menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio_FM

3823 príspevkov
Pe3k (neregistrovaný, 91.127.60.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 91.127.60.xxx)
17.12.2015 09:03
0
0
94,5

Nateraz je ticho... Myslel som, že spustenie je otázkou pár hodín a oni sa s tým couraj dva mesiace :)

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
28.11.2015 09:23
0
0
94.5-ka neušla pozornosti ani nemeckému webu
david (neregistrovaný, 195.146.142.xxx)
david (neregistrovaný, 195.146.142.xxx)
18.11.2015 13:56
0
0
Rock FM

Suplovalo na začiatku komerčné rádiá. Bolo jediné celoplošné v pásme FM2. Tiež vďaka vysokej počúvanosti /okolo 30%/ prinášalo aj dosť financií pre vtedy poddimenzované SRo. Fun sa ladilo zo začiatku iba v BA a okolí /nešlo na začiatku ani na plný výkon/ neskôr z BB a Košického bubláčika na 102,9.

V BA bolo Rock FM na frekvencii 96,6 100kW následne krátku dobu na 90,1 100kW , kde po protestoch Rakúska pre rušenie 89,9 radio Wien prešlo na terajšiu mestskú fr.89,3 10kW.

Keby sa nezmenilo na alternatívne rádio _FM myslím že by dnes už ani neexistovalo pre silné tlaky komerčných rádií.
Najväčší odporca bol Andy Hric ako šéf rádia Twist.

Werty (neregistrovaný, 66.249.93.xxx)
Werty (neregistrovaný, 66.249.93.xxx)
18.11.2015 07:54
0
0
@Pe3k

Súhlas. Videl som to na sebe pri Fun rádiu ktoré som počúval v 1991 a dnes prepnen len chvílu, inak stále EXPRES. Vadí mi už aj SRO1, ktoré som počúval od 2001 bez prestávky do 2014. Aj pred SRO1 dám prednosť EXPRESU.

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
17.11.2015 20:58
0
0
@Ty

Uvedom si, že Fun, Rock FM i Twist vznikli na "prázdnom bojisku", bez konkurencie a v dobe, kedy bola taká požiadavka na čokoľvek zo západu, že by sa ujali aj podpriemerné veci. Dnes sú nároky poslucháčov niekde úplne inde a akékoľvek rádio z tej doby by bolo krátkodobo prijaté malou skupinou nostalgikov, ktorí by po pár dňoch preladili na niečo "súčasné". Internet kdekoľvek sprístupňuje hudbu pre kohokoľvek a tak pozícia rádií sa posúva a slabne...

Seth (neregistrovaný, 185.42.4.xxx)
Seth (neregistrovaný, 185.42.4.xxx)
17.11.2015 15:46
0
0
Re: "R"

Presne tak, troška viac detailnejšie si to napísal.

ja (neregistrovaný, 217.31.38.xxx)
ja (neregistrovaný, 217.31.38.xxx)
17.11.2015 10:31
0
0
@pepo dk

Ano s tou S1 s tebou súhlasím a chcelo by to jeden okruh niečo ako bolo kedysi Rock FM niečo čo sa dá počúvať celý deň počúval som Rock FM Twist a aj staré Funko a to mi tu teraz chýba čo sa týka toho vysielača tým že 94,5 pridelená RTVS sme v DK a okolí prišli prakticky o jednu stanicu ktorá rozširovala výber lebo je jasné že už teraz tu budeme mať 2 krát Radio FM a takisto o možnosť aby sa tu dostalo napríklad Bestko ktoré mne osobne dosť chýba lebo teraz tu už len tak ľahko nedôjde :) takže smola a aj preto väčšinou počúvam české stanice ....

R (neregistrovaný, 84.245.121.xxx)
R (neregistrovaný, 84.245.121.xxx)
17.11.2015 04:12
0
0
@Seth

Rebeca a Rocková Republika ide za horami preto lepšie ako Krížava lebo idú vertikálne a vertikál sa lepšie odrazí od naprotivných hôr do dolín ako horizontál aj keď má oveľa viac kW. Aj Ženevy môžu mať viac obmedzenie smer Poľsko ako individuálne.

"O lokalitách ako je Zázriva, a ďalšie podobné oblasti a cesty necesty kde aj ženevy padajú, tak Rocková príp. Rebeca na svoje parametre a umiestnenie vysielačov dostatočne hrajú!"

Seth (neregistrovaný, 185.42.4.xxx)
Seth (neregistrovaný, 185.42.4.xxx)
17.11.2015 02:36
0
0
Re: Pepo_DK

Neboj sa. Určite vidím logy prístupov a určite nevolám na len tak podhodené Tel. č.

Pepo_DK (neregistrovaný, 77.234.233.xxx)
Pepo_DK (neregistrovaný, 77.234.233.xxx)
16.11.2015 20:36
0
0
@ja

No asi že to nevieš, keď píšeš také bludy. Verejnoprávne médiá sú tu práve preto, aby vypĺňali "diery" (áno, aj tie pre ako ty píšeš "2% poslucháčov"), do ktorých by sa bežným komerčným rádiám ani vo sne nenapadlo púšťať... A nie preto, aby sme tu mali len druhú verziu/kópiu Expresu. Aj preto som v poslednej dobe veľkým kritikom rádia Slovensko (čoby Expresu 2, len s informačnejším rázom).
Jediné, s čím som ochotný súhlasiť (z toho, čo píšeš) je fakt, že dolnokubínske šumítko na 91.70 MHz by mohli naozaj vrátiť. Lebo aj keď Krížava nie je všade po DK a okolí zachytiteľná v prijateľnej kvalite (stereo často vypadáva, miestami dokonca aj mono pri pohybe chrčí), tak 91.70 MHz pri jej súčasnom diletantskom prevedení (umiestnenie, výkon, vyžarovanie...) je dobrá tak akurát pre niektoré mestské časti Dolného Kubína, menovite: Staré mesto (centrum), Brezovec, Bysterec a možno ešte tak Banisko. V ostatných častiach DK (aj okolitých obciach) sa jej Krížava nielen hravo vyrovná, ale je dokonca o dosť použiteľnejšia, ako 91.70 MHz.

(pozn.: PEPO (adsl-dyn36.78-99-97.t-com.sk) nie som ja)

PEPO (neregistrovaný, 78.99.97.xxx)
PEPO (neregistrovaný, 78.99.97.xxx)
16.11.2015 19:56
0
0
Pre Seth

Prosim kontaktuj ma 0905975954
Dik

Seth (neregistrovaný, 185.42.4.xxx)
Seth (neregistrovaný, 185.42.4.xxx)
16.11.2015 19:44
0
0
Re: ja

Tvrdím že Rebeca je v DK počúvatelná na dobrom a kvalitnom tuneri resp. autorádiu. To ako komu chrčia lacné "šumítka" (a.k.a. Sencor a spol) som nikdy neskúšal, myslím si že z jasných a pochopitelných dôvodov

ja (neregistrovaný, 217.31.38.xxx)
ja (neregistrovaný, 217.31.38.xxx)
16.11.2015 19:33
0
0
Pre Seath

Sám tvrdíš že veľa ľudí počúva v aute rádia cez Sencor tak potom neviem prečo hovoríš o Rebece že je počúvateľná osobne mám pioneer a hrá ako kde ale nie je to moc počúvateľné aspoň pre mňa nie šumí to možno tak mono ale to som neskúšal ale rocková tak tá ide ale skôr tá 98 z RK malino brdo je dosť vysoko s tým suhlasím !

david (neregistrovaný, 195.146.142.xxx)
david (neregistrovaný, 195.146.142.xxx)
16.11.2015 09:21
0
0
re:Ja

Práveže je potrebné aby takéto okruhy boli celoplošné. Podobne aj Devín. Musí byť aj dostupná pre čo najviac ľudí alternatíva ku komerčným rádiám.

ČR by som za príklad nedával. To je jediná krajina okolo nás ,kde je takýto okruh šírený iba digitálne resp.na nete.

Seth (neregistrovaný, 185.42.4.xxx)
Seth (neregistrovaný, 185.42.4.xxx)
16.11.2015 08:59
0
0
Pre "Ja"

Z jednej strany máš pravdu. 91.7 MHz je zbytočná, to môžem osobne potvrdiť, no len keď zase porozmýšľam že nie každý má v DK (a všeobecne všade) profi tuner a poriadne spravené autorádio a hlavne kvalitné ako napr. Ja a vo veľa prípadoch ľudia počúvajú rádio cez čínske Sencory (príklad) ktoré aj tak silný vysielač ako je Krížava majú problém v DK a okolí chytiť, napáda ma že možno nakoniec je aj dobré tú 91.7 zachovať, lebo v takom meste kde síce vo veľkom hrá Expres a Vlna by tieto "Sencory" mohli _FM bezproblémovo príjímať a práve možno toto bola stratégia v rozhodovaní o 91.7 v RTVS, no samozrejme, iba sa domnievam.

Čo sa týka reakcie na Pepa_DK. Zváž dva razy ako sa vyjadruješ. Tvrdíš, že Rebeca sa v DK nedá skoro vôbec chytiť. Poviem ti, trepeš. Rebeca na poriadny prijímač opakujem Poriadny, hrá v celku bezproblémovo a to sa týka aj jazdy po meste a blízkom okolí a iba preto, že signál z MT vysielača, neprekonáva žiadne ostré prekážky ... áno. skutočne si predstav, že v smere signálu sú dvere takmer otvorené. Detto poviem aj o takej R.Republike. Bežne ju počúvam v Aute. Na pár drobných miest kde to zachrčí je signál Dobrý až chválitebný a predstav si, že keď to nezvláda MT, tak si pomôže 98mičkou z RK prípadne !POZOR! 96.7mičkou z LM. Dobre čítaš! O lokalitách ako je Zázriva, a ďalšie podobné oblasti a cesty necesty kde aj ženevy padajú, tak Rocková príp. Rebeca na svoje parametre a umiestnenie vysielačov dostatočne hrajú!
A poviem ti. Všetko mám osobne zbehané a odskúšané, takže tvrdím iba to aká je skutočnosť. Takže Pozor

ja (neregistrovaný, 217.31.38.xxx)
ja (neregistrovaný, 217.31.38.xxx)
15.11.2015 16:07
0
0
@Pepo dk

ano čo je verejnoprávne médium to viem ale to, že majú robiť niečo pre poslucháčov a nie dávať rádio s 2 % poslucháčov na ženevskú frekvenciu taketo niečo patrí na net tak ako je to v čr a nie na silnú ženevskú frekvenciu a propo prečo nežiadaš RTVS aby vrátili frekvenciu DK 91.7 ked podľa teba fungovala zle a nemala pokrytie ani v meste načo teraz sa bude vysielať to isté 2 krát to je tiež ekonomické asi podľa teba a inak tie tvoje reči ako počúvaš Rebecu v aute v DK hovoria jasne v DK sa Rebeca nedá skoro vôbec chytiť len miestami ale určite nie za jazdy v aute a aby bola počuvateľná :) a nakoniec čučpajz bol ten čo ťa robil a aj tak to vyzerá :)))) to čo iný povedia tak na to prikyvuješ !

ja (neregistrovaný, 217.31.38.xxx)
ja (neregistrovaný, 217.31.38.xxx)
15.11.2015 16:00
0
0
pre oliver

ak berieš poslucháča teba konkrétne tak možno ale inak počúvanosť 2 % z celoplošným pokrytím hovorí jasnou rečou a ak nepočúvam to tvoje FM tak preto nie som človek hmm tak to je strašne málo ľudí v tejto republike :))))

PALO (neregistrovaný, 188.167.131.xxx)
PALO (neregistrovaný, 188.167.131.xxx)
15.11.2015 08:29
0
0
@Palo39

a co s tym ma spolocne duhovy pochod? Potrebujes si do n iekoho "kopnut" ? Troska premyslaj

wil (neregistrovaný, 89.173.200.xxx)
wil (neregistrovaný, 89.173.200.xxx)
14.11.2015 12:12
0
0
@Palo39

je to odvcera vecer aj na profile _fm

Palo 39 (neregistrovaný, 95.103.154.xxx)
Palo 39 (neregistrovaný, 95.103.154.xxx)
14.11.2015 09:34
0
0
Kušnierik

_FM na svojej oficiálnej stránke ani čiarku o svojom človeku nenapíše, typický postoj verejného média, možno dúhový pochod má väčšie preferencie ako spomienka na svojho moderátora :(
Škoda, že to pár ľudí na fejsbuku komentuje len cez svoje profily...

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
13.11.2015 10:36
0
0
Rádio_FM začne vysílat z vysílače Žilina zhruba za měsíc
david (neregistrovaný, 195.146.142.xxx)
david (neregistrovaný, 195.146.142.xxx)
12.11.2015 12:19
0
0
re:Roman

Na Pohode si určite nebol lebo by si nepísal takéto bludy.
Tento okruh patrí do verejnoprávneho média.
Má ho Rakúsko pod FM4, Maďarsko pod rádiom Petofi a aj Česko pod rádiom Wave.

A nakoniec na Pohodu chodím pravidelne už vyše 10 rokov a feťák rozhodne nie som...

Roman (neregistrovaný, 195.91.19.xxx)
Roman (neregistrovaný, 195.91.19.xxx)
12.11.2015 03:47
0
0
@Oliver

FM robi tak akurat celorocne promo jednemu sukromnemu festivalu.My to platime,aby sa mala kde banda fetakov odbavovat.Toto radio je najvacsi omyl RTVS a jednoznacne ho treba zrusit.

Pepo_DK (neregistrovaný, 77.234.224.xxx)
Pepo_DK (neregistrovaný, 77.234.224.xxx)
11.11.2015 23:25
0
0
@ja

Zrušiť treba Teba. Rádio_FM je verejnoprávne rádio, ktorého úlohou... A však čo to budem vysvetľovať takému čučpajzovi. To by som len hádzal perly sviniam...

PALO (neregistrovaný, 188.167.131.xxx)
PALO (neregistrovaný, 188.167.131.xxx)
11.11.2015 22:54
0
0
@ja

asi Ti pojem vysielanie vo verejnom zaujme, resp. verejnopravne vysielanie nic nehovori? A vicmenej funguje v celej Europe......
Kto podla teba robi program pre ludi, ktore radio?

Počúvanosť
pondelok, 15.7.2024
1.
21,12%   - 0,33%
2.
18,92%   + 4,00%
3.
10,55%   + 4,69%
4.
9,34%   - 1,54%
5.
7,56%   + 1,82%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over