Diskusia k téme Fun Rádio
dufam ze so sutazou zarabaj usami sa do A rotacie zase nedostane skladba i like it zase na cely mesiac.. a teda dufam ze to, ze je tato skladba tento tyzden v Acku je cista nahoda...
mali by to byť tieto :
Flo Rida Ft. Guetta David - Club Can't Handle Me
Shakira Ft. Flashlyground - Waka Waka
Get Far - The Radio
Inna - Amazing
Kelis - 4th Of July
Santoss Agro Ft. Wyatt Kimberley - Candy
Darius & Finlay Ft. Nicco - Rock To The Beat
Swedish House Mafia Ft. Pharrell - One (your Name)
Cruz Taio - Dynamite
Wata Eddy - I Like The Way
K'naan Ft. Levine Adam - Bang Bang
Lady Gaga - Dance In The Dark
Chase & Status Ft. Mali - Let You Go
Z tych kalerabov napr. Shakira, D.Guetta+ Flo Rida ci Inna. Z tych zaujimavejsich napr. Kelis-4th of July, K´Naan + Adam Levine-bang bang, Swedish House Mafia + Pharell- One a snad ta najlepsia na bola na zaver- Chase & Status- Let go. Skoda, ze ta sa do rotacii nedostala...
ked sa tu spominali NHL, tak ake boli minuly rok ? Neviem si akosi spomenut, viem ze Get Far a Lady Gaga - Dance..
keď beriem do úvahy od roku 2009 dodnes, tak :
:: Pink - So What, Sober, Please Don´t Leave Me, Funhouse a I Don´t Believe You všetky boli v Ačku. Samozrejme v roku 2009 najviac :) A dnes konečne už aj RAISE YOUR GLASS.
:: Gagačka - Just Dance, Poker Face, Paparazzi, Bad Romance, Alejandro, Dance In The Dark boli v Ačku, Lovegame sa hrávala máličko, neuspela a Telephone sa nemala šancu presadiť asi aj kvôli Alejandro a hneď nato aj NHL- Dance In The Dark, ktorá je dodnes v A.
Okrem Lady Gaga aj Pink s čím je vo vysielaní, s tým sa dostane do A rotácie. Máš to zmapované tak dobre, že vieš napísať skladby s ktorými sa či už Pink alebo Lady Gaga nedostali do A?
Pri nasej rozlohe je to extra blbost... Este logiku ma Z + Stred a V + Stred ale nie delit na kraje... Len to komplikuju zbytocne...
Tak ten ich regionalny DS ma v poslednom case riadne muchy. V KE isli info zo ZA.
Dik za info. Slovensky reklamny trh uz nejak extra nesledujem a pokec ma tiez absolutne nezaujima. Som zvedavy, ako dlho sa ta pesnicka ohreje na Funku. Snad skonci ako ten paskvil zvany futbalova hymna od Knechtovej, ta sa hrala snad nejake 2 tyzdne a potom po nej uz ani len pes nestekol :)
tá pesnička vznikla na objednávku pokecu, objavila sa aj v jeho reklamnej kampani. takže v lete na x nešla náhodou. boli to kúpené rotácie.
No tiez som neveril vlastnym usiam. Ta pesnicka je nejakou hymnou Pokecu? :)
Ps. Dufam, ze call-outmi neprejde :)
to je daň za zvýraznenú miestnosť na Pokeci
ze na fun radiu hrali zahadnu od rytmusa :D to co ma byt
No to by bolo, aby sa nas "odbornik" na radia nevyjadril :-D
Btw. Ake radio pocuvas teraz, uz si pre zmenu zas E2 pozitiv? :-D
To vaše naformátované Fun radio je take dobré , že po hodine počúvania je človeku nazvracanie.Zlá hudba,blbé reči, samá reklama.Hlavne opočúvaní Adela a Sajfa lezú už ludom dost na nervy.
To ano, nemozem s Tebou nesuhlasit :)
Je to aj tým, že český vkus sa od slovenského dosť líši. Sú to dva rozdielne trhy so svojimi špecifikami. Čo v Česku prejde, to by na Slovensku zakapalo.
Slovensko je malý trh a 5 celoplošiek je vela. Väčšina z nich si to uvedomila, preto prieskumy, formáty, kampane...
Jasne, ale taketo pripady su skor rarita. V Cechach takto funguje iba Radio1, ktore je stale tvorene intuiciou, ale vyznieva profesionalnejsie nez ich Evropa2. Ale tento pripad je naozaj skor svetla vynimka. Vezmi si take radia zo siete Kiss, to je taky amaterizmus, ze to az boli :) V zapadnej Europe drviva vacsina radii (aj tych lokalnych) maju agentury, o USA ani nehovorim.
Povedal by som, že je to Tvoje subjektívne vnímanie. Môžeš mať stanicu, ktorá si dá urobiť prieskumy, najme agentúry, poradcov, ktorý pomôžu vytvoriť rádio na kľúč. Na druhej strane máš stanicu, ktorá využíva intuíciu, tvorí si vlastný zvukový obal a vo vysielaní má ľudí, ktorí sa v hudbe orientujú na rozdiel od prvého prípadu. Ako rozhodneš čo je profesionálnejšie?
Nie vsetci, to by som im krivdil, ale na vacsinu (cca nejakych 60-70%) to bohuzial skutocne plati...
žiješ tam, vieš aký je to národ. kolotočiari, ktorý chcú aby všechno bylo levné... to je výsledok.
Formatovanie, spoluprace s konzultacnymi agenturami, zvukova grafika, marketing... A to maju nase 3 najpocuvanejsie sukromne radia na podstatne vyssej urovni nez tie ceske. Tie formaty, ktore su uspesne v CR na nasom trhu poriadne narazili.
Vzťahy medzi Funkom a radia.sk sú už pravdepodobne vylepšené a Fun rádio má už aj PR manažérku. Môžeme čisto teoreticky očakávať to čo niekto kritizoval pri Exprese, teda tlačové správy už aj z Fun rádia. Tak uvidíme, niekto bude nadávať, ale Funku to pomôže
Pred časom Fun rádio s Pokecom malo spoluprácu v takej forme, že v miestnostiach sa dali počúvať rôzne Fun rádiá. Dlhší čas spolupráca Fun rádia s Pokecom nebola ale keďže sme na Slovensku kde síce jedna americká sieť má veľmi významné postavenie, Fun rádio nakoniec zase išlo do spolupráce s naším Pokecom a medzi hlavnými miestnosťami je farebne zvýraznená miestnosť Fun rádio
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň