Diskusia k článku Z Dobrého rádia sa ozýva nová moderátorská dvojica. Do tímu pribudol Martin Belej
Tamojší sales manažéri nedokážu predať na Miletičke ani ukradnuté maslo z Tesca za euro, nie to že ešte reklamný čas v rádiu.....
Chcú spustiť 2kW vysielač v Poprade - tá prevádzka bude aj niečo stáť, to nebude lacné 50W prdítko na Poluse....
Jednoznacne problemom je sales. Ked spustia 4 vysielace, ktorymi sa vyhrazaju v kazdej tlacovej sprave, budu mat zasah 35% obyvatelstva iba cez FM. Nikto ma nepresvedci, ze sa z toho neda vytrieskat viac ako dve dookola sa tociace reklamy. Nezavisle na programe, ved hocijaka regio samohrajka dokaze viac...
Myslíš si, že Dobré Rádio/Médiá teraz vytiahnu z vrecka balík peňazí na marketing a kúpia 1000 billboardov alebo Cityboardov? Nedajbože spustia virálnu kampaň?
Započúval som sa teraz na chvíľku čo a ako hrajú. Hudbu som nehodnotil, lebo to nie je moje café. Slogan mi pripadal ako keby bol nahraný na záchode, táranie akože na nejakú tému - neviem koho to malo zaujať, moderátorka sa ku koncu svojho vstupu začala rehotať s tým že sa to snažila zadržať, pričom nikto netušil prečo - bolo to dosť trápne. Kto to vôbec počúva? Pozrel som si aj stránku Dobré Médiá, ktoré pre nich predáva reklamu, v prípade Dobrých Novín a To je Nápad tam boli aspoň nejaké čísla o čítanosti - v prípade Dobrého Rádia - nič. Podľa MML je to približne 4167 poslucháčov čo je - ako hovoril jeden slovenský politik - prd v niektorom Bratislavských parkov......
Radšej som to vypol, lebo už mi z toho počúvania začalo šibať...
Je fajn že sa Adam bude naplno venovať programu rádia, myslím však, že najväčší problém rádia je inde ako v programe. Najväčší problém je v obchodnom oddelení, nedokážu predávať reklamu v potrebnom množstve. Čo je možno aj spojená nádoba s marketingom, mohli by viac pracovať na tom, aby sa o rádiu vedelo čo najviac tam, kde vysiela
Skús si zistiť ako je na tom finančne spoločnosť Dobré Médiá --- a ružovo to nie je.....
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň