Diskusia k téme Fun Rádio
Takze, po polnoci by sme mali, este keby niekto mal od 19tej do polnoci nahrate.
Diky, ale skoda, ze nemas cely mix, od 19tej.
Na rádiu Expres a SRo1 idú správy aj v noci, aspoň jednou vetou. Expres do konca každú hodinu a stačí to stručne. Fun rádio správy večer nedáva. Je to veľká výhoda pre ľudí čo robia nočné smeny a vedia ako sa hrá NHL v práci napr. Podľa mňa preto Fun rádio je len trhová "trojka"
http://www.omediach.com/radio/item/5720-fun-radio-…
som za to rád, deň neponúka v podstate nič tak nech je aspoň o hodinu kratší.
Aj sem otvorenie noveho roka a porovnanie pre tych, ktori "nezabludia" do diskusie "Silvestrovsky suboj JaSomJa Vs. JasomJa"
Nahraval to niekto ? Mne vypadlo nahravanie, chyba mi tam cca 40 minut.
Áno, výber interpretov a skladieb mali výborný, ale dosť často ich opakovali. Od rána som počul Neckáře snáď 6x, ten vojenský pochod (tuším sa to volá Stop the calvary) detto, no a ten evergreen od Elvisa hrali dokonca každé 2 hodiny. Ako chápem, že vianočných pesničiek je pomenej, ale v minulosti býval ich výber o niečo pestrejší :-)
najlepsi playlist a vysielanie ma tohto roku Radio Slovensko
Včerajšok bol jediným dňom v roku, kedy som si dobrovoľne naladil Fun a Expres a vydržal som ho počúvať. Veď tie isté odrhovačky hrajú celý rok a myslím, že aspoň vo vianočnom období je čas na vianočnú hudbu v playlistoch. A to nemyslím len 1 pesničku do hodiny.
aj napriek tomu, že nie som "FUNkáč", tak včera u mňa FUN-ko zabodovalo... celý deň som počúval, super výber :)
Tak tak....tento vianocny playlist sa mi celkom pozdava
Od rana idu na Funku len vianocne skladby. Zaujimava je ale zostava interpretov- jedinecna prilezitost vypocut si z Funka Elvisa, Sinatru a podobne oldies zalezitosti :)
Všimli ste si, že tento víkend a hrajú oveľa menej vianočných pesničiek ako pred týždeňom?Čo ja len vítam.Pozeral som playlist a od 7 do 17h. 4 skladby.A inak keď preberie vysielanie Didiana po tej trubke je to ako keď človek presadne z trabadanta do bavoráka :-)
Chalani, klud ... obaja sem chodite roky a patrite medzi stalice :D tak neblbnite. Nemam vacsinou problem s nazorom ani jedneho z Vas! Tak mate na nejaku vec iny nazor ...a?! Inak, cestou do MT som si cez vikend po case naladil FUN, uz hraju dost vianocne, kazda 4-5 pesnicka je xmas.
ja som za tie roky na tvoje prispevky a nazory zvykol :) ale beriem to s rezervou kedze ta povazujem za retardovaneho :)
Mal by si fakt prestat s tymi drogami :) nerobia ti dobre na mozog :) tvoje vylevy na tejto stranke to konieckoncov pravidelne dokazuju :)
netrep biskvitko :) jedine co je pravda ze rozhlas je biznis tak ako aj telka a je prevadzky-nakladovo vyhodnejsie pre vysielatela riadit sa prieskumom vysielat len reklamu od zadavatelov a fakturovat 5 ludi ktori okrem pocitaca odbavia cele vysielanie. ale rozhodne prave preto ze je mobilna doba a kazdy petko ci jozko si vie naladit radio cez internet tak si naladi ci uz hudobne ladenu stanicu z usa alebo diskusne okienko o meskani trajektov z radia Suva/Fidzi. su totiz aj ludia ktori preferuju program tak mi vysvetli kde v tvojom priklade figuruje na hudobnych sluzbach typu deezer program? program nenahradis nicim a ani mladi ho nenahradia citanim informacii zo stranok.. si predstav ze by v telke nevysielali autosalon smotanku publicisticke alebo zabavno-sutazne relacie... to pisem cisto ako priklad.
Preco Fun klesa-odpved je jednoducha: jednak dostali v roku 2009 priameho formatoveho konkurenta E2- (ano sice E2 znie amatersky, ale adolescentnu skupinu posluchacov Funku ocividne prebrala) a navyse dostavame sa ku spominanym smartphonom a aplikaciam: vacsina mladych presla prave na sluzby typu Spotify, Deezer, LastFM a pod. Preto radia, ktore cielia ma mladych v oficialnom prieskume pocuvanosti klesaju. Mimochodom zrovna Fun vedie v pocuvanosti cez internet i mobilne aplikacie, co jednoznacne ukazuje, kam sa jeho najvacsia posluchacska zakladna presuva. Rovnako som na tom aj ja. Klasicke FM radio si pustim iba pri ranajkach a cestou autom do prace, lebo na 10 minut sa mi naozaj neoplati synchronizovat moj smartphone s audiosystemom v aute ci v dome. Inak uz fungujem vyhradne na aplikaciach.
K Radiu Hey a jeho rebrandingu-staci sledovat dianie: Ked radio prevzal Weiss, dal si sice urobit studiu u BCI, ale aplikovanie vysledkov si uz robili viac menej na kolene este v spolupraci s akousi no name slovinskou agenturou. Takze povodna Antena je polovicny produkt konzultacnej agentury. BCI nato nasledne podpisala zmluvu s Funkom. Sucasny relaunch Anteny na rockovy format ma uz na svedomi novy majitel a nova konzultacna spolocnost, ktora stoji aj za Jemnymi. Takze nechaj tomu cas. A preco klesa X? To s BCI ukoncilo niekedy v roku 2012 spolupracu. Ci si to teraz robia nejak inhouse alebo tiez presli k nejakej noname agenture uz neviem...
Ked su take fantasticke, preco Fun klesa, preco je z Hey uz treti paskvil, preco Expres pri poklese ostatnych nerastie...?! Mal som na mysli najma to Hey a jeho vyvoj, na zaklade rad tiez strasne vyznamnychh poradenskych agentur... Nesledujem podrobne vsetky suchy v eteri, majetkove vztahy, relacie, hudbu a pod., som v tomto celkom normalny posluchac :-))) - nepaci - prepnem... Je mi fuk, ci na Ex, RS, Fun, One, JM ci Frontinus. A ohladom relacii - nezije kazdy len s mobilom v ruke a pri neobmedzenom nete, je mnozstvo ludí, ktori (cuduj sa svete) net doma nepouzivaju. Druha skupina je pasivna cast, ktora si to rada vypocuje (v praci, na dvore, v aute...), no nema potrebu tieto info cielene hladat...
A este 1 dolezita vec: v dnesnej dobe, ked ma smartphone alebo aspon pocitac s pripojenim k internetu kazdy Jano z Hornej-Dolnej su uz specializovane relacie o autach ci filmoch v radiu pre posluchaca skor obtazujuce. Samozrejme ine je povedat o tom nejaku 1-2minutovu spravu a ine je rozoberat nejaky test auta ci recenziu filmu v radiu pol hodinu.
Len tolko: si v tomto uplne mimo. Prieskumy a spoluprace s konzultacnymi agenturami sa dotycnym radiam sakramentsky vyplatili. Ked si len vezmes na ake cisla dosiahol X a kolko trhol na reklame v tom case, ked sa na reklame v radiu dalo slusne zarobit. Fun detto. Hoci teraz v pocuvanosti stagnuje, stale ju ma ovela vyssiu ( + samozrejme aj vyssi share), nez ked sa riadilo intuiciou. A to nehovorim o tom, ze v roku 2008 bola pocuvanost cez 16% a v share predstihli aj Radio Slovensko.
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň