravdepodobne ich totiž objednali nejaké množstvo, ktoré sa im nemusí podariť predať.
Namiesto investovania do kampaní prostredníctvom iných médií mohli takto investovať do poslucháčov - fanúšikov, ktorí by im boli chodiacimi reklamnými pútačmi; a zadarmo by ich bolo nepochybne viac (než za 15 €).
Keby sa tričká mali len vyhrávať či rozdávať na podujatiach, veľa ľudí ktorí ho chcú, by sa k nemu nedostalo. A keď sa aj dá kúpiť, pri Tebe predsa nikto nestojí so zbraňou v ruke s tým, aby si si ho kúpil. Je to každého osobná vec. Vieš napríklad koľko reklamných predmetov predávajú obrovské futbalové kluby? Áno, predávajú. Nerozdávajú. Kto však nechce, ten si to nekúpi. Aké jednoduché, si netušil, však?
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň