menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Moderátorske legendy na Exprese

89 príspevkov
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
18.07.2008 14:13
0
0
billg

No ved prave to malo caro.. Aspon to nebolo take sterilne, ako teraz, vsetko podla sablony.. Malo to zivot, a nie ako teraz, ked to vsetko ide z pocitaca... O chvilu sa bude takto sterilne robit vsetko, este aj ludia sa budu klonovat len sterilny, aby to hned vsetko bez chyby klaplo... Uz nebudes potrebovat ani partnerku..

billg (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
billg (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
18.07.2008 08:21
0
0
trapne ticho

dnes som si naschval vypocul to uzasne vysielanie s legendami. no a stacili mi dve minuty - islo o nejaku sutaz ohladom hadania nazvu pesnicky podla uryvku skladby. prve dva telefonaty - trapne ticho, az ten treti volajuci sa ozval... a potom uz neviem, prepol som.

presne kvoli tym prvym dvom tichym volajucim sa sutaze v radiach v dnesnych nenostalgickych casoch predhravaju.

biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
15.07.2008 20:26
0
0
@Ikser

Jasne,ved ja nikomu neberiem nazor, ze Virsik je jeho oblubeny moderator. Ja osobne ho ale nemozem ani vystat. A ci ten experiment zvany Moderatorske legendy prinesie uspech sa my nikdy nedozvieme, lebo to su informacie, ktore sa von nepustaju :)))

Ikser (neregistrovaný, 78.98.88.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.88.xxx)
14.07.2008 19:12
0
0
biscuit

To je samozrejme vec vkusu. Ja by som tiez nechcel, aby sa tito "vysluzili" moderatori vratili do vysielania na dlhsie, ale ked je to len tak na tyzden, tak moze byt. Tento tah Expresu povazujem za jednoznacne vydareny.

biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
14.07.2008 14:28
0
0
Virsik&Expres

Tuto kombinaciu by mohli pouzit, keby ma chceli mucit :)))

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
14.07.2008 14:19
0
0
...

Ja som dnes mal pocit, ked som pocul Jula Virsika, akoby som sa vratil do toho skveleho obdobia radii, ktore ma bavili a tesili.. Rubriky ako 5 P, alebo kamenaky.. Proste styl, ktory nie je nasablonovany, ale volny.. To je presne toto, co mi chyba a som rad, ze tento tyzden si to vypocujem:)

MiaT248 (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
MiaT248 (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
14.07.2008 10:14
0
0
--

povedala by som ze Julo je zatial najlepsi, ked ho mam porovnat s Ocenasom a Mravcom..teda aspon zacal dobre, dalej uvidime. Ale ked dnes pustil Lunetic tak to bolo zaujimave =) clovek by neveril ze taku piesen bude pocut z Expresu, to leto s nimi robi divy =) a rubrika Virsikovi snezi je super =)))

fero (neregistrovaný, 77.24.248.xxx)
fero (neregistrovaný, 77.24.248.xxx)
13.07.2008 21:34
0
0
janko

v ktorej regionalke robis?

janko (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
janko (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
13.07.2008 21:04
0
0
nie

tak tieto traposiny nemusim,naozaj bez urovne,dochadzaju napady? slabe,mizerne slabe

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
05.07.2008 13:59
0
0
Andy

Ano, suhlasim s Tebou.. Su odlisne. Ja osobne by som bol velmi rad, keby tu bolo viacero odlisnych radii, hlavne programovo.. Toto by som privital..

Andy (neregistrovaný, 78.99.8.xxx)
Andy (neregistrovaný, 78.99.8.xxx)
05.07.2008 00:33
0
0
Palo

a este v niečom je Expres iny od FUNka. FUNko je exkluzivnym partnerom pri zavadzani eura na SR a to je dost vyznamna vec. Expres si mohlo pozvyvat do toho svojho hemedexu Barata ale FUNko je exkluzivny partner a to uz o niečom hovori o znacke toho radia.

Andy (neregistrovaný, 78.99.25.xxx)
Andy (neregistrovaný, 78.99.25.xxx)
04.07.2008 23:29
0
0
....

strojar: prosim ta to odkial mas take info o tom Hemendexe a este aj tie cisla ty brdo to odkial mas aj ja chcem!!!<br />
<br />
Palo: neviem neviem ci Expres a FUNko su konkurencne radia obe hraju dost odlisnych veci, maju zameranie aj na inu vekovu skupinu jedine co maju spolocne je to ze su sukromne a ze tocia dookola to iste ale Expres trochu viac v poslednom case hlavne Madonu - 4 minute<br />
____________________________________ ____________________<br />
<br />
V čechach je naozaj iny radiovy trh, tam napr ako je maitel radia okey skupilo radia a je viac takych ze viac radii ma jedneho majitela tu o tak neni.

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
04.07.2008 22:56
0
0
true

O com??? Co prekrutime? Prepac, ale tento tvoj posledny prispevok bol znacne od veci.. A nie si nahodou ty ten, co stale mudruje a hra sa na odbornika? Ved ja som nic ine nenapisal, iba FAKTY, ktore su nad slnko jasne, a to sice to, ze Expres ma skoro dvojnasobok pocuvanosti druheho konkurencneho radia, cize FUN.. Co je na tom mudrlanske? Citas si ty vobec tie prispevky? Nemam proti tomu nic, ked clovek vyjadruje svoj nazor, ale neznasam, ked si niekto myli svoj nazor s faktami a potom to prezentuje, ako to robis ty.. Dalsia vec, ako mozes pisat nieco o niekom, koho absolutne nepoznas, ako si to urobil v tomto pripade o mne??? Prosim ta, nedemagogizuj.. A co sa tyka zalozenia toho radia, tak to si ozaj trafil kliniec po hlavicke:)) Vyse 10 rokov, kamo.. Ale nebudem to tu rozvadzat na tejto stranke tuto temu.. Takze na smiech si tu ozaj ty.. A neprekrucaj hlavne ty, lebo ani ja a ani Isker sme nepisali o tom, kolko stoja agentury a veci, ktore si nam priradil.. Ale naozaj to asi s tebou nema zmysel pisat, takto.. Nic v zlom..
Isker, myslim ze kazdy normalny clovek si radsej vypocuje mp3 prehravac so svojou oblubenou hudbou, ktoru chce pocut, ako nanutenu z radia rusenu reklamou a tvariac sa ako ho to radio nerusi... :)))

Ikser (neregistrovaný, 78.98.88.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.88.xxx)
04.07.2008 20:26
0
0
true

Preco taka zbytocne ostra reakcia? Ja urcite neviem vsetko, ale rozhodne viem, co sa mi paci. To skor ty sa tu hras na odbornika a tvaris sa, ze vies ako to chodi. Nemyslim si vsak, ze robis v nejakom radiu, alebo ze mas k tomuto prostrediu blizko. Ale ak ta bavi pocuvat priblble slogany predelovane hudbou, je to tvoja vec. Ja si radsej vypocujem radia, ktore mii dokazu ponuknut aj nieco viac, ako moj mp3 prehravac. Zial, takych radii uz vela nezostalo. Ale aj tak sa este stale da nieco zaujimave najst.

true (neregistrovaný, 78.98.228.xxx)
true (neregistrovaný, 78.98.228.xxx)
04.07.2008 19:45
0
0
Ikser,Palo

Chalani, nema vyznam sa s vami dohadovat, lebo vy prekrutite vsetko. Mudrlanti, ktori vsade boli a vsetko videli. :) Ale ved ked ste tak nespokojni s vyberom radii na nasom trhu,tak si zalozte svoje radio a uvidime, ako sa budete "xichtit" tak po roku jeho prevadzky. Tymto definitvne koncim tuto diskusiu. Cakal som nejake argumenty z vasej strany ,ale diskutovat s vami je asi to iste ako diskutovat s Ficom.Aj ten sa tvari, ze ma rozum na vsetko. Takze zite si vo svojich predstavach, o tom, ze konzultanti stoja korunu na hodinu a ze prevadzka internetoveho radia dve. A ze radio, ktore ma nejake nemoderovane bloky, alebo sporadicke vstupy je automaticky nemoderovane. Fakt ste na smiech!
Takze howg!

Ikser (neregistrovaný, 78.98.88.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.88.xxx)
04.07.2008 18:47
0
0
.

true:
Ak naozaj tie radia davaju tak vela penazi na konzultacie, tak je to blba investicia a dokaz neschopnosti ich vedenia. A o tych milionoch do internetovych radii by som si tiez dovolil zapochybovat. Ved okrem hudby tam nic nie je.

billg:
Ake rozdielne potreby posluchacov v CR a SR mas na mysli? To som fakt nepochopil. Co sa tyka trhu, je pravda, ze v Cechach je ten trh vacsi, ale je tam aj podstatne viac radii. A este mi prosim napis, kde inde v Europe je taky nemozny trend v smerovani radii, ako na Slovensku.

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
04.07.2008 17:29
0
0
true

Ako, ja kde zavadzam? Prosim ta, precitaj si pozorne moje prispevky, ja tu totiz pisem principialne myslienky... Ja tu pisem o tom,ze tieto radia su principialne o nemoderovani, lebo nehnevaj sa, ale toto co ide trebars na Jemnych, sa naozaj neda nazvat moderovanim.. Ved to je neustale opakovanie tych istych prazdnych fraz.. A co sa tyka Funradia, tak v case od 10 do 16 je to nemoderovane, tak neviem, ako to mam nazvat? Mimochodom, to ze Funradio dosahuje historicky najvyssiu pocuvanost, aku doteraz malo je dane aj tym, ze maju zatial najvyssie pokrytie, ake kedy mali, spustili za posledny cas nove vysielace, takze je logicke, ze pocuvanost musi rast.. Takze nie je to len tym, ako tu niektori tak zaryto tocia o tom, ze je to dane tym, ze vypustili denne moderovanie... A ked uz nic, tak toto vsetko stale prispieva k tomu, ze sa kvalita vysielania stale znizuje... A toto nie je ziaden nazor, ale fakt...

true (neregistrovaný, 78.98.228.xxx)
true (neregistrovaný, 78.98.228.xxx)
04.07.2008 17:21
0
0
strojar

Co uz ste tam v Exprese ocividne nervozni z konkurencie, vsakze? Ako moze byt rozdiel takmer 500 000 polsuchacov, ked po poslednej vlne je to nieco okolo 370 000.
A tie invektivy o uzivanie heraku si niekam strc!Dosli argumenty, vsakze? Vyzera to, ze v Exprese vymyvaju mozog aj svojim zamestnancom.

strojar (neregistrovaný, 85.216.148.xxx)
strojar (neregistrovaný, 85.216.148.xxx)
04.07.2008 17:17
0
0
True....

Ty si ale fakt dosť mimo. Nemáš o tom ani kúska šajnu, ty si mimo, ako feťák po dávke heráku. Hemendex Expresu rastie stále, má viac ako dvojnásobnú počúvanosť ako ranná show Funradia. dokonca vo vekovej skupine 14-25 je má Expres až trojnásobnú počúvanosť. A rozdiel je takmer 500 000 poslucháčov. Ako fakt, ty si asi niekto z vedenia Funka, ale robíš tam len krátko, lebo vidno ešte zápal a žiadne vedomosti. Mimochodom, chalani z Hemendexu majú dovolenku ako každý rok. Takže tu trepeš ale riadne z cesty...A z vety, že Expres čelí tlaku od ostatných rádii ma doviedla k brušným kŕčom...Skús robiť niečo iné, napríklad predávať ponožky. Ale daj vedieť kde robíš, tam rozhodne nakupovať nebudem.

true (neregistrovaný, 78.98.228.xxx)
true (neregistrovaný, 78.98.228.xxx)
04.07.2008 15:42
0
0
Ikser,Palo

Vy ste ale komedianti, chalani! Keby ste vy vedeli, kolko stoji Funradio a Jemne pravidelne konzultacie a promotion, tak by ste tu take somariny netrieskali. Len webove radia, ktore spustilo Fun a takisto projekt Moje radio stal niekolko milionov, takze nejakych par moderatorov navyse rozpocty tychto stanic rozhodne nezruinuje.
Btw. Preco obaja zavadzate, ze Fun a Jemne su nemoderovane? Su tiez moderovane, akurat, ze tam tych vstupov nie je tolko ako na Exprese ci Vive.

Palo (neregistrovaný, 213.215.84.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.215.84.xxx)
04.07.2008 13:52
0
0
billg

O akej zvysenej pocuvanosti u nemoderovanych radiach hovoris?? Nestaci ti ten priepastny rozdiel Expresu a Funradia? Celkova pocuvanost tychto danych radii, ktore nie su moderovane je rovnaka, len sa prelievaju z radia na radio.. Praveze zvysovanie pocuvanosti a historicke najvyssiu pocuvanost ma prave Expres, ktory ma moderovanie... Ved si spocitaj celkovu pocuvanost moderovanych radii s nemoderovanymi a zistis, ze je to cca dve tretiny z celkoveho mnozstva... Takze toto beriem ako tvoj nazor a nie fakt.. A co sa tyka tych trhov Sk a Cz.. Vela veci je tu zial rozdielnych, moj nazor, ze v Cechach je toho viacej lepsieho ako tu v Sr..

billg (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
billg (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
04.07.2008 08:22
0
0
taaak, celkovo

porovnavat SK a CZ eter nema vyznam. potreby posluchacov su ine, radia su ine a sposoby, ako sa na SVK a v CZ robia radia, su tiez ine. a na SVK je konkurencia v eteri ovela ostrejsia prave preto, ze je tu mensi trh a neuspesni hraci nepreziju (teraz nehovorim o medialnych domoch).

polemika hovorene slovo/hudba podla mna nema opodstatnenie. Fun radio (a po nom aj dalsie radia) sa vzdalo moderovanych blokov pocas dna prave preto, aby im to prinieslo vyssiu pocuvanost, co sa prejavilo v ostatnom prieskume. rovnako je kratkozrake tvrdit, ze nemoderovane bloky boli v radiach zavedene kvoli cost cuttingu. ak by sme totiz predpokladali, ze cost cutting bol motivom "zbavenia" sa moderatorov, vyssia pocuvanost je potom asi side effect znizovania nakladov. kazdemu rozumne zmyslajucemu jedincovi musi byt jasne, ze je to na hlavu postavena teoria. vzdy je prvorade zvysit trzby/pocuvanost/podiel na trhu a potom prichadza na rad efektivnost a znizovanie nakladov.

alien (neregistrovaný, 78.99.28.xxx)
alien (neregistrovaný, 78.99.28.xxx)
04.07.2008 07:04
0
0
TRUE

Inak celkovo naozaj je to tak či už vo väčšich či menších radiach u nas lepšiu počuvanost ma radio čo ma väčšinu dna hovorene slovo ako to čo len takmer stale hra,ja si myslim že moderovanie patrí k radiam dozvediet sa niečo zaujímavemdat do placu nejaku tu sutaž,nejake to info a mily true ty ked chceš len hudbu myslim že ti stači k tomu MP3 prehrávač

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
03.07.2008 23:01
0
0
isker

Presne tak, pripajam sa k Tvojmu nazoru, resp. toto uz nie je nazor, ale fakt, ze pocuvanost je o skoro polovicu nizsia u Funradia, ako u Expresu.. A suhlasim s tym, ze kvalita vysielania je uplne tym padom mizerna.. A zaujimave, ze trebars v susednych Cechach sa radia neuberaju tymto smerom.. Chytam tu dost ceskych stanic a prave preto ich pocuvam, ze nezabudaju na moderovanie a dokonca i v noci, co u nas nie je ani cez den.. Zaujimave... Alebo oni su ini ludia, ako Slovaci?? Alebo to maju asi v hlavach inak, ako my...

Ikser (neregistrovaný, 78.98.88.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.88.xxx)
03.07.2008 19:29
0
0
true

Ja si myslim, ze radia stiahli moderatorov kvoli tomu, aby usetrilu na ich platoch. Urcite to nespravili kvoli posluchacom a urcite to nezvysilo kvalitu radii. A nepredpokladam, ze by sa radiam, ktore hraju "najviac hudby" mohla este nejak vyrazne zvysit pocuvanost. Napriklad Funradio uz takto vysiela vyse roka, takze ti posluchaci, ktorych to malo oslovit, uz o tom urcite vedia. Ostatni ludia o to zjavne neprejavili zaujem. Okrem toho, ak chce radio ist v pocuvanosti hore, musi byt aj trochu kreativne. Napriklad zobrat byvalych moderatorov ROCK FM a Funradia, povazujem za velmi dobry for. Samozrejme, uz by som asi nechcel tychto moderatorov pocuvat v beznom vysielani. Skor by to chcelo nejake nove zaujimave osobnosti. Ale take riesenie, ake ponukol Expres, sa mi paci.

Počúvanosť
pondelok, 15.7.2024
1.
21,12%   - 0,33%
2.
18,92%   + 4,00%
3.
10,55%   + 4,69%
4.
9,34%   - 1,54%
5.
7,56%   + 1,82%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over