Diskusia k téme Radiob1
myslim si, ze slovenske ženy su daleko vyspelejsie, sikovnejsie, mudrejsie a pocujuce na kvalitnu muziku, nez aby sa im podhadzoval sladky sirup stavajuci a zarabajuci prave na zenach, toto myslim bolo podcenene, myslim ze je vela ludi tu na slovensku co vie pocuvat kvalitnu muziku a u obycajnych a rozumnych ludi nehraju rolu ani regiony, kto odkial je, pre kazdeho teda pre obycajneho posluchaca ci uz je z ba alebo z vychodnej casti je predsa smutne, ze to dopadlo prave takto...zalezi vsak na tom majitelom?, mozno je za tym celkom nieco ine a toto je len "ruzova" nalepka ;))
Tak som si prečítal všetky príspevky, kde sa dalo ohľadom b1 a pozrel si ich novú stránku. Tá jednotvárna programová štruktúra, stále jedno a to isté, jemné melódie od začiatku dokonca a tá ružová farba! (jemne mně ho mni... ) Stačilo to napísať jednoducho iba raz, veď tú uspávanku vysielajú od 05.00 do 05.00, ako na kolotoči stále dokola.To logo mi pripomína tú kreslenú USA rozprávku s tým zajacom s mrkvou, tam je presne také kolečkové logo. Zaráža ma tá obhajoba s tým, že ostatné kúpené rádia mali málo poslucháčov a boli v krachu a pritom ich bývalí poslucháči sa skoro všetci sťažujú a chcú späť svoje bývalé rádio so svojou bývalou hudbou, pretože vo svojom regióne nemajú čo počúvať, iba žiaľ jemné melódie. Tak takýto to bol ťah tej zmeny a nového vedenia bývalej b1.
Tak vcera som mal naposledy naladené frehv.bývaleho rádia b1.Ono,možno to má logiku,vzniklu tu 2 ntakmer navlas podobné rádia VIVA a b1,tak jedno sa zákonite muselo odlíšiť,ísť si svojou cestou.Nuž,v tom prípade ale radšej naladí tú VIVU,aj keď to zďale ka nieje rádio,aké by mi naprosto vyhovovalo.Ale táke,žiaľ už od vlani naštartovaných zmmien v b1,v slovenskom éteri nieje.
Hehhe m. zizam aj ja, pekne napisane. Ked tak rozmyslam co by to tak mohlo byt to "nevidane" nejako ma nic nenapada. Myslim, ze jedinym prekvapenim od b-1 by bolo, keby urobili monopoly a dostali vsetky frekvencie po Slovensku (ze by to bol ten spominany rebranding?:oO ) a boli by jedinym radiom co oficialne vysiela. To by bola naozaj "bomba" keby si ludia nemohli naladit nic ine :o) Myslim, ze by viaceri mali velke oci ale nie od prekvapenia ale od zlosti :o)
Keď zmenili štruktúru vysielania, mali sa aj premenovať. Napr. rádio z-0.
Šupa pre mnohých nás bola zmena b1-ky na tuctowé rádio a doteraz neweriacky zízame. Že nás čaká nevídané je pre každého jasné, nevídaná už je samotná zmena v b1-ke. Velkou wecou bolo to "tornádo", čo prebehlo v b1-ke a wzalo so sebou žiaľ wšetko to dobré, čo sme mali radi... No a čo sa týka tej rekonštrukcie webky, asi tí, čo ju robia išli asi "desiatowať" a ešte sa newrátili... Pripomenulo mi to skutočnosť, keď u nás kedysi maľowali a dwa dni na stole bol nápis - ZME NA DESÁTEJ - MALÁRI.
no uvídíme, lebo takéto fámy kolovali aj okolo Vivy, a ako to dopadlo ... ale zase na druhú stranu, nie všetky prípady musia byť identické, že ano? :-)
mam pocit ze mas pravdu,rebranding bude ,podla toho co som pocul,uz coskoro.A budu to take zmeny,ze sa mnohi z nich po...u.
V b1-tke ,alebo v byvalej b1-tke pride k niecomu z coho budu viaceri dost prekvapeni a pre niekoho to mozno bude taka supa,ze ostatne radia budu len tak zizat.
Pripravme sa v b1 este na VELKE VECI .CAKA NAS NEVIDANE
skor si myslim, ze najskor prebehne rebranding radia a potom bude vsetko..
Eset som sa zabudla opytat, ci niekto nevie kedy b1-tka bude mat webku. Zatial tam maju oznam ze je v rekonstrukcii. Myslim, ze to nie je zrovna najlepsia reklama. Zeby nazorna ukazka ako to cele vysielanie a vedenie funguje?
Je to smutne, ze kazdy sa zaujima len o to, kolko mu ten ci onen business vynesie. Podla mna sa z radia B1 stalo obycajne "tuctove" radio akych je uz dost. Zrusene relacie su fuc a uz sa nevratia, skoda. Dnes sa kazdy len snazi vyhoviet tej strednej vrstve, co ako tu niekto spomenul "nakupuje", az nakoniec nevyhovie nikomu. Pokial radio hra striedavo vsetko mozne, ti co uznavaju novu hudbu ohrnu nosom nad starinkami a ti ktori uprednostnuju starinky sa budu rozculovat nad tymi dnesnymi "otrepanymi hitmi". Nakoniec vsetci budu ladit hore-dole stanice a hladat nieco co sa im paci a co si radi vypocuju. Ja napriklad pocuvam lokalne radia iba v aute a aj to je niekedy hrozne. Same reklamy, spravy o cestnej premavke a otrepane hity. Ja si myslim, ze najvacsim hitom coskoro budu satelitne radia zamerane na styly a urcite roky a to bez reklam a zbytocneho kecania. Ibaze nas za pocuvanie budu uctovat. Zatial mozme byt radi, ze mame co pocuvat v podstate zadara. Vyberat je z coho, len skoda, ze uz nemozem povedat, ze mam oblubene radio. Vsetky co som si oblubila po case prezliekli "kabat" a potom postupne aj zanikli. Ani sa necudujem. Vyhoviet vsetkym sa jednoducho neda. Konkurencia je dnes velka a nastastie cd-cka sa dnes daju zohnat za celkom slusnu cenu :o) A vlastne kto potrebuje radio, ked si kazdy teraz moze stiahnut mp3 do osobneho prehravaca? :o)
Poznáš tú pesničku - Nikdy se newráti pohádka mládí! Tak darmo dúfaš a weríš.. WERÍÍÍME!!! .Ak by chceli, tak nerobia také zmeny a neignorowali by hlasy poslucháčow...Tak to usádzanie bude dlhé, weľmi dlhé... Skôr sa ti usadí "húser" alebo "vlk", ako sa ľudowo howorí. Ja som za b1 obrazne už "zatworil dwere", tak ako to spiewa Ríšo Müller. Ale im absolutne newadí, že strácajú skalných, weď tých "druhých" je stále dosť, stačí si b1-tku popočúwať celý deň... Ale žiwot je zmena, tak si treba zwykať, dnes wládnu prachy, prachy, prachy...
myslim, ze radio b1 vzdy takym bolo a pred zmenami-rozsirenim malo vynikajuce relacie, ktore dufam a verim, tak ako aj veľa posluchacov, ze sa vratia, ked sa radio "usadi" :) v ramci slovenska
Blahoželám k vynikajúcemu nápadu, skúsiť urobiť rádio pre najširšie vrstvy. Iste, nie je možné a ani účelné robiť rádio pre všetky skupiny poslucháčov. Dychovkári nikdy nebudú počúvať techno a opačne. Ale treba sa zamerať na stred, ktorý je pre reklamný balík rozhodujúci, pretože práve " stred" nakupuje a preto je pre reklamu zaujímavý. Dôležité je, ako s reklamou narábať! Môže poslucháča odradiť ( ak na mňa niekto zreve že Lídl je lacný, tak ho automaticky prepnem a podobne), tak aj poslucháča príjemne informovať o nových výrobkoch, či kultúrnych a športových akciách. Nesmie byť však AGRESÍVNA ! A tu je práve priestor pre B1, aby prijala myšlienku " Chránime Vás pred agresívnou reklamou" a podľa tohoto hesla nezvyšovať hlasitosť vysielania reklami oproti bežnému vysielaniu, nepoužívať agresívne džingle, ktoré môžu súťažiť so zubárskou vŕtačkou v nepríjemnosti a iné. Stačí počúvať aj zahraničné stanice - napríklad Českú F1 a po pár dňoch viete, čo Vám vadí najviac. Určite sú to nekonečné džingle a samovychvaľovanie typu " sme najlepší, hráme najlepšiu muziku" a prichádzame ku kapitole, ktorá by si zaslúžila osobitný priestor. Moderátori. Môj kamarát a bývalý riaditeľ rádia Rebeka mi na moju kritiku vždy hovoril: Daj aj tomu najlepšiemu DJ - ovi mikrofón a uvidíš, aký k... z neho do 14 dní ostane!. Bohužiaľ, mal pravdu. Majstri Sveta a priľahlých planét. Tomu je treba zabrániť v prvom rade! Ak by som mal takú moc, dal by som nad vysielacie pracovisko metrovými písmenami tieto nápisy: Na machrovanie je tu riaditeľš. Ja som tu pre poslucháča. Skromnosť a slušnosť je základné pravidlo v moderovaní. A taktiež by som kúpil slovník " Pravidlá správnej výslovnosti Slovenského jazyka ( vyd. SPN) a bol by v každej miestnosti, aby si moderátori zvykli spisovne hovoriť. Ďaľšou povinnosťou pre moderátora by som zaviedol povinne si vypočuť to, čo som odvysielal ( teda vlastné hovorené slovo), aby bola spätná kontrola toho čo a ako hovorím. Verím, že skoro by sa stanica s takto "ošetreným" problémom " nepočúvateľných pasáží" stalo vyhľadávanou zadávateľmi reklamy, nakoľko väčšina poslucháčov si iste nepraje agresívnu reklamu, uši trhajúce džingle trvajúce zbytočne dlho a moderátorov, nad ktorých niet vo Svete a priľahlom vesmíre. Takí nech si založia vlastné rádio a môžu sa tam vydovádzať a vypredvádzať až do bezvedomia. Tých nápadov je iste oveľa viac, ale slušné rádio pre väčšinu slušných ľudí, ktoré vytvára pohodu a zapíname si ho radšej ajo nevkusné a zdravý rozum urážajúce " reality show" a vy, milé B1 ste na najlepšej ceste takéto rádio vytvoriť. Treba len počúvať aj poslucháčov, ostatné rádiá - to preto, aby ste vedeli ako to nerobiť a úspech je na dosah. Ak sa Vám podarí "umravniť" a udržať v skromnosti a slušnosti aj moderátorov, ste najlepší a to nielen na Slovensku. Všetko najlepšie!
Ja som zase opačného názoru.Mňa oldies až tak nezaujíma a som rád,že sa z B1 začína robiť stanica,ktorá hráva 80 ale hlavne 90 roky...
Ja som pocuvala radio b1 pravidelne kazdy den cez internet, teraz som ich naladila po 2 mesiacoch. Musim sa priznat, ze podla mojho nazoru uz nie su vynimocne radio akym bola b1-tka predtym. Aj moderatori su nejaki neosobni, posobia dojmom robota. Mechanicky citaju to co maju na papieri. Skoda :o( Predtym boli naozaj jedno z mala radii co pocuvala hlavne starsia generacia. Neviem kde sa stala chyba, ale mali aspon web stranku, teraz je uz dlhu dobu v rekonstrukcii. Mali by sa zobudit a pocuvat nazory posluchacov, lebo ich prieskum v buducom roku asi nebude najlepsi. Najde sa nejake radio co zacne vysielat a bude ako b1-tka pred dvoma rokmi? Dufam, ze ano, potom urcite ladim kazdy den ako kedysi..... :o)
Ale musim prvykrat vyslovit aj nieco pozitivnejsie na adresu B1.
Uz hraju o cosi pestrejsie, aj 90 roky sa viacej dostavaju do vysielania. Mohli by hravat aspon do roku 98 a mne osobne sa v celku aj pacili...
Pozri sa ako vychod teraz padol v prieskumoch...v dalsiom by nasledovalo to iste.... Radio je firma ako ktorakolvek ina. Jednoducho ju povodny majitel predal inemu a ten si s nou moze nakladat ako chce, je jeho.
Myslim si ze take radio Východ nebolo odkázané urobit siet.Ved je bezkonkurencne najpocuvanejsie na východe uz pár rokov.Pomoze to najmä tým ostatným.
Sci-fi je vyriesena, tomu zamestnancovi Twistu som to trochu osladil aj za vas :))) bolo to zabavne.
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň