menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio_FM

3823 príspevkov
Palo (neregistrovaný, 195.168.235.xxx)
Palo (neregistrovaný, 195.168.235.xxx)
20.10.2010 23:43
0
0
..

Pre mna je Ego jeden skvely a prijemny moderator, ktoreho velmi rad pocuvam... Nesuhlasim vobec s tym, co si napisal :) Darmo, co clovek, to nazor :)

Mr.OIZO (neregistrovaný, 78.141.64.xxx)
Mr.OIZO (neregistrovaný, 78.141.64.xxx)
20.10.2010 21:44
0
0
Rano na Efemku

...este kratky postreh: Rano na Efemku je kazde rano uplne rovnake ! Aspon ja mam ten pocit. Ziadna zmena, ziadny napad, zmysel pre inovaciu. Vsetko je nejake sterilne a kazde rano rovnakym sposobom naservirovane obcanovi. Jingle su uz obohrate, Dominika je len do poctu, nech nieje Ego sam a samotny Ego....ja neviem. Niekedy, aj ked sa snazi dat tomu drive, tak mu to vydrzi maximalne 1 vstup za hodinu (ten uvodny). Niekedy mam pocit, ze je priam zozenstely, inokedy dava fory na ktorych sa zasmeje len on sam. Este ked tam ma hosti...tak sa to ako-tak da pocuvat, pretoze sposob vedenia rozhovoru s hostom sa naucil od Katiky v priebehu dvoch predchadzajucich rokov, co je fajn a intra taktiez s prehladom stiha;) Ale inak...no nechcem ho urazit, mal by zasadne prehodnotit svoje zotrvanie v rannom vysielani.

Mr.OIZO (neregistrovaný, 168.87.60.xxx)
Mr.OIZO (neregistrovaný, 168.87.60.xxx)
20.10.2010 15:16
0
0
to: Ivan to: Ego

Nepocul som to, ale Ego ma problem uz celkovo za mikrofonom_FM. Potrebuje dovolenku, pauzu, oddych...pripadne presun do ineho vysielacieho casu. Chlapec to uz rano nezvlada a cele ranne FM_vysielanie ide dole vodou. Muzika je sice super, ale hovorene slovo sa zle pocuva...

Ivan (neregistrovaný, 78.98.186.xxx)
Ivan (neregistrovaný, 78.98.186.xxx)
20.10.2010 08:03
0
0
Ego to malo byt čo?

7:39hod pocas sportu, taketo adolescentne prejavy by si mohol prenachat vasim studentkam co tam za mikrofonom brigaduju 2 hodiny denne.
Myslim ze nie som sam co mu vadia tieto coolove prejavy!

PALO (neregistrovaný, ip-91.191.81.248.o2inet.xxx)
PALO (neregistrovaný, ip-91.191.81.248.o2inet.xxx)
17.10.2010 23:11
0
0
@MM

no komerčná sféra by mohla mať tak akurát zálusk na frekvencie,ale o programový typ asi ťažko.....kedysi to trocha hralo FUN a moc mu to nepridalo.A mať 2% celoplošnú počúvanosť, neviem-neviem.
Ale keď už chcú upratovať aj v SRo, tak by mali viac diferencovať SRO1 a SRo2-lebo niekdy mi prídu takmer identické

MM (neregistrovaný, 178.40.69.xxx)
MM (neregistrovaný, 178.40.69.xxx)
17.10.2010 21:25
0
0
pre Pala

Mozem suhlasit. Ja upravy registrujem asi od leta. V dennom obsahu, publicistike a temach, mierne aj v grafike. Urcite k lepsiemu. Pre mna je to teraz slusny ekvivalent FM4. Hudbu neriesim, ta je bez diskusie uz dlhsie vyborna. Radio_FM je nieco ako zivotny styl, preto ho ludia bud miluju alebo odmietaju. Ak by sa mal jeho obsah podelit medzi ostatne okruhy, tak by to bol podla mna koniec. Aj pre rozhlas a jeho segmentaciu podla okruhov. Mozno ma na to cele zalusk komercna sfera.

PALO (neregistrovaný, ip-91.191.81.248.o2inet.xxx)
PALO (neregistrovaný, ip-91.191.81.248.o2inet.xxx)
17.10.2010 21:12
0
0
_FM

však ja som za zachovanie _FMka vo formáte 24/7, len som tu reagoval na to, že tu bolo spomenuté ROCK_FM. Snáď by to chcelo nejaké úpravy a hlavne teraz sa musia dať dokopy priaznivci aj odporcovia terajšieho vedenia _FMka, lebo budú potrebovať spoločné sily na to , aby mohli argumentovať prečo zachovať túto stanicu.

MM (neregistrovaný, 178.40.69.xxx)
MM (neregistrovaný, 178.40.69.xxx)
17.10.2010 20:47
0
0
pre Pala a Roberta

Rock FM sa menilo v ramci kampane multizanrove Radio_FM. Uz nie iba Rock_FM ale aj ine zanre ako Hiphop_FM House_FM Ethno_FM a podobne. Myslim, ze taka bola filozofia aj s podtrznikom _FM. Vtedy bolo vyrazne ciernobiele a dost rozbite. Cez den neboli v playliste vynimkou vyhercovia superstar alebo ti disko rumuni Ozone. Hudobna prisernost a obsahova nuda. Vecer alternativa. Tiez suhlasim, ze docistenie formatu na alternativne contentove Radio_FM 24/7 bolo logicke a spravne.

Robert (neregistrovaný, 89.173.42.xxx)
Robert (neregistrovaný, 89.173.42.xxx)
17.10.2010 20:38
0
0
@Asterisk

Rock FM bola mozno silna znacka v rokoch svojho vzniku, ale casom, ako vznikali sukromne radia, sa stalo jeho vysielanie velmi prezite. Vznik alternativneho _FM bol velmi dobry krok.

Robert (neregistrovaný, 89.173.42.xxx)
Robert (neregistrovaný, 89.173.42.xxx)
17.10.2010 20:36
0
0
@PALO

Podla mojho nazoru z okruhov SRo su prave najlepsie vyprofilovane Devin a _FM. Ak ma dojst k nejakym zmenam na tychto dvoch okruhoch, tak urcite nie nejakym zasadnym.

Osobne vidim najvacsi problem v RS a Regine, ktore stale funguju ako hybridne okruhy. Mam vsak taky dojem, ze SRo momentalne nevyuziva ani len ten priestor, ktore tieto dva okruhy ponukaju v sucasnej konstelacii. Napr. pomer hudby a slova na RS mi niekedy pride velmi v neprospech slova. Pricinou je asi nedostatok financi na zaplatenie redaktorov a pod. Nemozem si pomoct, nech Grajciar vyhlasuje cokolvek, SRo potrebuje na financiach pridat, napr. zvysenim koncesionarskych poplatkov.

PALO (neregistrovaný, ip-91.191.81.248.o2inet.xxx)
PALO (neregistrovaný, ip-91.191.81.248.o2inet.xxx)
17.10.2010 20:22
0
0
@° 02:56

V tomto s Tebou súhlasím, ROCK FM bola veľmi silná značka. Možno sa menil názov, kôli mätúcemu názvu ROCK. Myslím, že aj chvíľu malo formát tzv.black&white(cez deň Hit formát a večer alternatíva)-bolo to niečo na mix OE3&FM4.
-prípadný kedysi pôvodne zamýšľaný mix-Devína a _FM by nebol práve najšťastnejší formát,pretože predsa len oba menšinové formáty sú veľmi odlišné a ťažko by sa hľadal presný formát npr. cez deň by sa to volalo Devín a večer a v noci _FM.Podobne určitú dobu vysielal poľský rozhlas kde cez deň išiel Program 4-RADIO BIS a večer a v noci Program 2-Dwójka(ako náš Devín).
-ináč aj ja simyslím, že _FM ko by malo mať hlavne GE-84 a Regine individuálky, pretože je veľa prekrytí(viď.K.H)
-ale npr.PATRIA nie je predsa plnohodnotný okruh-vysiela len pol dňa a potom aj tak šíri program _FMka a DEVÍNa a pokrýva logicky len územia osídlené maĎ menšinou.Mnohí Maďari si aj tak viacmenej ladia Kossuth,Petofi,Bartok,Klasszz,NeoFM, KekDUNA...,čiže by maď vysielanie mohlo byť v rámci lokálnych odpojovákov na Regine.Veď takto funguje Rusínske aUkrajinské vysielanie.

MM (neregistrovaný, 178.40.69.xxx)
MM (neregistrovaný, 178.40.69.xxx)
17.10.2010 19:40
0
0
ccc/nezaujaty

Cakali ste, ze po vasom odchode radio zakape a ups - nestalo sa. Naopak, ukazalo sa, aky ma spolocensky kredit a posluchacov. Myslim, ze tu kazdy chape vasu frustraciu i skryvacku za anonymzer. Vazne uz kaslite na to, alebo si do radia chodte v ramci dusevnej hygieny pokecat. Nehryzu. :-)

nezaujatý (neregistrovaný, 193.200.150.xxx)
nezaujatý (neregistrovaný, 193.200.150.xxx)
17.10.2010 18:56
0
0
ccc

Súhlasím s tebou v tom, že Vančo je slabý manažér, ktorý nedokáže dotiahnúť veci do konca.
Ale odpovedz mi na otázku: Koho by si tam dal miesto neho? Radio_FM totiž nie je ako Expres, ktorý dokáže riadiť aj cvičená opica, lebo všetko tam majú na starosti konzultačné a marketingové agentúry.

* (neregistrovaný, 188.112.125.xxx)
* (neregistrovaný, 188.112.125.xxx)
17.10.2010 02:56
0
0
Rock FM bola silná značka!!!

Rock FM Radio bola silná značka. To rádio sa nemalo v žiadnom prípade rušiť, len kvôli tomu, že hrajú iné žánre - mohli ich hrať večer alebo v noci a nie kvôli tomu dodrbať silnú a zvučnú značku a názov. A mali tam zostať aj pôvodní ľudia, ktorí to robili dobre. A jednoznačne mu mali zostať aj pôvodné silné frekvencie GE-84 na ktoré boli poslucháči, či vodiči zvyknutí, lebo aj toto urobilo veľa, že počúvanosť išla dole (skoro na dno). Malo to zostať staré dobré SRo 3 - ROCK FM Radio. A Regine mali byť pridelené terajšie individuálne frekvencie Rádia_FM, lebo Regina na hraniciach regiónov na silných vysielačoch na Krížave, Kráľovej holi, Suchej hore, Dievčenskej skale je blud!!!

ccc (neregistrovaný, 195.91.79.xxx)
ccc (neregistrovaný, 195.91.79.xxx)
17.10.2010 02:43
0
0
PALO

Triezvy pohlad. Na rozdiel od Devinu ale FM moze posunmi vo svojej dramaturgii zvysit pocet fanusikov. Zatial ich uspesne znizuje. Vlna za vlnou smer dno. Hrame skvele, ale pocuva nas coraz menej ludi. Je objektivne slovo skvele na mieste? Alebo aspon dobre? Hrat iba inak je malo, to tvrdim dookola. Ak manazment nedostava ciele v pocuvanosti je z toho internatne radio. Potom sa ale necudujte Krajcerovi, ze to chcel odpalit. Su to proste neefektivne vynalozene peniaze.

Marian (neregistrovaný, 95.102.26.xxx)
Marian (neregistrovaný, 95.102.26.xxx)
17.10.2010 01:19
0
0
škoda

Ano je to skoda ,, aj to malo SK stanic co vysiela a hlavne kvalitny zvuk cez satelit idu redukovat ,, je to zleee,, . fanusik satelitneho prijimu radii ,, Marian z BA

PALO (neregistrovaný, ip-91.191.111.63.o2inet.xxx)
PALO (neregistrovaný, ip-91.191.111.63.o2inet.xxx)
16.10.2010 23:50
0
0
@ccc

ekonomicky Ti to vychádza síce skoro správne...aj keď počúvanosť je o niečo vyššia 86.tis. Síce to tiež nie je extra-ale je to menšinové rádio a hlavne je to verejnoprávna služba.Od toho tu je práve SRo.Rozhlas sa svojej verejnoprávnej služby drží celkom dobre. Ono Rozhlas ako taký problém s financiami nemá, pretože býva väčšinou na nule(už tu aj niekto napísal, že bol aj mierny plus).Keby sa išlo podľa počúvanosti, tak tio by musela padnúť aj Patria(ale uznávam, jej špecifické postavenie-pričom väčšina našich Maďarov si aj tak ladí Kossuth,Petofi,Bartok,Klasszz,NeoFM, kekduna Radio...atd) alebo nakoniec kultúrny okruh Devín s cca. 20 tis.poslucháčmi(a ten má tiež podľa mňa svoje miesto v éteri).
Tu ide o to, že sa má riešiť problém STV(bezodná čierna diera) na účet Rozhlasu.

Peter (neregistrovaný, 203.208.244.87.in-addr.xxx)
Peter (neregistrovaný, 203.208.244.87.in-addr.xxx)
16.10.2010 23:47
0
0
Ako Facebook udrel na Sulíka
ccc (neregistrovaný, 195.91.79.xxx)
ccc (neregistrovaný, 195.91.79.xxx)
16.10.2010 23:24
0
0
MM/nezaujaty

Myslite si co chcete, o mne aj o mojich nazoroch. Objektivna realita: 70 tisic poslcuhacov na celoplosne radio lomeno naklady ktore plati kazdy obcan krajiny.A tendencia pocuvanosti je dlhodobo klesajuca. Hladam akurat link z medialne.sk kde sa p.riaditel vyjadril, ze potencial FM podla draheho prieskumu je okolo 4%. Jednoduchsie ako riesit objektivnu realitu, ktora nie je prijemna je riesit osobu ktora ju pomenuje. To tu neni ale ziadna novinka,ze.

nezaujatý (neregistrovaný, 193.200.150.xxx)
nezaujatý (neregistrovaný, 193.200.150.xxx)
16.10.2010 19:12
0
0
ccc

Priznaj, ktorý z odídencov od _FM si! Snáď nie Forgáč osobne :)

MM (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
MM (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
16.10.2010 14:16
0
0
Pre ccc

Ako som uz byval pisal do ineho fora na tomto webe, toto utocenie byvalych ludi blizkych alebo kedysi zamestnanych v radiu je krasne citatelne. A aj smutne a trapne. Uz hadam aj nezainteresovani dokazu predpovedat tvoje reakcie na Radio_FM. Vlastne nie na radio. To mas stale rad. Neznasas iba manazment. :-) <3_FM

Quido (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
Quido (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
16.10.2010 12:24
0
0
Pre Birka

Pamätám si na ňu. FM teraz počúvam málo, akurát správy.

ccc (neregistrovaný, 195.91.79.xxx)
ccc (neregistrovaný, 195.91.79.xxx)
16.10.2010 11:29
0
0
skoda

Skoda, ze sa stalo co sa stalo, lebo teraz su vsetci z manazmentu Radia_FM za martyrov a chudakov ktorych chcu zrusit, namiesto toho aby ich Zemkova za to co z toho radia urobili a kam ho dostali povesala na kandelabre. To radio nie je zle, ale dobre nie je urcite, to ze hra inak ako ostatni je velice malo.

David (neregistrovaný, 85.216.197.xxx)
David (neregistrovaný, 85.216.197.xxx)
16.10.2010 08:23
0
0
_FM

tá zvučka je dobré retro.....možno by sa mohli na 1 apríla sa zahrať na staré Rock FM....

Birko (neregistrovaný, 95.102.137.xxx)
Birko (neregistrovaný, 95.102.137.xxx)
15.10.2010 21:45
0
0
Stara zvucka Rock FM :P

http://soundcloud.com/birkooo/rockfm-radio-zvucka Dnes bola ako na vysmech u Balaza s Hubinakom .. narazali na to, ze jeden clen vlady povedal ze Rock FM radio sa rusit nebude :D

Počúvanosť
utorok, 16.7.2024
1.
21,20%   + 0,08%
2.
18,32%   - 0,60%
3.
10,54%   - 0,01%
4.
9,43%   + 0,09%
5.
7,39%   + 0,19%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 16.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over