menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Rádio b1 sa predáva

57 príspevkov
M.Lengyel (neregistrovaný, 213.215.110.142.adsl.mbc.xxx)
M.Lengyel (neregistrovaný, 213.215.110.142.adsl.mbc.xxx)
19.04.2005 12:45
0
0
odpovede

Vecer odpisem viac a zodpoviem na vsetky otazky. Vyhlasenie dame oficialne, iba sme cakali na rozhodnutie Rady. Suhlas s transakciou. Az potom moze byt oficialne vyhlasenie. Znacka B1 zostane zachovana. Na ostatne odpoviem neskor. Dik za pochopenie. M.

@ (neregistrovaný, 82.119.112.xxx)
@ (neregistrovaný, 82.119.112.xxx)
19.04.2005 09:37
0
0
p. Lengyel

Zaujimave by bolo vediet, ci B1 cakaju nejake personalne zmeny. Vzhladom na to, ze ste riadili spravodajsku TV ma zaujima, ci dojde k zmenam v spravodajstve B1, ktore je slabe, agenturne... Znacka B1 ostane zachovana, alebo budu v tomto smere zmeny?

@ (neregistrovaný, 82.119.112.xxx)
@ (neregistrovaný, 82.119.112.xxx)
19.04.2005 09:32
0
0
hm

A naco by ho tam davali? Neexistuje nic co by im takuto povinnost ukladalo.To, ze p. Lengyel reagoval v tomto diskusnom fore je jeho dobra vola.

hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
19.04.2005 09:29
0
0
P.S:pre Lengyela

Co keby ste aj na webe radia b1 dali nejake podobne oficialne vyhlasenie? na www.b1.sk ,take nieco vazne chyba.Hlavne tam by ste mali poskytnut nejake hlavne stanovisko.
Dakujem.

hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
19.04.2005 09:27
0
0
VYYYYBORNE!!!!

Dakujem ( me) pan Lengyel.Tak tomuto sa hovori pristup! Potesili ste ma...malo ktory majitel radia,by si asi dal tu robotu a este aj vypisoval do web-diskusii,ale vy ste ma fakt milo prekvapili:o) Bodaj by vam takyto pristup k posluchacom vydrzal co najdlhsie.Vazim si toho a som rad,ze ste konecne uviedli veci na pravu mieru.K nejakym otazkam len tolko:...Do akej miery chcete zmenit hudobnu strukturu / rozumej playlist/ vysielania od toho septembra? Hrozi aj to,ze uz sa nebude hrat tolko oldies hudby ako doposial?
Otazka cislo 2: Pribudne vela novych hlasov v radiu b1?/prip.skuste menovat ak sa da..:o)..../
Vopred velke dakujem,za odpovede.

M.Lengyel (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
M.Lengyel (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
19.04.2005 08:56
0
0
nazor novych majitelov B1

V najblizsom case sa budu diat v B1 zmeny, ktore na prve pocutie mozno nezaznamenate, ale budu mat vplyv na celkove vysielanie. Dalsie zmeny, ktore uz budu vyraznejsie pridu v septembri. Nechcem podrobnejsie pisat o formate, nerad by som konkurencii povedal co ich z nasej strany caka. Myslim, ze posluchaci B1 budu spokojni. Ale urcite chceme, aby nas pocuvali aj ti, ktori B1 zatial nevedeli prist na chut. K rozsireniu mimo BA. Ano. Chce to cas a trpezlivost. Nie je to lahke, frekvencie su obsadene. Su otazky? Sem s nimi...

Anonym (neregistrovaný, 195.146.142.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 195.146.142.xxx)
19.04.2005 08:18
0
0

Skoda ,ze vysielaju iba v BA.Mohli by si niečo aspoň individualne koordinovať.

hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
19.04.2005 08:13
0
0
pre zirafona:,,,

no dobre.mozno mas pravdu s tym lucenicom.vlastne presne ani neviem k co mu na 100% inklinuje,asi som mal len ten pocit z toho aku hudbu sam tvoril.Ale dajme tomu ,ze by hral sixtys...o.k.to je pre b1 ako stvorene,ale...je tu to ale...nemam pocit ze sa mikrofonom ,by to bolo to prave orechove a toboz kto by ho zaplatil.podla mna by bol drahy.
Add :presny cas: Toto je dost divny pripad.takuto formu hlasenia presneho casu,som teda este nepocul na b1,a keby sa to tam aj raz objavilo,urcite to bolo myslene z recesie a siiiiilno pochybujem,ze tam niekto takto pravidelne hlasi presny cas:o)Som dost casto naladeny na 106,6

zirafon (neregistrovaný, 213.151.220.xxx)
zirafon (neregistrovaný, 213.151.220.xxx)
18.04.2005 18:55
0
0
hm>

AD presny cas. ano, oznamit presny cas vyznam ma (pre mna nie, ja nenosim ani hodinky, ale smerodajna je vacsina) ale specialne na B1tke pravidelne preladujem, ked pocujem, ze je styridsat minut po osemnastej, cize dvadsat minut do siedmej, cize pat minut pred tristvrte.
a lucenic - odkial si dosiel na to spojenie jeho a undergroundu, resp. narocnej hudby. podla toho, co som pocul na jeho vystupeni so skupinou satisfactory, pocul v jeho relacii na radiu okey a cital v jeho clankoch v tyzdenniku .tyzden je zamerany na to, co bodovalo v rockovej hudbe v 60s a 70s, t.j. beatles, animals, kinks, beach boys, monkees, atd. - nemam pocit, ze toto je nieco, co je undergroundove - mozno sa to zda preto, lebo on sa venuje skladbam, ktore az tak casto hravane nie su.

roman nitra (neregistrovaný, 62.168.116.xxx)
roman nitra (neregistrovaný, 62.168.116.xxx)
18.04.2005 12:18
0
0

Mam moznost prijimat kvantum stanic na fm z okolitych statov, venujem sa totiz aj dialkovemu prijmu tv a fm, ale ziadne radio nehra taku hudbu ako b1. Ked s nim nieco porobia, tak mi ostanu uz len kazety a pocitac naladovat hudbou 80s

hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
18.04.2005 09:48
0
0
pre zirafona:,,,

CO sa tvojho komentaru na margo moderatorov tyka,tak len tolko,ze nechapem ako ti moze prekazat,ked moderatori hlasia presny cas?! ved aj za to su plateni,preboha,a taka vec ako presny cas je dolezita,toboz v rannom vysielani.Robia to vsetci vo viacerych radiach..a neviem ake ine nekonecne vstupy si mal este na mysli,ved b1je znama tym,ze nekonecne vstupy jej viac menej nehrozia,/ mozno na par vynimiek-ale to sa da prezit/
CO sa Lucenica tyka,on by podla mna do takeho niecoho nesiel,a vobec si nemyslim ,ze by mal byt zaujimavym moderatorom,podla mna mu moderovanie ani az tak nejde.a keby sa do toho pustil,tak preco aj? Len preto,lebo bol v superstar.?! Mam ho inak rad,je to sympatak,ale neviem si ho predstavit v ulohe Dja ..ved co by pustal.jedine nejaky underground a dost narocnu rockovu muziku,mozno,cim by sa teda pocuvanost b1tky prilis nedvihla.Bola by to aj tak len okrajova zalezitost aj napriek tomu,ze by to robil Lucenic.
p.s: urcite by si vypytal take prachy,ze by ho mozno mohol zaplatit maximalne tak expres

zirafon (neregistrovaný, 213.151.211.xxx)
zirafon (neregistrovaný, 213.151.211.xxx)
16.04.2005 20:18
0
0

vidim ze sa tu naslo viacero odbornikov na vysielanie radia B1, ale akosi nikto nedokazal menom oznacit ani jedneho moderatora. moj nazor je takyto:
andrej kratochvil - pre mna najlepsi moderator v slovenskom eteri, co sa znalosti o hudbe 70s a 80s v tanecnej sfere tyka - chodiaca encyklopedia.
flebo - podobne ako predosly, zameranie jazz, dance.
jediny dalsi nieB1 moderator , ktory ma taketo znalosti je julo alias pyton (okey) so skvelou relaciou terarium.
priemer menovat nebudem, a co sa tyka opacneho konca spektra - ja osobne nemozem vystat len darinu mikolasovu, myslim ze ta hlasatelska rola v ta3 je pre nu vhodnejsia.

osobne ma obtazuju niekedy nekonecne vstupy moderatorov o nicom (oznamovanie presneho casu troma sposobmi reci je dost zbytocne), ale aj tak je to dost integentne rozpravanie v porovnani s nejakou sliepkou na okey alebo fun, ked zacne rozpravat kto sa s kym zas vyspal v superstar.

osobne by som ako prvy krok noveho vedenia b1 ukradol radiu FM laca lucenica - ten by dotiahol k B1tke pozornost..

Vlado (neregistrovaný, 195.49.188.xxx)
Vlado (neregistrovaný, 195.49.188.xxx)
14.04.2005 15:27
0
0
doplnok

To, ze sme mala krajina suvisi s nasou rozlohou a so skutocnostou, ze znacna cast vysielacov ma mozny presah do zahranicia. Aby za tym niekto nehladal nejaky skryty vyznam :o)

Vlado (neregistrovaný, 195.49.188.xxx)
Vlado (neregistrovaný, 195.49.188.xxx)
14.04.2005 15:21
0
0
to hm:

Rakuski uradnici maju do toho co povedat. Slovensko je mala krajina a tak s vacsinou frekvencii musia suhlasit aj telekomunikacne institucie v zahranici. Takisto ako my musime suhlasit s ich planovanymi vysielacmi (hoci napriklad take Polsko je zname tym, ze na to dost kasle a zapne si co chce a ako chce). Preto spustenie kazdeho noveho vysielaca alebo zosilnenie uz noveho vysielaca musi byt posudene.

hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
14.04.2005 10:48
0
0
Tomasovi

Predpokladam,ze si asi niekym kto je v r.b1 nadriadeny,aspon to co si napisal tak posobi.Takze Ti ( Vam) vsetkym velmi drzim palce,nech to dobre dopadne,ako s predajom b1tky,tak aj s prijemnymi zmenami, ktore nas hadam cakaju a tiez aby Vam to vyslo s tym zosilenim vykonu vysielaca.Vela ludi by B1tku uvitalo aj inde ako v BA.Nechapem sice co s tym maju rakusky uradnici,ale budis...:o)) To s tym prieskumom jej svätá pravda,je to len o tom,co si napisal..tak,tak.Drzte sa a budte stale - the best one!!!!

Tomas (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
Tomas (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
14.04.2005 10:32
0
0

K prieskumu. Davame ho robit tej istej agenture, ktora robi celoplosny. Zasadny rozdiel je v pocte respondentov z bratislavskeho kraja. V celoplosnom je ich 150 v nasom rozsirenom 580, preto su vyslednky v rozsirenom doveryhodnejsie a presnejsie. Co sa tyka zvysenie vykonu, tu je problem v rakuskych uradnikoch ktorí nám ho nechcu povolit zvysit. Zatial bojujeme. Pekny den.

hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
12.04.2005 13:06
0
0
klik na www.b1.sk

tam najdete zatial posledny objektivny prieskum pocuvanosti v tejto veci.Vystihuje presne to,o com "navstevnik" hovoril.

hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
12.04.2005 12:21
0
0
suhlas!!

No tak tento navstevnik.to vystihol najlepsie..jasne na tento PODSTATNY DETAIL sme mozno pozabudli,resp.ja som to tam aj spomenul ( "....Tiez to je o pokryti...ved sa chytaju iba v BA a okoli.tak ako ich moze viac ludi pocut.?"...)
len som to dost inak podal.Ale toto je tiez ta podstata co sa "akoze pocuvanosti tyka" .
Tak sa ti snad mily Matej viac otvorili oci o tom,ako to s tou pocuvanostou vlastne je.A ked by ti nestacil ani jasny a zrozumitelny priklad "navstevnika" ..hm.tak to uz potom neviem.Na "navstevnikovom" priklade je jasne vidiet,ze je omnoho viacej takych ,ktori nie su ako ty!

navstevnik (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
navstevnik (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
12.04.2005 12:07
0
0
b1

priatelia, treba brat do uvahy,ze prieskum je celoplosny, cize ked sa robi na vzorke cca 2000 posluchacov,ale z celeho slovenska a b1 sa da chytit len v ba a okoli, neda sa z toho vyrobit velke cislo, preto vsetky regionalne radia s jednym vysielacom dosahuju male cisla. aj keby kazdy jedinec v bratislave odpovedal,ze pocuva b1, tak v prieskume to bude mozno o par tisic viac...co je uplna hlupost. cize treba sledovat prieskum, ktory je robeny len v bratislavskom kraji, alebo teda specializovany prieskum radia b1,tam to vychadza, ze ju pocuva viac ako 40 000 ludi...to len pre vase info...ale stale je co zlepsovat

hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
12.04.2005 11:43
0
0
uuups

tak to som nechcel az taketo dlheee..sorry nejak somsa rozpisal

hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
12.04.2005 11:42
0
0
pre mateja

add .1) prislo mi to dost neopodstatnene,preto sa mi to zdalo ako osocovanie.
add.2.) V com posobia moderatory b1 nepripravene.Hmm? Mozno par vynimiek tam je.,to uznavam ,ale vacsina z nich podla mna neposobi nepripravene.Ake pouzivas meradlo,na to,ked je niekto podla teba nepripraveny.Vidis,opat s apotvrdzuje,kolko ludi tolko chuti:Niekomu sa moze zdat,ze naopak moderuju dostacujuco a pripravene..skoda len ze iba my dvaja sa tu vyjadrujeme..by ma zaujimal aj nazor viacerych..ak sa priklonia k tebe..potom uz moje obhajoby na tomto mieste nebudu mat zmysle.Zatial to tak ale nie je..Takze uved normalne konk.,priklad.Co je podla teba znak nepripravenosti moderatora?Chcem prilis..??
Add.3.) Doraz na vyber hudby davaju dostatocny,,ved je ich prioritou ! Toje nevyvratitelne.Rotuju omnoho viac skladieb ako ktorekolvek ine radio..( si zisti,ak sa ti nezda) A taku siroku skalu hudobneho obdobia ( roky 60te az zac.90tych) len tazko najdes.na Slovensku.! TAk ako mozes tvrdit ,ze je maly doraz na vyber hudby??!!CO je to za kravinu!
Add.4.)Maju malo posluchacov..no ano.ale len kvoli slabemu promo.a slabej znalosti znacky radia.Toje pravda,tam robia chybu a urcite to napriavia.Tiez to je o pokryti...ved sa chytaju iba v BA a okoli.tak ako ich moze viac ludi pocut.?I ked ...treba mat na pamati aj to ze b1tka je zatial typicky "malym " regionalnym radiom a take stanice nikdy nedosahovali obrovske cisla pocuvanosti ,a nikdy to nebolo nic zvlastneho v pripade regionaliek..su aj mensie aj vacsie ...takze urcite b1tka momentalne nemala ambiciu velmi sa nahanat za cislami typi napr.Okey,Fun,Twis,alebo nedajboze Expres.CO sa zmeny formatu tyka..uz som povedal.ANO toto beriem.. v tom s tebou maximalne suhlasim.!!keby sa zmeni format ( nie vsak nejak zase extremne) tak by to bolo len lepsie.a ,mozno viac posluchacov by tam bolo.Ale zabudol si este na jeden fakt,ze b1tka ma oproti ostatnym aj celoslovenskym radiam NAJVACSIU VERNOST POSLUCHACOV ,co znamena,ze ziadne ine radio jeden clovek na meter stvorcovy nedokaze vkuse tak dlho pocuvat( tusim je to podla prieskumu na www.b1.sk.,az 4hodiny) ako prave b1.A to tiez hovori za vela !!
Add.5.)ked som povedal.ze dramturgia a prejav spikrov ma ist do uzadia nemyslel som tym kvalitu ,ale kvantitu ( vstupy a tak pod.) A opat sme pri tom,ze nie kazdemu sa moze zdat,moderatorstvo a dramaturgia taka zla ako tebe.Ale urcite na druhej strane je co vylepsovat.( dramaturgicky)
Add.6.) ZAVER : Nemusis mi vysvetlovat ako to funguje v sukr.radiach..viem to veeelmi dobre ,mozno lepsie ako si myslis,Ale nikde nie je napisane,ze ked hra radio hlavne hudbu,tak musi ist s pocuvanostou dole.Sam si hovoril o roznich zahranicnych radiach..tak by si mall vediet,ze je aj vela orientovanych viac menej na hudbu a pocuvanost maju! Nie je to len o kecoch do eteru a super dramaturgii.Ale budis..urcite nejake zmeny sa v b1tke musia udiat lebo stagnuje a mala by ist do predu.To je jediny bod v ktorom s tebou suhlasim!
Nech uz to s b1tkou dopadne akokolvek snad to bude len pre dobro ich a blaho posluchacov.Ale bud si isty.ze nikomu sa nikdy nemozes uplne zavdacit.To sa proste neda...a to plati vo vsetkom,nie len v pripade b1tky.Thats life..:o)

matej (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
matej (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
12.04.2005 10:44
0
0
hm? zmena prichadza neskoro, ale je dobre ze prichadza!

Skus sa trocha zapocuvat aky maju moderatory na B1 prejav?! Ich vystupovanie posoby nepripravene co je ich asi najvatsi problem! Najhorise je ak robia telefonicku sutaz, trpi telefonujuci ale aj posluchac! Ich prejav sa da hodnotit ako amatersky! Ak je prioritou hudba, mala by B1 klast vatsi doraz na vyber hudby, nie vsetko co je stare je dobre, a ak sa tebe paci hudba si jeden zmala, co dokazuje aj posledny prieskum pocuvanosti! Ak si spominam tak predchodca B1 radio Ragtime dosahoval vyssiu pocuvanost, no bolo verejnosti prezentovane, ze je treba zmenit format stanice! Je vidiet ze vedenie je zaslepene tak ako ty, pri tak nizkej pocuvanosti (8 000 posluchacov co je asi 1,5% co je statisticka chyba), je to az neskutocne! Ako moze ist spikerstvo a dramaturgia do uzadia??? To ze je hudba priorita (v pripade B1 sa neda hovorit o priorite) neznamena, ze prejav moderatora bude amatersky a programu bude chybat dramaturgia, prave naopak ak je prioritou hudba tak prejav moderatora musi byt na vissej urovni, kedze vstupuje do vysielania minimalne! Inak to posobi prave opacnym dojmom! CO JE BOHUZIAL PRIPAD B1.....

Neviem ci chapes pojem sukromna rozhlasova stanica, ak ano tak vies ze ta musi zarabat peniaze, ze jej nikto nic neda (su vynimky v niektorych severskych krajinach) a to znamena, ze musi dosahovat urcitu pocuvanost! Ak chces pocuvat len hudbu, kup si CDcka, urob si vlastny vyber a pocuvaj si kolko len chces......
ps: inak preco beries kritiku ako osocovanie?

hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
12.04.2005 09:18
0
0
p.s.:

vysielanie radia vychod som sice nepocul.ale aspon podla obalu,a formatu aky prezentuju na svojom webe,to vyzera tak ze maju v programovej zlozke vacsi poriadok ako b1.No tomusim uznat,presli urcitou transformaciu.,a urcite nou prejde aj b1tka kedze majitela zmenila.toje jasne..a som na 100%presvedceny ze ta transformacia programu bude este lepsia ako u radia vychod.Know-how maju skvele ( b1) tak by vtom nemal byt problem.Smutne len je,ze Vychod zmenil aj hudbu,,a to sa snad u b1tky nestane..bol by to zly krok..
tak uz len tolko som chcel.,pekny den.vsetkym

hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
12.04.2005 09:06
0
0
pre mateja

Uved priklad.Takto to posobi dost subjektivne.Co je to "spravny format,a spravna dramaturgia" :kazdy si pod tym predstavuje nieco ine..bud konkretny.Argument ,ze :"takto to je v Nemecku a pod." je dost chaby.A tiez co je to zly moderator? Je to ten,co "sucho " a "prilis vazne "moderuje? Alebo ten ,ktory je prilis bezprostredny ze posobi az prilis "sialene ",alebo ten,ktory vie iba o hudbe rozpravat a nicom inom...alebo je to ten,ktory casto "brebce",pripadne ten ,ktory .....vidis? moznosti je vela..nechcem aby si menoval,len uved prikla,.lebo povedat,ze maju zlych moderatorov ,to je to iste ako by si povedal: " tie japonske auta su zle".A je to taaak siroky pojem.Pre niekho su japonske auta dobre v tom..a pre ineho su zase zle v tom..Uz chapes..Pises este o rannom vysielani.Ak mas na mysli take tie dve "akoze moderatorky" ktore tam svojho casu vystupovali,tak to bol omyl..to je snad kazdemu jasne..evidentne ich tamlen skusali / a urobili chybu/ druha vec je ked kritizujes priamo ranneho moderatora..to uz je nieco ine v tom ti uz oponovat neviem a ani nechcem :o) Na zaver este k formatu.B1-tka je zatial podla mna umyselne formatovana jednoduchsim smerom,nie je prehnane dramaturgicky prespikovana vsetkym moznym a to z jedineho dovodu.PRIORITOU JE TAM HUDBA!! ak si to este nepochopil ,tak mi to je luto.Preto mozno ostatne veci ( ako spikerstvo,dramaturgia a ine..) idu do uzadia.Nehovorim ,ze je to najspravnejsia cesta a urcite by bolo najlepsie keby bola format vysperkovany rovnako dobre ako hudba ktoru hraju.Bola by to idealna kombinacia za ktoru sa aj ja prihovaram...ale urcite nie je od teba MAtej na mieste taketo tvrde az osocujuce ohovaranie stavu b1tky.ked ich umysel z dramaturgiou a programom bol povodne mysleny tak ako som vyssie napisal a urceny pre ludi,ktori chcu hlavne hudbu a vsetko ostatne je len "tenky obal " a sprievodna zalezitost.Snad si to pochopil,a ked nie..je jasne ze si niekde " uuuplne inde" :o)

matej (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
matej (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
12.04.2005 08:10
0
0
HM?

Akoze ty o tom vies asi este menej ako Laco a Robo! Neviem pocuvas B1 pravidelne? Ja ano, a je mi niekedy dost zle stoho ako mozu byt moderatory nepripraveny a ake „dristy“ mozu povedat.. Je to ale skor chyba majitela, ze dovoli takymto ludom ist do eteru. O to je to smutnejsie, ze PROMO bolo na dost dobrej urovni, a ty co si na zaklade reklamy naladili stanicu castokrat po par vstupoch moderatorov preladili. Samozrejme, ze nie vsetci su zly, ale dat do ranneho vysielania asi to „najhorsie co doma mame“ nie je sa comu cudovat, ze pocuvanost B1 sa pohybuje na urovni „statistickej chyby“. Hrat OLDIES nie je vsetko! Mal som moznost pocuvat podobne zamerane stanice vo Francuzku alebo Nemecku a v tomto porovnani je B1 amaterske radio. B1 ma problem s dramaturgiou programu ale i vyberom pesniciek! Tak len dufajme, ze sa podari novym majitelom pripravit lepsi program a zaujat viac posluchacov, inak neostane nic ine len nadavat preco z „dobreho“ Ragtimu muselo vzniknut „zle“ radio B1! Ktore nikto nechce pocuvat.....
Mozno uz len jedna rada pre dramaturov B1 skuste si aspon cez internet naladit Francuzke alebo Nemecke OLDIEs radia a budete (ne)milo prekvapeny!

Počúvanosť
streda, 20.11.2024
1.
22,10%   + 3,79%
2.
13,76%   + 3,09%
3.
13,26%   + 1,65%
4.
8,79%   + 0,88%
5.
7,70%   - 12,96%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 20.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over