menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Zbytoce obsadene frekvencie /viac nasobne prekritie/

66 príspevkov
Matěj Vaňátko (neregistrovaný, 90.183.67.xxx)
Matěj Vaňátko (neregistrovaný, 90.183.67.xxx)
27.02.2010 00:27
0
0
@

sorry, samozřejmě jsem nedal link :D http://cmgn.rajce.idnes.cz/Vysilace_SR-FM-_pokryti…

Matěj Vaňátko (neregistrovaný, 90.183.67.xxx)
Matěj Vaňátko (neregistrovaný, 90.183.67.xxx)
27.02.2010 00:21
0
0
@

Tady jsou mapy pokrytí z Radiolabu. Je tam i ta z Úložiska.

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
26.02.2010 21:54
0
0
pre mateja vanatka

posles mi tu mapu pokrytia uloziska na moj e-mail

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
26.02.2010 21:11
0
0
pre petrika

ale radiomagnetofon pouzivas vacsinou dnu

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
26.02.2010 20:32
0
0
:-)

Signal nerusi tolko kablov a stien a armatur, to mas pravdu... Ale nie kazde AR je dobre a nie kazdy RM zly :-)

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
26.02.2010 20:07
0
0
pre petrika

a podla teba autoradio nie je vsemohuca skrinka oproti obycajnemu radiu je to podla mna urcite vsemohuca skrinka

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
26.02.2010 19:07
0
0
@

Ano, myslim tunel. Lenze lysa je o 650 m vyssie! A nerob z autoradia vsemohucu skrinku... Za jazdy je rusiciek okolo ciest plno.

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
26.02.2010 19:06
0
0
pre petrika

myslel som to tak ze 90 % slovakov ma iba obycajne radio keby si byval v poprade chcelo by sa ti ist pocuvat radio flash do auta aj keby islo mne nie treba hovorit o beznom prijime nie o externom alebo az dx este som raz chytil radio flash na hrebienku v celkom dobrej kvalite

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
26.02.2010 19:02
0
0
pre petrika

neviem co je otvorenie braniska myslis tunel branisko pretoze branisko bolo otvorene vzdy sibena hora ma dost dobre pokrytie no lysa biedne myslim v okoli precova lenze chytit nieco na autoradiu a chytat na beznom radiu bez dipolu alebo yagi anteny ma 90 % slovakov

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
26.02.2010 18:46
0
0
PO

Po otvoreni Braniska mi isiel Expres az do Popradu z Presova s 0.5 kW, preco by nemohol ist Flash? Ja by som tomu veril, najma v case dost davnych...
"hraje"? nevidim kde, neva... Tiez mam v aute autoradio, bez 6 m Yaginy :-))

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
26.02.2010 18:41
0
0
pre mateja vanatka

dvb-t televizie ma byt dvb-t televizii

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
26.02.2010 18:39
0
0
pre mateja vanatka

v niektorych castiach liptovskeho mikulasa a v celom liptovskom hradku ide ulozisko ovela horsie ako kralova hola vo vsetkych pripadoch aj v predchadzajucom prispevku myslim prijem radii nie prijem analogovych televizii a dvb-t televizie to odskusane nemam

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
26.02.2010 18:36
0
0
pre mateja vanatka

ulozisko je cudny vysielac poriadne nepokryva ani ruzomberok ani liptovsky mikulas mas pravdu len neviem co znamena u petrika slovo hraje podla mna to znamena na autoradiu alebo s dipolom ulozisko ti ide v cernovej onicom a cernova je uz dnes mestska cast ruzomberka na tatranskej ceste v ruzomberku ti uz ide ulozisko normalne v liptovskom mikulasi v paludzke ide ulozisko normalne no v okolicnom uz ide ovela slabsie

урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
урвекґ (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
26.02.2010 18:30
0
0
pre x

flash v poprade nikdy nehralo ked este nebol spusteny vysielac 103,6 MHz jemne melodie sou okruzna ulica 0,20 kW V tak so chytil radio okey z lysej pri popradskom nabrezi ale to bolo na hranici pocuvanosti

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
26.02.2010 13:10
0
0
@

Ved Vivu tam mas i teraz, nie? :-) Vtedy nemali take pokrytie, tak im to tak moc nevadilo... Ale RK + LM ma s okolim mozno 80 k obyvatelov, co stoji za presun.

Lokalit, ako z rozpravky na pokrytie je viac, no prave ta el. a dostupnost ich robi nevyuzitelne.
Napr. myslim, ze dobra lok. je Brezova pri LE, ktora pokryva LE, SN i PP, odkial vysiela Kiss. Dobry a isto lacnejsi ako SH je Pansky diel v BB, tiez zaujimavy sa mi javi Polom pri ZA (isla odtial kedysi TV) a spominana Krivostianka na vychode - no asi bez el.

V RK nech riesia signal IKK z miestneho vys. v meste a LM ma Haj. /len co s dedinami okolo :-x/

PALO (neregistrovaný, ip-91.191.120.33.o2inet.xxx)
PALO (neregistrovaný, ip-91.191.120.33.o2inet.xxx)
26.02.2010 12:26
0
0
@..

ale vtedy isšielnpr.v Twist aj v Čadci-síce mono,ale relatívne čisto.

.. (neregistrovaný, 91.127.43.xxx)
.. (neregistrovaný, 91.127.43.xxx)
26.02.2010 11:45
0
0
LM+RL+LH

Niekedy mala Viva-Twist vysielac na chopku-cez 2000m n morom a signal bol vsade, len nie v mestach a nie kvalitny a to, ze im to svieeetilo vsade ani nehovor...
Inac suhlasim- to je jed cesta ist do miest z kopcov doba zasumenia je uz prec, aj ked smer. vysielac z Malina , alebo Kalvarie na vychod by mebol na skodu a to iste v LM.
inac aj to LIPTOVSKE RADIO by potrebovalo jeden extra s mal vykonom v RK ak sa nechcu hrad len na piesocku v LM.

Palo (neregistrovaný, 95.102.153.xxx)
Palo (neregistrovaný, 95.102.153.xxx)
26.02.2010 11:32
0
0
ulozisko

1 kW ide z Uloziska napr. Viva a nestaci to. Museli skoordinovat samostatnu frekvenciu pre RK a ta z Uloziska pojde do LM. 1 kW z Uloziska hra dole v RK vyslovene zle. Nevynasajte sudy a tvrdenia, pokial nemate realne pokrytie otestovane v praxi.

Matěj Vaňátko (neregistrovaný, 194.228.147.xxx)
Matěj Vaňátko (neregistrovaný, 194.228.147.xxx)
26.02.2010 11:28
0
0
@Pe3k

Taky je mi to divné, ale normálně, při teoretických výpočtech mi to LM nepokrývá i s těmi 5 kW. Asi jsou na netu špatné souřadnice umístění vysílače, jinak to není možné

.. (neregistrovaný, 91.127.43.xxx)
.. (neregistrovaný, 91.127.43.xxx)
26.02.2010 11:20
0
0
LM+RK+Lipt Hradok

500 WAT je z Uloziska malo pre tieto mesta, ale ten jeden 1kw by uz mal stacit.
Inac idealne miesto pre pokrytie tychto miest je na kopci Bežan - je tam pristup paradnou asfaltkou, ale bohuzial tam nie je pristup k el prudu...

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
26.02.2010 10:51
0
0
@ LM

Preco by nemal?! Ulozisko je nad priehradou, desiatky metrov vyssie (740 + stoziar) a mesto je tesne nad urovnou hladiny (600 m n.m.), hoci par km dalej. Efektivna vyska je okolo 150 m a to na tych 10 km ponad hladinu musi ist pekne.

Matěj Vaňátko (neregistrovaný, 194.228.147.xxx)
Matěj Vaňátko (neregistrovaný, 194.228.147.xxx)
26.02.2010 01:53
0
0
@

Hraje vůbec Úložisko v Liptovském Mikuláši ? Podle teoretických map pokrytí by tam hrát neměl

Matěj Vaňátko (neregistrovaný, 194.228.147.xxx)
Matěj Vaňátko (neregistrovaný, 194.228.147.xxx)
26.02.2010 01:48
0
0
@x

Jo, takhle. No, myslel jsem si, že max. výkon některých kmitočtů je jen 5 kW. Ale, ono je to defacto jedno. 5 nebo 8. Stejně to tam je naprosto zbytečné. Stačí tam 500W - 1 kW

x (neregistrovaný, 188.112.122.xxx)
x (neregistrovaný, 188.112.122.xxx)
26.02.2010 01:20
0
0
EWS [Emergency Warning System] - systém tiesňových výstrah

SRo 1 musí mať preto prekrytie signálu a maximálne pokrytie, lebo sieť vysielačov SRo 1 je využívana pre príjem vstupného signálu na digitálne sirény EWS - to sú tie reproduktory - hlásiče ochrany obyvateľov, čo skúšajú väčšinou v piatok na poludnie. Sú umiestnené na budovách a obytných blokoch a sú na nich namontované kruhové FM dipóly, ak je odstávka niektorých TX prijíma signál z iného vysielača...

pre "zako(u)ďáka:
Hranovnica sa udáva preto, že kóta Dubina (TV prevádzač Towercom) je v jej katastrálnom území. A prevádzač Dubina patrí pod lokalitu Hranovnica - tak to bolo uvádzané v zoznamoch TV prevádzačov Towercomu, a až neskôr sa na Dubine vybudovali FM vysielače.

pre Mato:
FM signál z Komádi ide až pod Tatrami, Starej Ľubovni, Lipanoch, Sabinove, Prešove, Bardejove...

pre Pe3k:
Niekedy vysielalo Flash s ERP 1,50 kW H a signál bol v Sabinove, Starej Ľubovni, Bardejove, Stropkove, Prešove, Poprade, Košiciach, Michalovciach, Vranove nad Topľou, Snine.

pro Matěj Vaňátko:
Ja som to asi zle skombinoval tú vetu: V Ružomberku je max. povolený výkon 8 kW ale v súčasnosti sa využíva len 5 kW, čiže môže sa použiť akákoľvek hodnota od cca 0,001 W do 8 kW (max), čiže najviac však 8 kW. Ružomberské Úložisko nie je kóta GE-84 je to individuálne skoordinovaný FM TX.

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
25.02.2010 22:12
0
0
noooo

Vidis, aky vyber... Zopakujem - TN dat par W dokryvac, BB znizit vykon na 10 kW a hned mas o 2 menej.
Len este kolke fq sa daju pocuvat v byte na prizemi...?

Počúvanosť
utorok, 4.2.2025
1.
21,29%   - 0,28%
2.
17,81%   - 0,17%
3.
12,34%   - 0,04%
4.
11,08%   - 0,08%
5.
8,24%   + 0,22%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 4.2.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
X. - XII. etapa 2024
1.
29,9%   - 0,1%
2.
20,2%   - 0,2%
3.
19,9%   - 0,4%
4.
18,1%   - 0,7%
5.
15,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, X.-XII./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
5. týždeň 2025 27.01.2025 - 02.02.2025
1.
Album
David Guetta, Alphaville, Ava Max
Forever Young
2.
Album
The Weeknd
Dancing In The Flames
3.
Album
Shawn Mendes
Why Why Why
4.
Album
Mark Ambor
Belong Together
5.
Album
Teddy Swims
Bad Dreams
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over