menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme kto by mal ziskat frekvencie rti 94.2 kralova hola a 94.8 heringes

241 príspevkov
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
01.08.2010 11:27
0
0
90,8

VJ hra v okoli Ziliny velmi dobre... Vratenim 90,8-ky hore by sa zrusil mestsky Hit FM. Jedine potom prekoordinovat o 0,1 MHz, aby to slo a dat tam rovnaky program.

Rovnako dat JM na VJ 106,6 MHz a prekoordinovat ju na 106,7 - odblokovala by sa, nerusila by ani BA ani ZA. Tym by sa uvolnili dve fq na VJ.

@Peto7 - myslel si odstup v MHz :-)

Kazdopadne by sa zislo sadnut nad frekv. spektrum a poupratovat ten chaos... Isto by sa naslo i 10 silnych fq, ktore su dnes blokovane alebo nevyuzite. Rovnako odobrat tie duplicitne fq na VJ, v BJ/PO a pod.

Robert (neregistrovaný, 89.173.42.xxx)
Robert (neregistrovaný, 89.173.42.xxx)
01.08.2010 11:25
0
0
90,8 @ VJ

Devni v danej oblasti vobec nema dobre pokrytie. Znamy, co ma chalupu v Moravskom Lieskovom, pocuval Vltavu. Devin mu vobec nesiel. Pritom uvedena obec nie je nejaka osobitne "zasita".

Radio Forte z Velkej Javoriny sa dalo pocuvat aj v Rajeckych Tepliciach. V Ziline bol signal asi este lepsi, lebo Rajecke Teplice su dost nepriaznivo umiestnene pod Slnecnymi skalami, ktore dost tienia. Navyse v samotnom meste je dost zlozity teren a ten prijem, ktory tu uvadzam, siel na dost nizko polozenom mieste. Na zaklade tohto sudim, ze 90,8 vratena na Velku Javorinu by sa asi bila s Hit FM 90,8 v Ziline.

PALO (neregistrovaný, ip-91.191.95.135.o2inet.xxx)
PALO (neregistrovaný, ip-91.191.95.135.o2inet.xxx)
01.08.2010 11:12
0
0
@Peto7

ja by som po prípadnom vrátení to nechal pre SRo. Pretože okrem FUN a EXPRES, sú GE-84 frekvencie pre iných komerčných vysielateľov samovražedné ohľadom ich financovania. Takže aj keby ju niekto z nich dostal do 3 rokov by ju asi vrátili resp.by tá stanica krachla. Na tom si už vylámalo zuby mnoho komerčných vysielateľov.A nie všade ten diaľkový signál zo Sitna či Kamzíka ide dobre.

Peto7 (neregistrovaný, 213.151.208.xxx)
Peto7 (neregistrovaný, 213.151.208.xxx)
01.08.2010 10:31
0
0
@

Ak by 90.8 bola na Javorine tak mohla ist plnym vykonom-nie ako teraz z 0.25kW a SRO by tam ani sirene nemuselo byt-myslim napr.Devin ci Radio FM,tieto stanice maju dobre pokrytie z vysielaca Borsky Mikulas-Maria Magdalena s vykonom 1kW.Skor by som to dal komercnemu vysielatelovi.Devin ma dobre pokrytie v okoli NM,Starej Turej a dalsich oblasti zo Sitna-102.6Mhz a Radio FM z BA Kamzika 89.3,alebo TN 101.2Mhz.Ale toto pokrytie sa netyka len oblasti,co som uviedol.Jemne Melodie by mali vratit tuto fq.pretoze je to naozaj zbytocne plytvanie spektrom.Lenze k tomu urcite v dohladnej dobe nepride.
Niekto tu kedysi pisal,ze 90.8 sla az do ZA.Ak by to bolo tak-co nepochybujem,pretoze sa mi zda,ze za casov Forte Radia boli posluchaci,co volali do studia zo ZA-tak po pripadnom vrateni tejto fq.by tam mohlo ist Hit FM,cim by si skvalitnilo dost pokrytie.Ale zas na druhu stranu,maju fq.v TN,TT atd,tak by to bolo prehustene tymto radiom.Jedinym plusom by bolo,ze by sa dostalo tam,kde ho skutocne neni pocut.

* (neregistrovaný, 188.112.74.xxx)
* (neregistrovaný, 188.112.74.xxx)
01.08.2010 00:40
0
0
Trochu porozmýšľať a popresúvať...

Pokrytie z vysielača Veľká Javorina nie je určené pre lokalitu Žilina tak na Veľkú Javorinu môže ísť 90,8 MHz. Podobný blud urobili aj s vysielačom GE-84 105,7 MHz (H) Stará Ľubovňa - Kotník 10 kW (Expres), keď dali individuálku 105,8 MHz (C) Prešov - Šibená hora 2 kW (Twist/Viva) a vznikol odstup 0,1 MHz. Mestá Sabinov, Lipany a okolie... sú dokonale zarušené z Prešova na 105,8 MHz. Technici z rádií sa chytali za hlavu týmto počinom. Veď TÚ SR a RVR idú takýmito činmi sami proti sebe takto zarušiť GE-84.

Ale každý laik, čo sa tomu trochu rozumie, tak vie, že 90,8 MHz Trnava je nehorázne plytvanie frekvenčným spektrom, lebo ide o riadne, zbytočné prekrytie. 88,0 MHz Veľká Javorina a 106,6 MHz (Rádio Jemné Melódie) zasahujú v plnom Trnavu a okolie. Jednoznačne 90,8 MHz vrátiť späť na Veľkú Javorinu a využívať pre SRo alebo iný komerčný program.

107,1 MHz Levice (Fun) pôjde po odbloknutí späť na domovskú kótu Sitno 20 kW to isté 107,3 MHz Poprad (Hey!) na Kráľovu hoľu 30 kW.

Ohľadne Banskej Bystrice. Pre 99,5 MHz robí TÚ SR koordináciu pre zvýšenie výkonu na 1 kW. Potom bude stačiť vymeniť SRo 3 - Rádio Devín z frekvencie 102,0 MHz na 99,5 MHz a nič sa nebude rušiť, lebo SRo 3 - Rádio Devín Zvolen je na 99,8 MHz. A 102,0 MHz Banská Bystrica bude voľná...

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
31.07.2010 20:51
0
0
Pre Peta7

No, to 99,7 MHz a 100,0 MHz je len na určitom území, keď je jedno silé a druhé slabé. Ale vidíš, ako ľudia s tou BB a Przehybou robia vedu.

Peto7 (neregistrovaný, 213.151.208.xxx)
Peto7 (neregistrovaný, 213.151.208.xxx)
31.07.2010 19:37
0
0
@quido

Alebo nech Poliaci znizia vykon na Przehybe,aby to nemalo taky dosah.Ono je to tazko riesit taketo situacie.Ale ten odstup 99.7 a 100Mhz musia rusit len shity radia-jedine mozno ak su obe fq.silne,ale i tak.Urcite to nerusi v celom uzemi dosahu-iba ak tak v niektorych miestach.Stale si myslim,ze ak sa znizi vykon takychto frekvencii,alebo zmeni polarizacia-pokial by to bolo mozne,tak by bez problemov mohli vysielat,event.obmedzenie na druhe uzemie.V nemecku su silne fq.aj s odstupom 0.2Khz a nerusi sa to,pritom vysielace su vzdialene i sto km a tu robia drahoty uz pri odstupe 0.3Khz.

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
31.07.2010 18:37
0
0
Pre Peta7

Neviem prečo sa tým Poliaci zaoberajú. Keby tam bol odstup 0,3 MHz medzi Kotníkom a Przehybou, tak to by bolo zlé ale Stebnícka Magura to rušiť nebude. Na Przehybu má ísť aj frekvencia 101,2 MHz a to by mohol byť problém so 100,9 MHz Kráľova hoľa. Poobede som rozmýšlal, že poznám ešte 101,3 MHz TV a 101,6 MHz AO - Užhorod. Navyše z jedného vysielača vidieť druhý a ide to normálne. Zato mám skúsenosti, že na niektorých miestach, dokonca na autorádiu sa ruší 100,0 MHz, Aktív a 99,7 MHz, Devín.

Peto7 (neregistrovaný, 213.151.208.xxx)
Peto7 (neregistrovaný, 213.151.208.xxx)
31.07.2010 15:28
0
0
@

Co tak dat tam nizsi vykon-nevyriesilo by sa to takto,alebo obmedzit signal na PL?Takto by sa vyriesil i problem s VJ-106.6Mhz koliznou z BA.

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
31.07.2010 14:20
0
0
Pre Peta7

Ak rozumieš po Poľsky posielam Ti toto: 106,8 MHZ na Prehybie Tą czesotliwość mozecie blokowac i nie zgodzic się an uruchomienie z Prechyby i Wysokiego. Radio Eska chce ja przenieśc z Bochni a bedziie kolidowała z Radiem Europa 2 z Bardejowa 107,1 MHZ. Blokada jest jak najbardziej uzasadniona. Prehyba rozseiewa sygnał daleko.

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
31.07.2010 14:16
0
0
Pre Peta7

Ja som Ti uvádzal len príklady, viem, že si tvrdil, že to je blbosť a súhlasím s Tebou. Skôr by sa mali báť pri stustení 94,7 MHz, 94,5 MHz, Krížava alebo 95,6 MHz mali dať aspoň 95,7 MHz pre kolíziu 95,5 MHz, Kékes.

Peto7 (neregistrovaný, 213.151.208.xxx)
Peto7 (neregistrovaný, 213.151.208.xxx)
31.07.2010 12:54
0
0
@quido

Vsak prave preto nevidim dovod,aby Laskomer siel.Chcelo by to odpoved od kompetetnych,ale urcite nie co sedia v Rade.Mozno tiez dat priklad,ze tak ako je pocut Hey! zo Zobora na 88.8Mhz a 89.1Mhz z Javornika Fun,v oblastiach kde pocut oboje,nie je ziadna kolizia tychto kmitoctov.Mozno Laskomer odblokuju a ked teda tak tvrdia,ze tam kolizia je,tak tam bude vysielat nieco ako Rock na 94.7 BB a TO.Tazko povedat.

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
31.07.2010 12:19
0
0
Pre Peta7

Ak funguje toto: MT, 106,9 MHz a 107,2 MHz, KE, 102,9 MHz a 103,2 MHz a tieto frekvencie sú v jednom meste, nie v mestách od seba vzdialených 20 km vzdušne. Potom musí fungovať aj ZV, 99,8 MHz a BB, 99,5 MHz.

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
31.07.2010 12:11
0
0
Pre Peta7

Mohli by dať rôzne polarizácie, možno by sa to vyriešilo tým.

Peto7 (neregistrovaný, 213.151.208.xxx)
Peto7 (neregistrovaný, 213.151.208.xxx)
30.07.2010 23:41
0
0
Quido

Je to na stranke http://www.vysielace.tym.sk ,ale mozno aj na inych.Mne je to tiez divne,ze to moze byt kolizna fq.0.3 je dost dobry odstup.Jedine mozno nejake chrastitka to nemusia naladit,ale teraz je vacsina digital,tak mi to pripada hlupost.

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
30.07.2010 21:48
0
0
BB

Take prditko 200W z mesta po Zvolen ani nedohra, tak ake rusenie? Navyse 0,3 MHz... Smiesne... Zbytocne umrtvena frekvencia...

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
30.07.2010 20:51
0
0
Pre Pe3ka

Je blokovaná pre ZV 99,8 MHz je to aj na internete, len neviem, kde je to presne. Ak to náijdeš, tak si to pozri. Vraj odborníci tvrdia, že je kolízna.

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
30.07.2010 19:27
0
0
BB

Blokovana? Odkedy? Ved bola dlhe roky v ponuke... Neni dovod blokovat ju...

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
30.07.2010 19:23
0
0
Pre *

Si jediný, čo tu niečomu rozumieš.

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
30.07.2010 19:23
0
0
Pre Jara

Zo 107,4 MHz budú najväčšie problémy, keď ju ešte pustia 120,00 kW H. Asi nevieš, aký má Suchá Góra dosah.

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
30.07.2010 19:21
0
0
Pre Pe3ka

0,3 MHz, tak potom prečo je blokovaná 99,5 MHz, BB?

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
30.07.2010 19:20
0
0
Pre ------

Len tvoje majú hlavu aj pätu. Rozhlas na Magurici neprevádzkuje žiadny Towercom.

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
30.07.2010 10:23
0
0
odkial ta istota?

Odkial beriete tu istotu, ze 90,8 sa moze vratit na Javorinu a 107,3 na KH?! Ak dostal Hit FM v ZA rovnaku frekvenciu, zrejme sa nepocita s navratom tej frekvencie na VJ, ktora celkom dobre pokryva aj Zilinu. Co by s tym robili?

Rovnako prideluju blizke fq v dosahu KH a podobne dopadne Sitno a Fun zrejme...

* (neregistrovaný, 188.112.115.xxx)
* (neregistrovaný, 188.112.115.xxx)
30.07.2010 00:38
0
0
pre & ~116

A ešte si zabudol, keď spustia 107,3 MHz Kráľova hoľa aj na frekvenciu 107,1 MHz Bardejov - Magura, ale nemalo by sa to rušiť.

Frekvencia 107,3 MHz po odblokovaní pôjde na Kráľovu hoľu. Detto aj 90,8 MHz môže ísť kedykoľvek späť na Veľkú Javorinu, lebo 90,8 MHz nie je blokovaná.

Čo sa týka signálu z Dubníka od Kapušian pri Prešove až po obec Soľ pri Vranove je pri jazde autom celý Dubník nepočúvateľný. Všetko je to v tieni.

------ (neregistrovaný, 85.237.226.xxx)
------ (neregistrovaný, 85.237.226.xxx)
29.07.2010 20:26
0
0
:::

Súhlasím s tebou ,rádio Východ by si to zaslúžilo po prípade Flash ale nie zase nejaká celoploška a už vôbec nie Jemne,

Počúvanosť
pondelok, 15.7.2024
1.
21,12%   - 0,33%
2.
18,92%   + 4,00%
3.
10,55%   + 4,69%
4.
9,34%   - 1,54%
5.
7,56%   + 1,82%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over