menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Fun Rádio

6718 príspevkov
juraj (neregistrovaný, 91.127.22.xxx)
juraj (neregistrovaný, 91.127.22.xxx)
30.07.2013 17:42
0
0
@LuboTS

Ráno už sú späť A + S

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
30.07.2013 16:05
0
0
:-)

Tak tak, Junior je teraz na dovolenke, neviem síce kde, ale nech si to tam poriadne užije. (-:

LuboTS (neregistrovaný, 82.145.216.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.216.xxx)
30.07.2013 15:17
0
0
...

Marcel vysiela ráno aj poobede? :-) Šikovný chlapec :-)

biscuit (neregistrovaný, 37.9.193.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 37.9.193.xxx)
23.07.2013 17:29
0
0
@Roman

Este, ze nie si programovy riaditel. To, co tu navrhujes by bola sabotaz...

Roman (neregistrovaný, 195.91.111.xxx)
Roman (neregistrovaný, 195.91.111.xxx)
23.07.2013 15:52
0
0
@Kava

Pre boha len kavu nie.Je to najnudnejšia osoba,ktorá je vo Funku.Keď zaskakovala víkendy za Didu,tak som vždy prela´doval.Monotónny hlas,žiaden humor,skrátka nudný prejav.Mne Zuzana sedí a po Juniorovi a Marcelovi je pre mňa tretia najlepšia vo funku.Kto je naozaj slabý je Sajfa,Kava a eva.Dobrá je aj Cuco,tej by som dal aj popoludnie so Zuzanou,Juniora a marcela do rána a Adelu a sajfu do víkendu...

Majooo (neregistrovaný, 89.173.104.xxx)
Majooo (neregistrovaný, 89.173.104.xxx)
22.07.2013 22:56
0
0
moderatorky

@ bisciut - tesi ma, ze zdielas môj nazor na Zuzanu a nieje to scestne... :) Myslim, ze je nas viac "starych odchovancov," ktori maju co porovnavat. Aby bola Zuzana FUN speakerkou, musela by sa velmi zmenit v prejave a prestat s tym zdôraznovanim slov na konci vety, afektovanim a podlizovanim, tak ako pises. Ja si osobne nemyslim, ze sa jej to tak skoro podari. Ved vies, ako dopadla Wisterova - ked robila Fun Day/Let's Fun som preladoval a TOP Fun som jednoducho nepocuval. Po pol roku vo Fun radiu sla pa paa... Dnes je to uz trocha inak, Vicianova moze prezit, kedze sa radio posuva inym smerom, k inemu formatu, vidis, ze tuna v diskusiach su ludia, ktorym sa paci to afektovanie. Mozno aj takych teraz potrebuju, casom uvidime. Evine nedostatky v hudbe a angline beriem s nadhladom, kedze sa domnievam, ze s nou bolo ratane na inu poziciu, aku teraz ma. Sla tam na "poslednu chvilu" ked Didiana urobila skrt cez rozpocet :) v Hey nemala kde "speakovat" obdobne aj na Doprave ked prisla do Funka. A Kavu by som aj ja rad pocul v eteri, ona je proste hlasom, ktory je FUN.

@IvanBA - vidis, mne zasa nevadi, ked Eva neuvedie pesnicku, mozno aj kvôli tomu, aby sa vyvarovala tym nedostatkom, ktore spominal biscuit. Na tieto vstupy "hrali sme si toto, vonku svieti slnko a ideme si hrat hento.." su specialisti v inych radiach, takze zbytocne by v kazdom jednom vstupe oznamovala co sa ide hrat. To uz by vyznelo ako keby nebolo o com hovorit. Ten vstup by bol bezvyznamny a prave preto je lepsie nemoderovane vysielanie ako dristy :) Presne ako pises, Funko vzdy malo a potrebuje "drsne" moderatorky, so sexi pritazlivym hlasom a prejavom a nie afektovane... Zober si, ze kazdy, kto tam prisiel, sa musel naucit byt FUN. Nie jeden vysiel z regionalky a naucil sa od prvej chvile byt FUN. Ale zasa aby som neutocil len na Zuzanu, tak obdobne katastrofalne je na tom aj ranny dopravak Andrej, ktory este stale kokce a nevie suvisle jeden vstup povedat bez chyby.

@Marek - ano, Didiana je uz Antena.

Marek (neregistrovaný, 178.40.14.xxx)
Marek (neregistrovaný, 178.40.14.xxx)
22.07.2013 18:16
0
0
Didiana

Zeby bola Didiana v Antena hitradio ?

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=6120253121…

biscuit (neregistrovaný, 37.9.193.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 37.9.193.xxx)
21.07.2013 22:55
0
0
dodatok

Este musim dodat, ze ja osobne som vzdy preferoval do prime timu Kavu, je to moja najoblubenejsia moderatorka. Ale ona sama je udajne spokojna s tym, ze robi skor na produkcii nez "on air". No a vyhrady k Eve a jej hudobnej neznalosti som chcel napisat uz davnejsie, takze dakujem Ivanovi, ze ma konecne trochu namotivoval napisat aj dlhsi prispevok :)

biscuit (neregistrovaný, 37.9.193.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 37.9.193.xxx)
21.07.2013 22:47
0
0
Eva vs.Zuzana

No pekna debata sa nam tu rozbehla :) Najskor sa ale musim priznat, ze uz tolko zakulisnych informacii nemam, BCI si do toho uz moc kecat nenecha :( V nazore na Evu sa asi zhodnem ako s Majoom, tak aj s Ivanom. Eva posobi naozaj od zaciatkuj profesionalne a ma na rozdiel od Zuzany mikrofonicky hlas. To, ze je chladna profesionalka bez emocii beriem ako plus, tiez sa radim k tym odchovancim "stareho Funka" takze afektovani moderatori s podlizujucim hlasom u mna nemaju sancu. Co vsak Eve podobne ako Ivan nedokazem odpustit je jej otrasna anglictina a nulovy rozhlad v hudbe. Po 4 mesiacoch by sa snad uz konecne mohla naucit, ze skladba od Lumineers sa nevola Hey Ho, ze Passenger nie su skupina, ale je to pseudonym pesnickara Mika Rosenberga a dalsie nedostatky. No a k Zuzane-u nej mam hned 2 problemy-jednak jej hlas a la Wisterova a takisto aj preafektovanost a slizkost. S takymto hlasom sa hodi do X, JM, Vivy ci Anteny, ale urcite nie do Funka (ani do Fmka ci E2). Takze moj zaver je taky, ze Eva svoje nedostatky moze v pohode odstranit, staci len zobrat par lekcii anglictiny a zacat sa zaujimat o hudbu, ktoru pusta (nemusi sa jej pacit, to po nej ani nikto nechce). Ale Zuzana je uz od zaciatku fail a jej hlasom i prejavom sa do Funka proste nehodi. Ale je to len cisto moj subjektivny nazor....

mischo (neregistrovaný, 82.6.167.xxx)
mischo (neregistrovaný, 82.6.167.xxx)
21.07.2013 13:41
0
0
koky1170

bellini & mendonca do rio - magalenha

koky1170 (neregistrovaný, 91.127.170.xxx)
koky1170 (neregistrovaný, 91.127.170.xxx)
21.07.2013 13:12
0
0
zabudol som pesničku

Dobrý zabudol som názov jednej pesničky a viem že sa tam iba spieva ee eeee macarena soso mohli by ste my dať názov pesničky Ďakujem.

IvanBA (neregistrovaný, 77.247.226.xxx)
IvanBA (neregistrovaný, 77.247.226.xxx)
21.07.2013 10:30
0
0
@Majooo

Sme sa trosku nepochopili. Nevadi mi, ze to Eva hovori v 1.osobe JC, dokonca si myslim, ze to tak ma byt, vadi mi, ze castokrat nepovie, co bude hrat - a ked, tak uplne sucho, stylom "ked to musi byt, tak vam to poviem". Na mna to posobi, akoby o hudbe, co hra, nemala ani paru. Netvrdim, ze nie je profesionalka, urcite je, ale ak si mam vybrat medzi chladnou profesionalkou a profesionalkou s malymi chybickami (ktore su odstranitelne), ale clovecinou a charizmou, volim druhy variant. Jasne, ze ti nemusi Zuzana sediet hlasovo a prejavom, ako ktosi nizsie pisal, sto ludi, sto chuti. Ale sam vidis, ze su aj ludia, ktorym sa paci - urcite je to tak u kazdeho speakera. Funko malo vzdy moderatorky, ktore zneli drsne, trosku az "chlapsky", ziadne blondinkovske reci, to sa mi vzdy pacilo. Zuzana musi zo seba dostat Viva styl a mozno z toho, ze je lahko odlisitelna od ostatnych bab, postupne urobi svoju vyhodu (dival som sa na web radia a nahodou by som ju dal dole:-) Sam som zvedavy, ake veci sa tam budu teraz diat. Aj mne vadi, ze sa cez den a vikendy vacsinou len reprizuje, ale to my mozeme polemizovat, ci je to dobre alebo nie, ked to tak chcu, tak to tak robit budu;-)

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
21.07.2013 07:54
0
0
Teraz na FUN-ku

Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee)

Výborná pesnička, ktorú som už dlhšie nepočul..FUN-ko inak nepočúvam pravidelne.

Majooo (neregistrovaný, 89.173.104.xxx)
Majooo (neregistrovaný, 89.173.104.xxx)
21.07.2013 01:30
0
0
@IvanBA

Ano,musi zapracovat na sebe a musi zabudnut na to, ze kedysi tarala o vive a inych dalsich dvoch radiach.Vedenie je isto s tym stotoznene, len chybou je, ze aj ked je kvazi ostrielana,skusena speakerka nebola vyskolena v tom pravom slovazmysle na FUN. Jasne ze ma kazdy nedostatky, no pri sucasnej zostave ich ma ona najviac, jedina je, ktora najviac zdôraznuje slova a ine veci... Jej zafarbenie hlasu a ton mne jednoducho vo Fun radiu nesedi.Samozrejme, ze sa zmenili spôsoby zahlasovania sa on air u vsetkych moderatorov.Toto je uplne nieco ine, ale nic nove...Neporovnavam ju len s Evou, to som uviedol ako prvy priklad "novacika" vo Fun radiu.
Eva mi pride fajn,mne az ta nevadi, ked oznami v 1.osobe co zahra. Ved je sama v studiu, komunikuje s posluchacom sama za seba a ona klika myskou :) Nemam vôbec z nej pocit, ze to robi nasilu, skôr, ten, ze to robi profesionalne, az teraz moze ukazat to, co v Hey-ku zo seba nedala.Vies, v tom dennom vysielani tych point moc nieje, plachty su stale rovnake.Ono teraz sa to zda niekomu v pohode, ale ako ty pises, uvidime, co bude o rok a neskôr. A ci sa denne a weekendov vysielanie vyprofiluje na riadny blok...:)

IvanBA (neregistrovaný, 77.247.226.xxx)
IvanBA (neregistrovaný, 77.247.226.xxx)
21.07.2013 00:12
0
0
@Majoooo

Schvalne som si dnes opat Funko naladil, lebo tu Zuzanu som si chcel overit na vlastny posluch, kedze som ju este nepocul. A musim povedat, ze nesuhlasim. Ano, este na sebe musi zapracovat, ale predpokladam, ze keby s tym nebolo stotoznene vedenie radia, do eteru by ju nepustili. Na druhej strane, porovnavat ju s Evou mi pride scestne. Napriklad hudbu pozicionuje ovela lepsie, pri Eve mi vadi "zahram vam aj tuto pesnicku, aj takyto song (a ani nepovie nazov..) - a hlavne mam pocit, ze vysiela stroj a ze ju to vobec nebavi. Ziadne pointy, len suche vety bez emocii. Profesionalne, ale chladne. A tak ako v reklame, aj v mediach plati, ze emocie predavaju. Eva akoby trpela tym, co musi vysielat a hrat. Ale co sa hlasu tyka, sedi mi maximalne. To uznavam. A co sa tych emocii tyka, suhlasim s mortH - podla mna je Zuzana zivsia. Je fakt, ze Eva je prejavom "stare Funko", ale mozno je toto prave ten smer, kam to BCI chce tahat, ktovie? Ked uz sme pri speakerskych nedostatkoch - ukaz mi jedineho moderatora, ktory ich nema. Kazdy ma svoje silnejsie a slabsie stranky. A myslim si, ze BCI s moderatormi pracuje, takze som zvedavy, co bude o pol roka, o rok. Aby sme este neboli prekvapeni, keby Evu nahradili Zuzanou v dennom vysielani;-) Aj z Juniora a Marcela som mal tesne po "zmene" pocit, ze nie su taki uvolneni a taki fun ako zvyknu byt. Akoby im ktosi nastavil pravidla, ktore ich obmedzuju. Je to moj subjektivny pocit, ale je. Ale uz su (nastastie) v starych kolajach. Celkom by ma zaujimal nazor biscuita, lebo on je odbornik na Funko a ma aj nejake zakulisne info, sudiac podla prispevkov v minulosti. Biscuit?

Majooo (neregistrovaný, 89.173.104.xxx)
Majooo (neregistrovaný, 89.173.104.xxx)
20.07.2013 23:18
0
0
@Derek

Prinosom pre posluchaca Fun radia je sirit FUN.Tomu uz odzvonilo nadobro, zial.Tym starym posluchacom som myslel takeho posluchaca, ktory "zil" s Fun Radiom od jeho vzniku, resp. neskôr, ked uz mal tú sancu sa k nemu dostat a ma ho aj zmapovane a v zivej pamäti, tie rubriky a hlavne to FUN vo vysielani po cely den.A nie posluchaca vyssej cielovky.Pisal som uplne nieco ine, takze nie moje reci su vedla a taram scestne ale ty :)
Vicianova ma niekolko speakerskych nedostatkov, napoak pre mna nema ziadnu z tych vlastnosti, ktore uvadzas v prispevku. Vies, ja mam vsetkych modeartorov z Fun radia "napocuvanych" a nie jeden vstup zaznamenany, takze môzem porovavat a robit zavery, kto je lepsi a je v eteri Fun radia FUN.. Tie jej nedostatky tu ale nejdem rozoberat - bolo by to scestne diskutovat s niekym, kto nepochopi, co tym myslim...Nuz a tej blbej hudby je praveze teraz viac, ako bolo v minulosti.Tak, ale ked sa niekomu paci recyklacia, prosim.

iGOR (neregistrovaný, 178.40.79.xxx)
iGOR (neregistrovaný, 178.40.79.xxx)
20.07.2013 13:24
0
0
Didiana
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.209.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.209.xxx)
19.07.2013 11:30
0
0
@biscuit

Tie čísla čo si dal je tak zhruba za hodinu? Ono sa mi nezdá že do hodiny sú vo Funku iba dve skladby gold, ťažké je však povedať kde je hranica medzi R a G, vychádza mi že ani Mediabase ktorá sleduje hranosť v USA nemá jednoznačné pravidlo kedy je skladba gold. Je to niekde za hranicou 70 týždňov, ale tam asi ide aj o hranosť skladby, keď je hraná dlhodobo vo vysokých rotáciách, skladba do gold prechádza asi neskôr. Alebo možno sú na to iné kritériá. Pri prechode skladby z current do recurrent je jednoznačné pravidlo 20 týždňov

p.t. (neregistrovaný, 87.197.120.xxx)
p.t. (neregistrovaný, 87.197.120.xxx)
19.07.2013 08:26
0
0
Derek

Som toho istého názoru. Rána s JaM sú super keď vysiela AaS tak ladím Fun až po 10tej. Aj ostatný moderátori sú v pohode vrátane Zuzany. Tento mesiac počúvam Fun najviac zo všetkých rádií. Akurát trošku mi chýba Malá ranná show keby začínali o 5tej úplne skvelý program.

Derek (neregistrovaný, 85.135.136.xxx)
Derek (neregistrovaný, 85.135.136.xxx)
19.07.2013 07:24
0
0
@majooo

A čo je prínos pre poslucháča?To čo robia na Exprese?Silený humor bez vtipu,trápny moderátori?Jedine rádio Slovensko môže dať užitočné info počas dňa.Funko je teraz optimálne.A Zuzka tam sadla úplne, takže tvoje scestné reči o tom ako do Funka sú vedľa.Vôbec nemá vyjadrovanie ako pre starého poslucháča.Má cool hlas,je svieža,vtipná,pohotová.Toto Fun radio je konečne super.Blbá hudba celý deň sa málokomu páčila.Samohrajka už nikoho nebaví, veď máme MP3 a atď.Ja by som snáď len vymenil Juniora a Marcela do rána a Adelu a Sajfu do popoludnia.Prípadne po mesiacoch striedať...Junior a Marcel nemajú v slovenskom étery konkurenciu.Hlavne popoludnie na E2 je veľmi slabé.O Exprese nehovoriac.Samoľúby Kurilák je takmer nepočúvateľný.

biscuit (neregistrovaný, 37.9.193.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 37.9.193.xxx)
18.07.2013 21:59
0
0
@majooo

Mne to vychadza ako ciste HotAC. Ked si odmyslim rannu show, kde sa hra prekvapivo trochu odlisne (chybaju flashbacky do rokov 90-tych a obcas tam pustia aj skladby mimo playlist-minule napr. Kings of Leon- Use somebody) a GetFun, tak mi to v prudovom vysielani vychadza priblizne takto: 6-C, 8-R 2-G. Podla mna typicky HotAC format. Inak na dramaturgiu Alica sama bude v pohode stacit, BCI je zname tym, ze poskytuje v oblasti hud. dramaturgie silny support. Hoci radio sa navonok tvari, ze o vsetkom rozhoduje hud.dramaturg...

Majooo (neregistrovaný, 89.173.104.xxx)
Majooo (neregistrovaný, 89.173.104.xxx)
17.07.2013 23:06
0
0
:

@Roman - ano,kolko ludi,tolko chuti.To, co sa urobilo vo funradiu za ery Amikov, nebol omyl nikdy...Ked moderovane denne a celodenne weekendove vysielanie, tak take, ktore ma prinos pre posluchaca a nie dookola sa opakujuce dristy a reprizy a teasing na dopravne informacie :)...
@danco - Eva je podstatne viac FUN ako Zuzana a ma viac co ponuknut "staremu" posluchacovi Fun radia, pretoze bola na to dostatocne dlho skolena.Zuzana doteraz vsade tarala iba dristy.Do eteru Fun radia sa nehodi za takych okolnosti, akych aktualne moderuje. A inak vôbec nieje "na zaskok..."
@iGOR - nie vsetky videa su "cerstve," nieco je aj starsieho data, len sa to az teraz pouzilo...:)
@LuboTS - nad tymto, ohladom formatu, si lamem hlavu aj ja,hlavne kategoria R je zaujimava, kde mi stale vychadza akasi "stredna cesta" HOT AC vs.CHR. Osobne sa domnievam, ze cisty a jasny CHR to nebude... Inak by ma zaujimalo, kto dalsi je v hud.dramaturgii po odchode Daniely Grecnerovej alebo si to Alica zasa robi uplne sama (?).

MAJAK (neregistrovaný, 109.230.7.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 109.230.7.xxx)
17.07.2013 23:00
0
0


to video mi pripomenulo stare casy ked adela nacpavala do ust gastarny :D :D :D

iGOR (neregistrovaný, 85.237.227.xxx)
iGOR (neregistrovaný, 85.237.227.xxx)
17.07.2013 16:58
0
0
Didiana

Ze by bola Didiana spat vo fun radiu ???
http://www.youtube.com/watch?v=E4gJ0Ww61nQ

LuboTS (neregistrovaný, 82.145.208.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.208.xxx)
15.07.2013 20:17
0
0
...

V týchto dňoch sa snažím analyzovať hudobnú dramaturgiu s porovnaním v jednotlivých formátoch v USA čo sa týka rozdelenia skladieb do kategórií C,R,G, teda Current, Recurrent, Gold, zatiaľ sa mi nedarí prísť na pravidlo kde je hranica medzi R a G, keď sa mi na to podarí prísť, skúsim to podľa toho zhodnotiť, ku ktorému formátu má Funko najbližšie...

Počúvanosť
utorok, 26.11.2024
1.
18,78%   - 0,28%
2.
18,68%   + 0,83%
3.
13,96%   + 0,48%
4.
11,31%   - 1,20%
5.
7,29%   - 0,30%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 26.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
47. týždeň 2024 18.11.2024 - 24.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
5.
Album
Eminem
Houdini
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over